|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
hehehe... Bonnie heeft 1,5 gbit ADSL over een draadloos netwerkje lopen (WIFI). net aangeschaft... . kost wel wat knaken maar dan heb je ook wat. |
|
Dolle vent!!! kom ik aan met mijn lite! Wie levert dat dan? |
|
Er zit (weliswaar weinig) verschil in snelheid tussen de aanbieders van MX stream. Op www.speedtest.nl kun je je postcode invoeren en kijken wat voor jou de beste prijs/kwaliteit- verhouding is. |
|
quote: Nog steeds erg tevreden over. Wow, heb ik al 3 maanden ADSL dan? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ik durf nog steeds niet... dat zonnet broadband family klonk erg goed, 2X zo snel als de lite en geen modem/inst.kosten. Zon Breedband Family € 34.00 512/128 Kbit/s alleen gaat dit via versatel ipv kpn en dus werkt dat niet voor mij. ff wachten tot er nog meer betere aanbiedingen komen. Oud Vuil. |
|
|
|
quote: Bij dat Breedband Family zit volgens mij een addertje onder het gras. En lite had je laatst ook al zonder modem- en installatiekosten kunnen nemen trouwens(kwam helaas toen IK het al had). I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ff een topic opgegraven, ik ga dus ook aan de adsl. Welke is op het moment de beste qua kwaliteit/prijs verhouding? Ik wil geen datalimiet (wel fair use policy) en ook niet teveel betalen. heb al op telecomadvies.nl gekeken maar kom er niet uit. Wat hebben jullie, en zijn jullie tevreden? ben vooral geinteresseerd in Lite-abonnementen. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Ik raad aan www.demon.nl Goeie service en ze hebben de snelste abonnementen voor de beste prijs. Ik ga over een half jaartje daar de duurste vorm van aanschaffen 8/1 MBit "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Geen data-limiet en lite-abonnement gaat niet samen (alle lite-abonnementen hebben een data-limiet). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik ga binnenkort verhuizen en ben dan aangewezen op een ASDL abbonnement (is daar geen kabel) .. helaas, want ik had eigenlijk geen behoefte aan een KPN abbonnement omdat ik al een mobiel heb.. Ik zou het liefst naar XS4All gaan, omdat ik dat altijd wel een tof bedrijf heb gevonden, vooral ook erg klantvriendelijk enzo.. maar die prijzen ! sick .. Iemand suggesties voor een goede provider? Liefst niet te duur (wil met kpn budget -abbonnement (10 euro p/m) erbij niet boven de 50 Euro p/m totaal komen, en wel fair-use-policy .. |
|
quote: Als je nou mijn bericht had gelezen, demon is dus een aanrader. Voor 55 eurie heb je daar een 2/1 MBit abo maar je heb ook een goedkopere, 30 eurie ofzo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Wanadoo biedt dit wel aan (Lite met fair use policy( Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: Ja, ok, ik zie het nu ook. Maar daarbij moet wel gezegd worden dat dat wel een relatief duur lite-abonnement is. 19,95 euro per maand voor het eerste half jaar en daarna 24,95 per maand tegenover iets van 17,95 per maand bij Het Net. Maar bij Het Net heb je dan weer een belachelijk lage data-limiet. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
DEMON.NL Prijzen zijn in Euro's inclusief BTW. U betaalt geen extra abonnementskosten of telefoontikken voor het gebruik van Demon DSL Express aan KPN Telecom. De aanbiedingen gelden bij bestelling voor 1 januari 2004. https://services.nl.demon.net/xdsl/express/index.html Deze lijkt me ook niet onaardig.. Erg snel voor relatief redelijk bedrag toch?? NB: bovenaan staat 'U betaalt geen extra abonnementskosten of telefoontikken voor het gebruik van Demon DSL Express aan KPN Telecom.' , maar er komt toch altijd nog een KPN-ASDL tarief bij of zie ik dat verkeerd? WIJZIG: Al gevonden (faq): " Zijn er nog meer kosten aan verbonden?" Voor uw Demon DSL Express account betaalt u alleen de abonnementskosten en de eenmalige opstartkosten aan Demon. Deze dienst wordt niet via KPN ADSL geleverd, er zijn dan ook geen extra kosten van KPN. Ook gebruikt u geen telefoontikken bij ADSL, u kunt dus voor de vaste maandprijs 24 uur per dag online blijven. Uiteraard moet u wel uw telefoonabonnement aan KPN blijven betalen voor het normale spraakverkeer. Betekend dit dat ik voor 10 Euro (kpn belbudget) + 20 Euro (goedkoopste demon abonnement, zie boven) = 30 Euro p/m snel adsl heb?! [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-11-2003 14:54] |
|
blijkbaar niet als ik dat zo lees "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Kewl.. dan kan ik ook wel voor een snellere versie gaan (1024/512) .. kom ik nog net onder mijn streefbedrag scheelt me bovendien die 175 euro van de aansluit + modemkosten.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-11-2003 14:49] |
|
quote:bull shit I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Dan kan je beter met die 2/1 versie gaan. Kost je wel 55 eurie/maand. Kan je wel met 256kbyte/sec downloaden en niet te vergeten 128k/sec uploaden! [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 18-11-2003 14:50] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Volgens mij lees ik dat schema weer verkeerd ofzo.. waar staat die 512 k/sec bij de 19,95 versie dan voor?? 2/1 ? [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-11-2003 14:57] |
|
Ik heb het duurste demon abo Demon (voorheen 1na duurste) en ben er erg tevreden over, mijn verbinding is nog nooit uitgevallen en het is razendsnel.. |
|
Heb Demon met Wanadoo vergeleken. Wanadoo biedt gratis modem aan, terwijl Demon daar 100 euro voor moet hebben. Tot nu toe ga ik voor Wanadoo, raadt iemand mij dit af? (en waarom/) Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Het modem is gratis bij Demon (zoals je hierboven kan zien ) |
|
quote: Bij Demon zijn er geen extra kosten van KPN, omdat ze niet via kpn leveren. Is dit bij Wanadoo ook het geval? Zo niet, dan komt die waarschijnlijk hoger uit.. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |