|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
een vriend van mij heeft ze al 2 keer gezien waarvan 1 keer iun de baroeg dus ze komen wel és hier langs. |
|
Ik had het er al over met Vlkodlak: tijd voor een nieuwe plaat verdomme Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dat zou idd vet zijn, Proscriptor zakt nu toch af en toe naar Nederland af, kan hij even gied de rest van Absu meebrengen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Kan Melechesh mooi in het voorprogramma. Kan Proscriptor mooi blijven zitten! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: De vraag is: is het humaan om van Proscriptor te verwachte 2 complete sets op een avond te drummen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Het antwoord is: Ja. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik heb dat project nog niet gehoord waar valt dat mee te vergelijken |
|
quote: Ik heb daar dacht ik ooit eens 1 nummer van gehoord en ik vond het beschamend kut Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: maar waar leek het op? |
|
quote: goeie vraag http://www.njrocks.com/lws/pages/samples/proscriptor.mp3 (legal sample) quote: Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Pff, Absu alleen dan!!!!! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Ok, Proscriptor is zowiezo niet humaan Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: hmm dit klinkt best gaaf. Lekker relaxed, maar de rest zal wel anders zijn, als ik die review mag geloven. |
|
Ik heb tara die heerst wel behoorlijk, alleen verschillen de nummers helaas niet zo heel veel van elkaar, of ik moet het vaker luisteren natuurlijk. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Zou ik maar doen. Is idd moeilijk door te komen als je 'm voor het eerst opzet. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
klopt het dat de drummer van absu meespeelde op het album Djin van Melechesh? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Yep, en ook op hun nieuwe plaat "Sphynx" Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ik heb em nou zo'n twee maanden en misschien 6 keer opgezet, klinkt sowieso wel goed one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: De vraag is wat daarvan écht is en wat uit een doosje (protools) komt.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Als je *DAT* uit een "doosje" kan halen vraag ik me af waarom meer bands dat niet doen... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Absu is zalig om te beluisteren op de fiets , zet nogal vaak de cd Tara op om naar het werk te fietsen, echt heeeeeeeeerlijk Mijn favo nummerqs van die cd: Pilars of Mercy The Cognate House of Courtly Witches lies West of County Meat She cries the Quiet Lake Manannan A Shield with an Iron Face Gewoonweg zaaaaaaalig Zal die cd de volgende keer opzetten wanneer ik the Hill of Tara nog eens bezoek Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
The Sun of Tiphareth overheerscht nog steeds. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dat zijn allemaal nummer van part 1 die je noemt; jouw werk is ~30 minuten fietsen? Het zijn trouwens ook wel de gaafste nummer hoewel 'Stone of Destiny' ook ontzettend gaaf is. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: het is idd zo'n dertig minuten fietsen, maar de terugweg doe ik soms op het gemakske, dus zo'n 40 minuten rijden en dan heerlijk meezingen, zo luid mogelijk , met Absu, heeeeeeeeeeeerlijk en idd, Stone of Destiny is een erg zalig nummer Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |