![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Geniaal is het woord wel. Pioniers. Hulde! in the name of the Rose ![]() |
|
Extra lange set van GRAVE op H&H Metalfest ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
there can only be one! ![]() ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ook al weet je dat Into The Grave bijna 35 jaar oud is, toch is het even schrikken als je vier van die oude mannen ziet. ![]() Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
Goeie opnames as usual. Grave is ook weer zo'n band die ik amper ken. Wat is essentieel? MA is natuurlijk nooit leidend, maar het valt me op dat een plaat uit 2012 het hoogste gemiddelde heeft. Alsin... opvallend. ![]() |
|
Voor mij persoonlijk is het 'You'll Never See…' uit '92 [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-10-2025 9:21] ![]() |
|
You'll never see... is inderdaad een essential. Maar latere platen zoals Back from the grave, Burial ground, Endless procession of souls en Out of respect for the dead vind ik ook allemaal geweldig. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 09-10-2025 9:29] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
wat een strakke registratie trouwens, hierboven ![]() ![]() |
|
quote: Into The Grave en You'll Never See zijn mijn favorieten uit de oude doos. Van na 2000 is Endless Procession Of Souls inderdaad met afstand de beste. I.m.o. heeft Grave nooit echt slechte platen gemaakt, maar wel een hoop inwisselbare, met af en toe een uitschieter naar beneden. Eigenlijk begint dat al bij Soulless. Volgens sommige mensen is dat ook een klassieker, maar vergeleken met de eerste twee vind ik hem echt een stuk minder. [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 09-10-2025 10:34] Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |