|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
*schop* Niemand dus? |
|
quote: Bij xs4all niet in ieder geval, "fair use policy" dus geen limiet ik heb een maal 'n mailtje gehad toen ik 83(!) GB data verkeer had genereerd maar verder nooit. |
|
Ik heb ADSL-comfort (mxstream), provider Planet. Tot nu toe helemaal geen klagen . Op www.kpn.nl en www.*insert provider*.nl kun je een goede afweging maken. [edit] De limiet van 1 Gb. heb je alleen bij een lite-abonnement. Elke volgende X Mb. kost je een bepaald bedrag. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 15-09-2002 21:00] |
|
Maar bij het zonnet-lite abonnement stond ook iets van dat fair use policy. Maar ik kan ivm die datalimieten toch beter een basis abonnement nemen(is ook wel 2x zo snel)? Ik dacht namelijk wel genoeg te hebben aan een lite abonnement(qua snelheid dan). |
|
Bij Planet heb je de volgende 3: Standard: 256 kb/s, 1 Gb. datalimiet, 50 cent per elke volgende 100 Mb. Comfort: 512 kb/s, geen limiet Advanced: 1024 kb/s, geen limiet [edit] Dit zijn allemaal downstream snelheden dus. Ik denk dat die snelheden wel overeenkomen, ongeacht welke provider je hebt. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 15-09-2002 21:30] |
|
Bij zonnet staat bij al die abonnementen niets over een datalimiet... Allemaal fair use policy. Ik twijfel er nog over. |
|
Mailtje biedt duidelijkheid . |
|
Hopelijk. |
|
Je kunt veel beter een ethernet modem nemen. Makkelijk om te bouwen tot router en veel makkelijker configuren op systemen. Ikzelf heb ook ethernet. Het is wat duurder in aanschaf maar je haalt het er wel uit (ik tenminste dan) ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
Ik zou nooit een provider nemen die al aangeeft hoevel je mag verplaatsen.. Je wilt toch onbeperkt internet |
|
Maar dat heb je toch vrijwel altijd? |
|
quote:Meestal staat er iets van fair use ofzo. Maar niet maximaal een x aantal Gb. |
|
@Home schijnt met gele/rode kaarten te werken als je teveel binnenhaalt per dag. Zelf nog nooit iets van gemerkt. |
|
quote: Fair Use betekent ongeveer het maximale van de andere gebruikers, dus er is altijd een limiet. |
|
Ik heb al sinds het begin van ADSL een abonoment bij XS4ALL (normaal, fast is me iets te duur) en ik heb nog nooit problemen gehad met de "fair use" policy. XS4ALL kijkt ook niet naar je Datatrafic standaard. Het komt eropneer dat ze het wel loggen maar standaard de logs niet inkijken. Stel dat ze merken dat hun netwerk op bepaalde tijden super hoge pieken heeft, tegen het gevaarlijke aan. Dan kijken ze wie er teveel bandwidth aan het gebruiken was en krijg je (neem ik aan) een waarschuwing. Dit is teminste de uitleg die XS4ALL zelf ooit eens gegeven heeft. Kortom als jij bijv. de enige zou zijn die via XS4ALL geconnect was zou je 10000000000000000000000000000000000000 gig kunnen downloaden zonder problemen ofzo, terwijl als iedereen ff 1000 gig aan het pushen is op dat moment... tja dan een probleem. Maar ik moet dus zeggen dat ik nog never nooit problemen gehad heb. Ik heb tijden dat ik 24 uur per dag geconnect sta (als me pc aanstaat, staat hij online) en ook wel bijna de hele tijd Streaming Mp3 radio, downloads, uploads aan tegelijk. Nog nooit ergens last van gehad. ADSL is sinds een jaar (of iets langer alweer) ook erg stabiel geworden. Toen ze net begonnen kon je nog wel eens een dag niet internetten ofzo en had je raar login systeem. Tegenwoordig is het click en 2 sec later is de connectie er al, soms duurd het ff 15 seconden ofzo. Dat hij eruit ligt maak ik bijna nooit meer mee (maar zit ook bijna nooit meer overdag online -> werken he). "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
Ik heb ook ADSL en me vader heeft zo'n hub of zow..en kunnen met 4 computers tegelijk online... |
|
gezellig Je moeder. |
|
Ik ben vanplan ADSL lite aan te schaffen. Heeft iemand enig idee of dit aan te raden is? En waar moet ik allemaal aan denken voordat ik het ga aanschaffen? http://www.wanadoo.nl/abonneren/adsl_home.html I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Waar moet ik kijken om te weten te komen of ik hier ook ADSL zou kunnen krijgen? *Edit* Al gevonden, of eigenlijk niet gevonden. [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 29-10-2002 17:47] |
|
quote: Kosten natuurlijk Data limiet van 1 Gb ! Provider, wanadoo is nou niet echt de beste naar horen zeggen... Bijv. de service, die is daar zoooo slecht... quote: Misschien bij postcode check op de site van de provider, waar je adsl wilt bestellen? [Dit bericht is gewijzigd door Enigma op 29-10-2002 17:28] |
|
quote: Daar heb ik het net gevonden, of eigenlijk niet. Toch bedankt! |
|
Yohoo! Ik heb ook ADSL na jarenlang met een 56k modempje prutsen Dus, ik ga denk ik binnenkort een zekere ftp plunderen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hey das mooi om te weten; ik krijg binnenkort ook eindelijk ADSL - en heb me ook aangemeld bij XS4ALL. Heb vroeger ISDN gehad in combinatie met Planet Internet. Maar die zeikers bevielen me niet, later kreeg ik een 33k modempje (overigens nu 56) en dat stom ding ging sneller als de hele ISDN over Planet Internet. |
|
quote: Voor mij dus absoluut niet; 1GB datalimiet. Ik ga geen ADSL aanschaffen om maar 1gig te kunnen downloaden op de maand. Nauwelijks 2 cd'tjes. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |