|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind behalve de eerste twee Soulless ook errug goed! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Ik probeer al een paar dagen zonder succes op hun site te komen. Ben ik de enige? www.intothegrave.com |
|
Nope one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
IT'S A MORBID WAY TO DIE Meesterlijk nummer!!!! Voor de rest ken ik helaas weinig van Grave. Welke cd staat dat nummer op .. |
|
quote: You'll Never See |
|
Back From The Grave is een donders lekkere plaat! Hij ligt nu voor de tweede keer vandaag in mijn cd-speler, en ik moet zeggen: Dat beukt verschrikkelijk lekker ..."Hate can only create more hate"... |
|
En nog maar een keer! Deze cd had ik toch eerder moeten hebben ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Idem hier!! |
|
Iemand al in het bezit van Fiendish Regression? Hoewel de nummers op dit album af en toe iets amerikaanser aandoen dan al hun vorige werk is het ook deze keer weer ouderwets beuken. Sommige riffs doen me denken aan momenten op Into The Grave. Terug naar de roots dus. Grave Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
quote: Yup quote: Idd een erg vet album. Ik vind em ook duidelijk beter dan BftG. Lekker log geluid. En die drummer van Coercion beukt er ook wel lekker op los. Nu zijn de blasts ook weer terug... Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
Grave covert Alice in Chains' Them Bones op hun nieuwe "As Rapture Comes". Ik ben benieuwd! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
heeft Grave dan nog iets leuks uitgebracht na Into The Grave? de demo's en 7"waren vermaeckelijk |
|
Weet ik veel, ik ken er amper wat van. Gaat erom dat ze AiC coveren, dáár ben ik benieuwd naar. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vandaag de promo van hun nieuwe plaat ontvangen, wat een knallende schijf weer. Heeft wel iets weg van "Soulless" meets "You'll never see..." Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Die cover is weer eens een staaltje überlelijke metalkitsch, imo Plaatje gaat verder wel, niet echt mijn kopje thee (ik vind het al heel snel saai worden). Naar ik heb begrepen zijn andere mensen er wel behoorlijk enthousiast over. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nieuwe plaat is echt súper! De drummer doet zijn werk bijv. bijzonder boeiend en geeft de band extra diepgang; verder grooved het als een tiet; nadeel vind ik wel dat de nummers inwisselbaar zijn. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik draai em grijs. Ben der erg enthousiast over. Die riff van By Demon's Bred is meesterlijk En die cover heerscht!! Heb die plaat niet voor niks beloond met 89 punten. spelfout weggehaald... |
|
quote: zo, precies 89 punten!!! geen 90 en geen 88. is daar een formule voor om op zo een exacte waarde te komen???? maar ik ben wel geintereseerd in deze cd geraakt dank zij de positieve recensies. (maar ik ga het eerst beluisteren aangezien ik de vorige redelijk doorsnee vond!) |
|
quote: Huhuh.. 90 punten klinkt zoveel en als ik 88 punten geef vinden ze me weer een nazi spelfout weggehaald... |
|
quote:maar hoe vond je de vorige cd van Grave??? die vond ik zelf maar doorsnee eerlijk gezegd. |
|
quote: Dat vond ik zeker geen slechte plaat, maar deze vind ik toch weer een stapje voorwaarts. spelfout weggehaald... |
|
Grave Frontman Comments On DVD Filming posted Friday, September 1, 2006 10:36:38 PM by deathbringer. (thanks Masterful Magazine) GRAVE guitarist/vocalist Ola Lindgren has commented on the band's recently filmed DVD, Enraptured, which was filmed on August 24th at Stodola Club in Warsaw, Poland and will feature rare live footage, video clips and more. “The Enraptured DVD recording in Warsaw, Poland went very well," Lindgren comments. "Great production crew and organisation from Metal Mind. The crowd was totally into the show and it felt really good to have that kind of response on such an important gig. We shot 16 songs and I can't wait to get the preview version. We have also been digging deep in the Grave archives for bonus material and there is a lot to choose from, so we'll see what ends up in the final release." The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het Guitargeluid van Graves albums is geweldig. Is er iemand die weet hoe ik dat "GRAVE Guitar" geluid kan krijgen? Wat voor pedalen moet ik gebruiken? |
|
Denk dat een Boss HM2 wel dicht in de buurt komt. Gebruikt Dismember en Entombed ook, om maar een (erg welbekend) voorbeeld te noemen. Gooi er een equalizer tussen en je komt erg ver heb ik zo'n idee! [edit] Die nieuwe plaat schopt enorme amerikaanse dikke konten! [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 02-09-2006 11:35] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |