IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Lijkt Shagrath (dimmu borgir) te veel op Dani Filth (Cradle of Filth)??? Volgende pagina
Albert Filth
Usericon van Albert Filth
Posted 23-07-2001 22:32 by Albert Filth Wijzig reactieProfiel van Albert FilthQuote dit bericht

Lijkt de zanger van Dimmu Borgir niet te veel op die van Cradle of Filth. Ik vind van wel...

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 23-07-2001 23:32 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Shagrath is gewoon veel beter dan dani, dani is gewoon een klerekrijsdwerg.......

[Dit bericht is gewijzigd door elmar op 10-08-2002 22:25]

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 23-07-2001 23:41 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Neeeeee, helemaal niet!
Shagrath heeft een veel betere stem als Dani!, tenminste niet zo schel...

[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 23-07-2001 23:42]

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 24-07-2001 12:54 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

i second that!

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 24-07-2001 13:59 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik vind dat Shagrath op de laatste cd hier en daar Dani-achtig zingt. Moet hij niet doen, zoals hij zingt op de oudere cd's klinkt imho beter. Ik vind het krijsen van Dani gaaf (zie ook enkele cradle topics )maar anderen moeten dat niet gaan nadoen als ze het niet kunnen . Uiterlijk lijkt Shagrath imho ook niet op Dani.....ik vind Shagrath een beetje op een meisje lijken met zijn rok (best een leuke rok trouwens, alleen niet op een man).

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 24-07-2001 15:38 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Ik denk dat Shagrath zeker een kop boven Dani uitsteekt.

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 24-07-2001 15:40 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Naar mijn mening zijn ze toch vrij makkelijk uiteen te houden...

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-07-2001 17:57 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

"Lijkt Shagrath (dimmu borgir) te veel op Dani Filth (Cradle of Filth)????"

nope ... op Puritanical Euphoric Misantropia is Shagrath alleen wat gevarieerder gaan zingen. (wat ie van mij niet had hoeven doen)

En Dani kan helemaal niet zingen, hij kan krijsen, en in de "rustigere" stukjes van CoF gaat ie fluisteren omdat ie niet gewoon kan zingen.

Shagrath zoals ie zingt op Spiritual Black Dimensions steektmet kop en schouders boven Dani uit.

Dus,
Cradle of Filth:
Dimmu Borgir:

-Claw

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 25-07-2001 0:35 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 24 juli 2001 17:57 schreef Claw het volgende:
En Dani kan helemaal niet zingen, hij kan krijsen, en in de "rustigere" stukjes van CoF gaat ie fluisteren omdat ie niet gewoon kan zingen.

Of Dani niet kan zingen weet ik niet. Ik heb eens gehoord dat ieder CoF-lid (originele bezetting) Conservatorium gedaan zou hebben... (Misschien dat Dani geen zang deed)

Ik vind persoonlijk dat gekrijs van Dani wel leuk. Ik volg Dimmu en CoF echter niet meer zo, vond CoF beter (dynamischer) maar dat kan intussen veranderd zijn...

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 27-07-2001 12:41 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

naja, zal wel een kwestie van smaak zijn dan. Ik vind het gekrijs van Dani maar niks ...

-Claw

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 27-07-2001 12:55 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

tsja dat is het met danni love it or hate it.
i love it

Bazzio Attacks!!!

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 27-07-2001 12:59 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2001 12:55 schreef bazzio het volgende:
tsja dat is het met danni love it or hate it.
i love it

me too

No regrets and no remorse...

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-07-2001 20:34 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Beiden helemaal ok, maar is dit niet weer gewoon een zielige Dimmu/Cradle vergelijking? Ze werden toevallig rond dezelfde tijd ontdekt, that's all...

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 28-07-2001 21:37 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2001 20:34 schreef TNightmare het volgende:
Beiden helemaal ok, maar is dit niet weer gewoon een zielige Dimmu/Cradle vergelijking? Ze werden toevallig rond dezelfde tijd ontdekt, that's all...

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Vampyrella
Usericon van Vampyrella
Posted 07-08-2001 21:06 by Vampyrella Wijzig reactieProfiel van VampyrellaQuote dit bericht

waarom moeten bands altijd met elkaar vergeleken worden. laat ze lekker hun muziek maken. zolang het maar goed is toch. en wat wil je elk genre hier dus blackmetal heeft zo zijn bands o.a. dimmu en cradle dus ze zullen wel overeenkomsten hebben anders zouden ze niet in het zelfde genre vallen.
waarom kunnen mensen niet gewoon genieten van muziek en moet er altijd zo'n competitie heersen

Vampyrella
Usericon van Vampyrella
Posted 07-08-2001 21:12 by Vampyrella Wijzig reactieProfiel van VampyrellaQuote dit bericht

waarom moeten bands altijd met elkaar vergeleken worden. laat ze lekker hun muziek maken. zolang het maar goed is toch. en wat wil je elk genre hier dus blackmetal heeft zo zijn bands o.a. dimmu en cradle dus ze zullen wel overeenkomsten hebben anders zouden ze niet in het zelfde genre vallen.
waarom kunnen mensen niet gewoon genieten van muziek en moet er altijd zo'n competitie heersen

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-08-2001 21:35 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ze lijken idd teveel op elkaar, t zijn even grote idioten...

satanos
Usericon van satanos
Posted 08-08-2001 0:47 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

ik vind ze nou niet echt op elkaar lijken

Shagrath's stem vind nog steeds de betere van de twee

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 08-08-2001 2:12 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2001 21:35 schreef Asherah het volgende:
Ze lijken idd teveel op elkaar, t zijn even grote idioten...

vindt ik nou ook

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 08-08-2001 13:27 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

En gek zijn is gezond.

Dead things grow from deep inside...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-08-2001 13:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ahhh vandaar ..

satanos
Usericon van satanos
Posted 09-08-2001 0:46 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

He bint wat is dit nu voor een gezeik ik spreek jou vrijdag wel

satanos
Usericon van satanos
Posted 09-08-2001 0:46 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

He bint wat is dit nu voor een gezeik ik spreek jou vrijdag wel

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 12-08-2001 3:24 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

lol

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 12-08-2001 18:42 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

Danny Filth is een muis, ik snap niet dat die gast zo loopt te piepen terwijl ie ook echt kan grunten...

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 12-08-2001 21:01 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Dani Filth en grunten , da gaat nie samen!!

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com