|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.telecomadvies.nl/internet/winkelen/adslaanbieders hier staan alle aanbiedingen op een rij. en jahoor, zonnet family is de beste. damn! Oud Vuil. |
|
ja jammer dat ze zonnet family niet overal beschikbaar stellen dus dan maar lite |
|
Zon Lite werkt hier voorlopig goed hoor wim! |
|
1,5 Gb in 5 dagen... Nog geen last van een datalimiet blijkbaar. |
|
IK heb ook al een tijdje ADSL nu van Planet. En ik klaag er niet over eigenlijk. Vrijwel altijd online ermee, behalve dan een weekje geleden, toen werd mijn lijntje 1.5 keer zo snel |
|
quote: die geven 256 k, euh, gedeeld door 8 is 32 k downen. haal je dat dan ook, wat is je gem. snelheid????????? ( daar ben ik echt heel benieuwd naar) Oud Vuil. |
|
quote: Nee, dat haal je dan gegarandeerd, maar het is dan natuurlijk wel afhankelijk van de snelheid van de server waarvan je download. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
kijk, dat scheelt dan weer, dus met rhodium gaat het snel, toch? Oud Vuil. |
|
quote: Ik haal daar (bijna) altijd mn maximale downloadsnelheid I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Muhaaaa, momentje *gaat driftig rekenen* - ommenabij de 3.5GB per dag gemiddeld ongeveer vanaf de dag dat ik ADSL kreeg. Vooral anime, film, maar d'r zal vast ook nog muziek bij zitten. Vaak meerdere programma's aanstaan, combinatie van deze dingen: DirectConnect Kazaa Lite WinMX BitTorrents De meeste tijd download ik zo zwaar dat m'n messenger uitvalt. [Dit bericht is gewijzigd door Argentumfeles op 28-01-2003 22:30] |
|
quote: Yep meestal haal ik wel 30k jah. |
|
quote: Ik probeer het dan ook nog even rustig aan te doen... Hmmm, vandaag ook al weer bijna 1 gig. |
|
quote: Jeetje, zal je ISP wel blij met je zijn I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Euh, Argentumfeles, wat voor abo heb jij dan in Godsnaam? |
|
quote: Ennnn vandaag zitten we op: Jungle wa itsumo hale nochi guu 26 [lol, wat ne naam]: 180MB Weiss Kreuz OVA 1: [200 nog wat MB] Wolfs Rain 4: 190MB Chobits 1: 180mb Ai Yori Aoshi 20: 180mb Figure 17: 265mb Naaaa, ruim over de 1GB en dan moet ie vannacht nog draaien. |
|
quote: What's an ABO? |
|
quote: Abonnement... |
|
quote: Jaaah, s kijken hoe fair fup precies is... Met de 8 mbit verbinding mag je maar 80gb naar binnen halen bij me ISP. Daar zit ik dus gemiddeld overheen.... >>.<< erm. Ik ben wel een paar dagen weg geweest, en hij staat dus niet elke dag aan. Dus ik hoop, met tussenpozen dat ik toch niet zo rigoreus veel heb...LOL |
|
quote: 768kbit; hij loopt bij mij altijd rond de 500k de gehele dag, na ja, als ik het een beetje bijhoudt. Dan kom je ook aan de 3,5 gig. |
|
Een duur abonnement dus. |
|
quote: *Denkt* yup, 51 euro, waarvan ik er maar 30 betaal. ^_^. 30x2 = 90 euro. Gemiddelde KPN rekening voorheen van 150 tot 200 euro in de 2 maanden. Tel uut de winst. |
|
Ik ken het. |
|
ik ben wel om, ga toch maar voor de asdl-lite. nou zit ik op de wanadoo cable op 't moment, en migreren kost 149 euro. dus het beste maar op een andere provider overgaan. is ook niet erg, ik en wanadoo/casema liggen al meer als 3 jaar overhoop. dus wat is de beste? zonnet dus? Oud Vuil. |
|
quote: Ik denk dat er weinig verschil in zit zolang je toch op mxstream van KPN zit? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |