|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb een netwerk lopen over een 1 MegaBit ADSL lijn. (tip (gebruik wel een 10 mbit hub of een 10/100 switch anders werkt 't niet)Werk supersnel, maar je betaalt er ook voor. Datalimieten zijn niet echt van toepassing bij mij. Het gaat mij vooral om beschikbaarheid. Kabel bijv. kan dat niet garanderen (is trouwens wel sneller) en je mag er geen netwerk aan hangen. Maar ok, in elk geval die standaard Alcatel is een best goeie router als je 'm tweakt tenminste. Dus een beetje jammer als je 'm standaard er niet bij pakt |
|
Zodra mijn vriendin en ik een huisje gevonden hebben gaan we ook aan de ADSL (nu nog op de kabel van Casema).. En dan nemen we het van mijn werk: http://www.supersneladsl.nl (pakket 2048 ofzo ) |
|
Bij Zonnet-ADSL-lite is geen datalimiet. Die zal ik dus maar proberen. Ben wel tevreden over Zon. |
|
Binnenkort op werk 8Mbit |
|
quote: 10 Mbit bedoel je ? (8 Mbit downstream, 2 Mbit upstream) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Grmlbblbm... landelijke storing.. grmblb... grrr... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: heb je het weer eens over jezelf? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:*THWAPP* Neh, in het hele land doen de ADSL verbindingen het niet meer, en de KPN heeft geen flauw idee waar het aan ligt. Geweldig... moet nu behelpen met een magere ISDN verbinding... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Hier werkt het prima. Maar bij mij lag het gister (of was het nu eergister?) voor een groot deel van de dag er uit. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Hmmm, gisteren lag een hub bij de AIX er uit, wellicht was dat het? Overigens doet onze ADSL verbinding het nu ook weer. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Heb helemaal niks gemerkt van een of andere storing... alleen ZM deed raar gisteravond.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: hmm, dan post ik nu dus niks via mijn ADSL lijntje ^^ ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Bij ons op kantoor (in Rotterdam) heeft bijna de hele dag de ADSL verbinding eruit gelegen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
lol... ik heb Chello, kheb al maanden nergens last van.. geen idioot datalimiet enzo! zou ook vrij lastig worden met minstend 1 a 2 gig per dag |
|
quote: *Gelukkig* heb ik thuis ook Chello... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ADSL via CampusNet van de UT ... geen limiet en acces tot het snelste netwerk van europa ofzo ... best relaxed. alleen jammer dat ik 6 km van de server zit Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik ga het ook doen!!! adsl, dus. zonnet heeft nu een aanbieding, 34 euro p/maand. en geen aansluitingskosten en gratis modem. da's dus knap interessant. http://www.zonnet.nl/breedband/br_acties_breedb.html 512 Kbit/s downstream en 128 Kbit/s upstream das dus 512 : 8 = eeeuuhhh 64 k downen. heel wat beter als die klote wanadoo cable, 6k, die ik nu heb. morgen maar eens aanvragen en deze verbinding deleten. eindelijk een gelukzalig telefoontje naar de helpdesk, dat is ook voor het eerst. Oud Vuil. |
|
deze week hebben ze de boel upgegraded (?) van 1.1 Mbits naar 3.3 Mbits lekker! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: woon je boven op je provider of zo? Oud Vuil. |
|
quote:euh neen, doet er niet toe bij adsl trouwens gewoon Skynet verbetert zijn service, huppakee Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Spijtig da ik hier op kot zit met klote telenet (kabel) en stomme limiet . Maar gelukkig downloaded de anderen hier niet veel Oh well, ik heb tenminste internet tijdens de week |
|
raar, wanneer wij ADSL bestelden moesten we de modem erbij bestellen en die werd dan geleverd in de dichtsbijzijnde computerhandel, was gemakkelijk. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
quote:Daar vergis je je deels... Afstand tot de provider maakt idd niet uit.. Afstand tot de wijkcentrale van de telefoondienst echter wel... |
|
quote:Indien je Windows XP draait, kijk dan maar uit met die gratis (in veel gevallen US modems... Hebben wij op de zaak al heel veel klanten mee gehad die daar problemen mee hadden.. (bij ons betaal je overigens gewoon voor de modems maar is het netwerk wel vele malen beter...) |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |