|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijkt de zanger van Dimmu Borgir niet te veel op die van Cradle of Filth. Ik vind van wel... |
|
Shagrath is gewoon veel beter dan dani, dani is gewoon een klerekrijsdwerg....... [Dit bericht is gewijzigd door elmar op 10-08-2002 22:25] |
|
i second that! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik vind dat Shagrath op de laatste cd hier en daar Dani-achtig zingt. Moet hij niet doen, zoals hij zingt op de oudere cd's klinkt imho beter. Ik vind het krijsen van Dani gaaf (zie ook enkele cradle topics )maar anderen moeten dat niet gaan nadoen als ze het niet kunnen . Uiterlijk lijkt Shagrath imho ook niet op Dani.....ik vind Shagrath een beetje op een meisje lijken met zijn rok (best een leuke rok trouwens, alleen niet op een man). I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik denk dat Shagrath zeker een kop boven Dani uitsteekt. |
|
Naar mijn mening zijn ze toch vrij makkelijk uiteen te houden... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
"Lijkt Shagrath (dimmu borgir) te veel op Dani Filth (Cradle of Filth)????" nope ... op Puritanical Euphoric Misantropia is Shagrath alleen wat gevarieerder gaan zingen. (wat ie van mij niet had hoeven doen) En Dani kan helemaal niet zingen, hij kan krijsen, en in de "rustigere" stukjes van CoF gaat ie fluisteren omdat ie niet gewoon kan zingen. Shagrath zoals ie zingt op Spiritual Black Dimensions steektmet kop en schouders boven Dani uit. Dus, Cradle of Filth: Dimmu Borgir: -Claw Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Of Dani niet kan zingen weet ik niet. Ik heb eens gehoord dat ieder CoF-lid (originele bezetting) Conservatorium gedaan zou hebben... (Misschien dat Dani geen zang deed) Ik vind persoonlijk dat gekrijs van Dani wel leuk. Ik volg Dimmu en CoF echter niet meer zo, vond CoF beter (dynamischer) maar dat kan intussen veranderd zijn... |
|
naja, zal wel een kwestie van smaak zijn dan. Ik vind het gekrijs van Dani maar niks ... -Claw Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
tsja dat is het met danni love it or hate it. i love it Bazzio Attacks!!! |
|
quote: me too No regrets and no remorse... |
|
Beiden helemaal ok, maar is dit niet weer gewoon een zielige Dimmu/Cradle vergelijking? Ze werden toevallig rond dezelfde tijd ontdekt, that's all... |
|
quote: I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
waarom moeten bands altijd met elkaar vergeleken worden. laat ze lekker hun muziek maken. zolang het maar goed is toch. en wat wil je elk genre hier dus blackmetal heeft zo zijn bands o.a. dimmu en cradle dus ze zullen wel overeenkomsten hebben anders zouden ze niet in het zelfde genre vallen. waarom kunnen mensen niet gewoon genieten van muziek en moet er altijd zo'n competitie heersen |
|
waarom moeten bands altijd met elkaar vergeleken worden. laat ze lekker hun muziek maken. zolang het maar goed is toch. en wat wil je elk genre hier dus blackmetal heeft zo zijn bands o.a. dimmu en cradle dus ze zullen wel overeenkomsten hebben anders zouden ze niet in het zelfde genre vallen. waarom kunnen mensen niet gewoon genieten van muziek en moet er altijd zo'n competitie heersen |
|
Ze lijken idd teveel op elkaar, t zijn even grote idioten... |
|
ik vind ze nou niet echt op elkaar lijken Shagrath's stem vind nog steeds de betere van de twee |
|
quote: vindt ik nou ook |
|
En gek zijn is gezond. Dead things grow from deep inside... |
|
Ahhh vandaar .. |
|
He bint wat is dit nu voor een gezeik ik spreek jou vrijdag wel |
|
He bint wat is dit nu voor een gezeik ik spreek jou vrijdag wel |
|
lol |
|
Danny Filth is een muis, ik snap niet dat die gast zo loopt te piepen terwijl ie ook echt kan grunten... Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Dani Filth en grunten , da gaat nie samen!! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |