|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ik houd het lekker bij kabel, snelheid is nogsteeds goed weinig gekloot eer dat er "storing" is (toch knap dat je 3 uur zonder internet zit en na 2 minuten schelden maanden geen storing meer heb...) My madness, my sadness |
|
Gisteren eindelijk mijn ADSL doe het zelf pakket gekregen en het werkt ook nog .... ik ben weer helemaal blij . |
|
quote:Das zekers niet verkeerd... Zonnet (en Planet, XS4all, Wanadoo, HetNet en zo nog een hele zwik) leveren ADSL wie KPN (het bekende Mxstream). Is inderdaad leuk maar als je het echt snel (1 MB/sec) wilt hebben dan kunnen ze je daar niet helpen.. en dan kom je bij ONS uit.. |
|
quote: Ik eergisteren. |
|
quote: Hmmm, sneller dan dit hoeft voor mij niet...Ik kijk nu ook al mijn ogen uit. |
|
quote: t mag natuurlijk altijd sneller he wat zou er eigenlijk gebeuren als je sneller kan downloaden dan je HDD kan opslaan? |
|
quote: Wat gebeurt er als je Framerate hoger wordt dan de refresh rate van je scherm? \ Er moet toch 1 bottleneck zijn, en die wordt dan gewoon je schijf... Je kan je alleen afvragen waarom je de data dan nog op je eigen schijf wilt opslaan als het downloaden toch sneller gaat ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: mja.. |
|
quote: die heb ik nu ook, bevalt wel goed Je moeder. |
|
quote: Nu maar hopen dat er echt geen datalimiet is, want dan zou ik al in 3 dagen op de helft zitten. |
|
ik niet, kom de mysterieuze onbekende ftp toch niet op Je moeder. |
|
quote: Nee ik ook nog niet. Maar ergens anders is ook zat dataverkeer te genereren. |
|
quote: Grmbl, maximale upsnelheid maar 512 kbit... Weet je geen service met grotere upsnelheid zodat je er een beetje fatsoenlijk een server aan kan hangen? Zenial |
|
quote:Een eigen T3 lijn huren wellicht? |
|
Uppen moet je idd niet doen met ADSL. De down stream is met opzet twee keer zo snel ingesteld als de upstream (Idd, daar staat die A voor: Asymmetric). Ik heb het wel net iets te vroeg gepakt, want meteen daarna kwamen er allemaal van die super billige aanbiedingen voor ADSL . |
|
quote: Ah ja die SDSL heeft wel een betere upspeed. Alleen teeeeeeeeeeeeeeering duur... ghehehe... ik denk dat ik voorlopig nog maar ff niet afstudeer haha Zenial |
|
Die 8mbit adsl is dan nog wel ok. maar dan kan alleen als je een bb-ned aansluiting kan krijgen |
|
quote:Paul snapt hem... Het Net, Zonnet, Wanadoo, Xs4all, etc.. doen het allemaal via KPN... |
|
Ja maar bb-ned is nog niet zo uitgebreid verspreid als kpnadsl. Ik kan het niet kiezen bij mij in de buurt. |
|
Daar heb je helemaal gelijk in.. De dekking wordt nog steeds uitgebreid (zelfs tot in plaatsen waar je nog nooit van gehoord hebt..) Wat bij ons vaak opvalt is dat we veel voormalig Mxstream klanten krijgen.... |
|
quote: Das nie waar! Ik heb Zonnet Extra via Versatel en dat werkt als een trein! Nog nooit problemen gehad en kheb t toch al sinds juli ofzo. |
|
quote: niet!!! heb net staan te bellen met zonnet om broadband family aan te vragen, ( waar ik het eerder over had), en HET KAN NIET. want dit gaat niet via kpn, maar versatel, verteld die helpdeskmedewerker me net... Oud Vuil. |
|
|
|
quote: postcode is goed, had ik al gechecked. alleen, 48 euro is weer een stuk meer en dan ook nog eens 150 euro 1-malig. ennn dan ook nog eens een modem kopen. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 24-01-2003 20:03] Oud Vuil. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |