IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : ADSL Vorige pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-11-2003 15:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 15:00 schreef Vomitory het volgende:
Heb Demon met Wanadoo vergeleken. Wanadoo biedt gratis modem aan, terwijl Demon daar 100 euro voor moet hebben. Tot nu toe ga ik voor Wanadoo, raadt iemand mij dit af? (en waarom/)

Tsja, voor breedbandbegrippen is het superlangzaam, maar voor de rest gaat het wel...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 18-11-2003 15:16 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 15:01 schreef Snaack het volgende:
Het modem is gratis bij Demon (zoals je hierboven kan zien )

Als je een abonnement van 39 euro neemt wel ja...

Wat betreft die KPN kosten. Die zijn bij Wanadoo 19,95, ik kan alleen nergens zien of die eenmalig, maandelijks of jaarlijks zijn.

Pritt kills the Brazilian glue-scene

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-11-2003 15:27 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Vergeet trouwens niet dat bedrijven als Wanadoo ontzettende beunhazen zijn, die altijd overal (al sinds ze gratis internet aanboden een half decennium geleden) slecht uit de verf kwamen..

Typisch zo'n bedrijfje van 'zo lang het goed gaat is er niets aan de hand', maar als er problemen ontstaan zit je bij zo'n bedrijf erg slecht..

altx
Usericon van altx
Posted 18-11-2003 15:28 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 15:16 schreef Vomitory het volgende:
Als je een abonnement van 39 euro neemt wel ja...

Wat betreft die KPN kosten. Die zijn bij Wanadoo 19,95, ik kan alleen nergens zien of die eenmalig, maandelijks of jaarlijks zijn.

Ga naar "specificaties" en je zult zien dat er 3 tarieven staan vermeld: de Wanadoo-abonnementsprijs, de KPN-abonnementsprijs en de totale abonnementsprijs. Voor het lite-abonnement is het Wanadoo-abonnement zogenaamd gratis, met als gevolg dat die 19,95 euro dus de totale abonnementsprijs is.

edit: O ja, denk er wel aan dat je dus maar 6 maanden die 19,95 euro betaalt en daarna 6 maanden 24,95 euro...

edit 2: En ik sluit me bij Valorian aan. Van alle bedrijven die breedbandinternet leveren, heeft Wanadoo zo'n beetje de slechtste reputatie...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 18-11-2003 15:32]

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-11-2003 15:31 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

goedkoop is duurkoop ook in de internet wereld. Ik zou voor het demon pakket gaan. Dan heb je gegarandeerd goede service en internet

"This one is older than shit, heavier than time!"

Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 18-11-2003 15:32 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Thanks, gevonden.
Totale kosten van 19,95 voor het eerste half jaar dan 24,95 voor het tweede half jaar.

Pritt kills the Brazilian glue-scene

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-11-2003 15:45 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Mocht er iemand voor DEMON gaan, denk er dan aan dat je bij het goedkoopste abonnement eigenlijk op:

100 (modem) + 75 (aansluitkosten) = 175/12 = 14,58 p/m + 19,95 p/m = 34,53 per maand komt.. dan is de stap naar 39,95 per maand voor een sneller Demon abonnement (met gratis modem en aansluitkosten) zo gemaakt lijkt me.. Daar ga ik zelf denk ik voor.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-11-2003 16:49 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik wil overstappen op ADSL van Het Net, KPN dus. Hoe zijn hier de ervaringen met deze provider?

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-11-2003 16:59 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Op het forum gathering.tweakers.net zitten de beste knobbels over ADSL er konstant over te discussieren (tarieven, d/l-limieten, GEMETEN snelheden, locaties). Doe eens een search daar want de beste ADSL providers zijn juist de meest onbekende!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-11-2003 17:04 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik zal eens gaan kijken daar, bedankt voor de raad.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

altx
Usericon van altx
Posted 18-11-2003 17:08 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 16:49 schreef Heiden het volgende:
Ik wil overstappen op ADSL van Het Net, KPN dus. Hoe zijn hier de ervaringen met deze provider?

Een vriend van me heeft het lite-abonnement van Het Net. Voor "gewoon" internetten werkt het prima (ik stond er versteld van dat een lite-abonnement nog zo snel kon zijn...). Maar hij download verder eigenlijk nooit iets. Maar ik denk dat dat met een duurder abonnement verder ook geen probleem hoeft te zijn.

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 18-11-2003 17:14 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 18 november 2003 17:08 schreef altx het volgende:
Een vriend van me heeft het lite-abonnement van Het Net. Voor "gewoon" internetten werkt het prima (ik stond er versteld van dat een lite-abonnement nog zo snel kon zijn...). Maar hij download verder eigenlijk nooit iets. Maar ik denk dat dat met een duurder abonnement verder ook geen probleem hoeft te zijn.

Ikzelf heb een Lite-abonnement van HCCnet en download met ongeveer 30 kb/s. Het is niet razendsnel, maar toch netjes vind ik.

Maar Hetnet heeft toch een datalimiet? Dat zou voor mij een afknapper zijn voor een ADSL abonnement.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

altx
Usericon van altx
Posted 18-11-2003 17:28 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 17:14 schreef Y Draig Goch het volgende:
(...)
Maar Hetnet heeft toch een datalimiet? Dat zou voor mij een afknapper zijn voor een ADSL abonnement.

Ja.

Het lite-abonnement heeft een data-limiet van 250 MB. En het normale abonnement heeft een data-limiet van 1,5 GB.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-11-2003 17:41 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 17:28 schreef altx het volgende:
Ja.

Het lite-abonnement heeft een data-limiet van 250 MB. En het normale abonnement heeft een data-limiet van 1,5 GB.

tja ik raad zoiets echt sterk af, ook al internet je niet veel. Je zit erg snel aan je datalimiet. Ik zit er zelfs al na een dag internetten overheen.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-11-2003 17:51 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Datalimieten zijn out-of-the-fucking-question.
Ze worden volgens de providers ingesteld om "eerlijke verdeling van de bandbreedte onder abonees af te dwingen" maar in de praktijk blijkt dat dat wishful thinking BS is.
Was ook een eye-openener toen ik topics hierover las op GoT.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-11-2003 23:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 15:28 schreef altx het volgende:
Ga naar "specificaties" en je zult zien dat er 3 tarieven staan vermeld: de Wanadoo-abonnementsprijs, de KPN-abonnementsprijs en de totale abonnementsprijs. Voor het lite-abonnement is het Wanadoo-abonnement zogenaamd gratis, met als gevolg dat die 19,95 euro dus de totale abonnementsprijs is.

??! Als je hier kijkt: http://www.wanadoo.nl/mijnabonnement/factuur/factuurtarieven.html zie je dat je ELKE MAAND een tarief aan KPN betaald (bij lite wanadoo kom je dan op 19,95 per maand) EN een bedrag aan Wanadoo (lite = 15 euro per maand) ,, dus minimaal 35 Euro per maand voor een lite abonnement bij een beunhaas, waar je dus 19,95 per maand betaald voor het lichtste abonnement bij Demon , en 40 euro per maand voor een heel relaxed abonnement bij demon..

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-11-2003 23:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

nog steeds aan het discussieren hierover. Ik heb het al gezegd!

GA NAAR DEMON!!!!!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-11-2003 23:26 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2003 23:15 schreef 0Tolerence het volgende:
nog steeds aan het discussieren hierover. Ik heb het al gezegd!

GA NAAR DEMON!!!!!

Ik ga al, , maar ik probeer nog meer mensen over te halen. Als ik er tien vind krijg ik 50% korting

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-11-2003 23:27 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 17:28 schreef altx het volgende:
Ja.

250 MB? per uur ofzo?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 30-11-2003 20:34 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

/me *snuggles snuggles* d'r ADSL. Deze maand upgraded naar 1mbps down, 312kbps up.

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 30-11-2003 23:05 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2003 20:34 schreef Argentumfeles het volgende:
/me *snuggles snuggles* d'r ADSL. Deze maand upgraded naar 1mbps down, 312kbps up.

in januari wordt basic adsl 2 mbit down en 312 kbps up.... Dwz... daaaaag kabel

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-11-2003 23:44 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 november 2003 16:49 schreef Heiden het volgende:
Doe eens een postcodecheck op http://www.supersneladsl.nl zou ik zeggen...

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 30-11-2003 23:46 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

De beste adsl provider is al tijden Xs4all. Maar dat is dacht ik niet de goedkoopste.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 30-11-2003 23:47 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2003 23:46 schreef Dunne_Hein het volgende:
De beste adsl provider is al tijden Xs4all. Maar dat is dacht ik niet de goedkoopste.

xs4all rules!

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com