![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Wellicht wat rechttoe, rechtaan thrashy, maar spelen en schrijven kunnen ze. Nieuwe is wederom een sterke plaat. Grijpt terug naar ouder werk, maar dat is voor mij persoonlijk nou niet direct een pluspunt. Die onverwachtte jaren'70 psychedelica in 'Absu' vond ik juist erg gaaf. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote:Heb ik evenzo. tara ooit gehad maar weggeruild Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Geruild voor Rebel Extravaganza ![]() ![]() ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: cultuur barbaar. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Voor die overhypte flutplaat dan nog! ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Rebel Extravaganza is wel gaaf, maar toch zeker niet afruilen tegen een "She cries the qui-et la-ha-hake!!" She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Tara is overhyped! Rebel vind vrijwel niemand ok, dus hoe kan die dan overhyped zijn? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ik had die ruiling ook gedaan... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: OK dan, die flutpaat zonder meer. Had je nu Nemesis Divina genoemd ofzo, dat zou nog ergens op slaan... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Zou ik hem ook voor ruilen, net tikkeltje minder vet dan RB ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: ![]() Heiligschennis! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Nee, eigen mening en smaak ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Rebel is gaaf! ![]() |
|
Ja, maar Nemesis is wel beter. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Daar gaan we weer... ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:Het is een leuke opwarmer voor Rebel! ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
ik heb ze allemaal ![]() nu nog die nieuwe Absu ergens opsnorren ![]() www.marchefunebre.be - doom death metal ![]() |
|
quote: Holy Mother of God... ![]() Afijn, bij mij staat ie toch echt puur voor de volledigheid in mijn kast. Behalve Tied in Bronze Chains staat er geen enkel écht gedenkwaardig nummer op. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Recente beelden ftw! [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 15-11-2011 12:13] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: O jawel, Filthgrinder of The Scorn Torrent bv. ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:+1 ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Satyricon is een best waardeloze band. Wat nieuwere albums in de kast staan; m'n vriendin draait ze wel eens. 'The Forest is my Throne' vond ik altijd wel gaaf, al heb ik die toch ook zeker al een paar jaar niet gehoord. Wellicht die eerste drie albums eens een kans geven. Ondertussen heeft Absu een zeer degelijke discografie met een paar ware klappers opgebouwd. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 16-11-2011 11:54] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |