![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
EQUIMANTHORN Sign With From Beyond Productions/New Album Artwork Posted Online Equimanthorn, the distinctive Sumerian and ambient "supergroup" led by Equitant (ABSU/EQUITANT) and Proscriptor (ABSU/MELECHESH), have reformed the group along with Mark Riddick and Michael Riddick (THE SOIL BLEEDS BLACK) and special guests Moloch (MELECHESH) and Vorskaath (ZEMIAL/AGATUS). Dit wil ik ook wel horen! Klinkt erg gaaf ![]() F*ck hippies ![]() |
|
Ik ken een eerdere cd van Equimanthorn, de titel is zo lang ende kut dat ik die hier niet neer ga zetten ![]() Het is een soort van Dark Ambient achtige muziek met veel effecten, maar het klinkt mij te veel alsof ze maar gewoon wat doen. Sommige stukken zijn wel gaaf, maar in andere stukken mist er elke vorm van samenhang. Wel gaaf dat ze een sample gebruiken uit het Jacula/Antonius Rex nummer "Long black magic night" ![]() ![]() |
|
Heb zelf Third sorm of cythraul en the sun Of Tiphareth, geweldige platen, is die cd Tara ook een beetje in die stijl?? en heeft iemand nog zo'n grijs shirt van third storm of cythraul ligen, wil hem wel ruilen tegen mijn shirt van In the eyes of Joldanech... ![]() |
|
Volgens dwaallicht: Tara is black/death metal met een jaren '80 tik en ook nog eens een buitengewoon goed in elkaar zittend lesje in snelheid & strakheid! En gelijk heeft hij. Heerschende drums, strak en snel. PILLARS OF MERCY ![]() F*ck hippies ![]() |
|
quote:Hij is harder en chaotischer, maar typisch Absu. Het is denk ik wel hun beste plaat tot nu toe ook al is ie moeilijker te behappen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Tara is veel sneller harde en krachtiger en lijkt meer op 'the sun...' dan op 'the third storm..' maar het is de Absu plaat bij uitstek. Geweldige vocalen, meesterlijk drum werk en een heerlijke dosis mystiek. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Hoe zit dat nu met Absu? Blijkbaar bestaat de band enkel nog uit Proscriptor? Equitant verliet al eerder de band en nu is ook Shaftiel uit het beeld verdwenen. Absu zal mijns inziens dan toch een stuk minder interessant worden. Shaftiel schreef groot stuk van de muziek en Equitant zorgde voor de meeste lyrics. Jammer ... 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
Hmm ja ik zie nu ook dat er op de officiele site bij band alleen Proscriptor nog staat ![]() Vraag me af of dat aangekondige album er nog gaat komen en of Absu hierna nog door gaat met andere (studio) leden. ![]() |
|
Godver, da's slecht nieuws, en die band stond nog hoog op mijn "moet ik eens zien"-lijst ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 05-04-2004 13:20] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: idd ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Gelukkig is er Melechesh nog ![]() F*ck hippies ![]() |
|
quote:Erg vergelijbaar idd ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Tjah, dat is jouw mening. F*ck hippies ![]() |
|
Absu zuigt! ![]() |
|
Je moeder F*ck hippies ![]() |
|
quote:En waarom dan wel ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Net gehoord dat het laatste album "Absu" in juni verkrijgbaar zal zijn, echter het betreft een zeer beperkte oplage, en waarschijnlijk ook alleen op CD verkrijgbaar in Nederland. ![]() |
|
quote:Hoe groot is de oplage? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
schrik niet, waarschijnlijk maar 500 ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Kan ik ergens een pre-order plaatsen? ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Nog niet, maar ik zal het je zo snel mogelijk laten weten. ![]() |
|
Melechesh vergelijkbaar met Absu? Ik haal het er toch niet uit hoor ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Niet echt, alleen het feit dat Proscriptor ook bij Melechesh drumt. ![]() |
|
van Osmose: ABSU Mythological Occult Metal: 1991-2001 komt uit ergens in 2005 Er is blijkbaar geen sprake meer van Absu:Absu, het nieuwe album. Misschien maar beter, nu Shaftiel en Equitant weg zijn maar het blijft een enorm verlies. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |