|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als je een abonnement van 39 euro neemt wel ja... Wat betreft die KPN kosten. Die zijn bij Wanadoo 19,95, ik kan alleen nergens zien of die eenmalig, maandelijks of jaarlijks zijn. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Vergeet trouwens niet dat bedrijven als Wanadoo ontzettende beunhazen zijn, die altijd overal (al sinds ze gratis internet aanboden een half decennium geleden) slecht uit de verf kwamen.. Typisch zo'n bedrijfje van 'zo lang het goed gaat is er niets aan de hand', maar als er problemen ontstaan zit je bij zo'n bedrijf erg slecht.. |
|
quote: Ga naar "specificaties" en je zult zien dat er 3 tarieven staan vermeld: de Wanadoo-abonnementsprijs, de KPN-abonnementsprijs en de totale abonnementsprijs. Voor het lite-abonnement is het Wanadoo-abonnement zogenaamd gratis, met als gevolg dat die 19,95 euro dus de totale abonnementsprijs is. edit: O ja, denk er wel aan dat je dus maar 6 maanden die 19,95 euro betaalt en daarna 6 maanden 24,95 euro... edit 2: En ik sluit me bij Valorian aan. Van alle bedrijven die breedbandinternet leveren, heeft Wanadoo zo'n beetje de slechtste reputatie... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 18-11-2003 15:32] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
goedkoop is duurkoop ook in de internet wereld. Ik zou voor het demon pakket gaan. Dan heb je gegarandeerd goede service en internet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Thanks, gevonden. Totale kosten van 19,95 voor het eerste half jaar dan 24,95 voor het tweede half jaar. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Mocht er iemand voor DEMON gaan, denk er dan aan dat je bij het goedkoopste abonnement eigenlijk op: 100 (modem) + 75 (aansluitkosten) = 175/12 = 14,58 p/m + 19,95 p/m = 34,53 per maand komt.. dan is de stap naar 39,95 per maand voor een sneller Demon abonnement (met gratis modem en aansluitkosten) zo gemaakt lijkt me.. Daar ga ik zelf denk ik voor. |
|
Ik wil overstappen op ADSL van Het Net, KPN dus. Hoe zijn hier de ervaringen met deze provider? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Op het forum gathering.tweakers.net zitten de beste knobbels over ADSL er konstant over te discussieren (tarieven, d/l-limieten, GEMETEN snelheden, locaties). Doe eens een search daar want de beste ADSL providers zijn juist de meest onbekende! |
|
Ik zal eens gaan kijken daar, bedankt voor de raad. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Een vriend van me heeft het lite-abonnement van Het Net. Voor "gewoon" internetten werkt het prima (ik stond er versteld van dat een lite-abonnement nog zo snel kon zijn...). Maar hij download verder eigenlijk nooit iets. Maar ik denk dat dat met een duurder abonnement verder ook geen probleem hoeft te zijn. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ikzelf heb een Lite-abonnement van HCCnet en download met ongeveer 30 kb/s. Het is niet razendsnel, maar toch netjes vind ik. Maar Hetnet heeft toch een datalimiet? Dat zou voor mij een afknapper zijn voor een ADSL abonnement. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ja. Het lite-abonnement heeft een data-limiet van 250 MB. En het normale abonnement heeft een data-limiet van 1,5 GB. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: tja ik raad zoiets echt sterk af, ook al internet je niet veel. Je zit erg snel aan je datalimiet. Ik zit er zelfs al na een dag internetten overheen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Datalimieten zijn out-of-the-fucking-question. Ze worden volgens de providers ingesteld om "eerlijke verdeling van de bandbreedte onder abonees af te dwingen" maar in de praktijk blijkt dat dat wishful thinking BS is. Was ook een eye-openener toen ik topics hierover las op GoT. |
|
quote: ??! Als je hier kijkt: http://www.wanadoo.nl/mijnabonnement/factuur/factuurtarieven.html zie je dat je ELKE MAAND een tarief aan KPN betaald (bij lite wanadoo kom je dan op 19,95 per maand) EN een bedrag aan Wanadoo (lite = 15 euro per maand) ,, dus minimaal 35 Euro per maand voor een lite abonnement bij een beunhaas, waar je dus 19,95 per maand betaald voor het lichtste abonnement bij Demon , en 40 euro per maand voor een heel relaxed abonnement bij demon.. |
|
nog steeds aan het discussieren hierover. Ik heb het al gezegd! GA NAAR DEMON!!!!! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik ga al, , maar ik probeer nog meer mensen over te halen. Als ik er tien vind krijg ik 50% korting |
|
quote:250 MB? per uur ofzo? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
/me *snuggles snuggles* d'r ADSL. Deze maand upgraded naar 1mbps down, 312kbps up. |
|
quote: in januari wordt basic adsl 2 mbit down en 312 kbps up.... Dwz... daaaaag kabel |
|
quote:Doe eens een postcodecheck op http://www.supersneladsl.nl zou ik zeggen... |
|
De beste adsl provider is al tijden Xs4all. Maar dat is dacht ik niet de goedkoopste. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: xs4all rules! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |