![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: is absu nu in ene wel oke? ![]() |
|
Godverdomme, wat is die nieuwe übervet! ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: +1, zowat de hele dag op hebben staan hier the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
Klinkt zeker vet tot nu toe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Duurt 'ie zo lang dan? *net aangeslingerd* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Klinkt erg lekker, ze hebben gelukkig niet aan stijlverandering gedaan na die lange rust. ![]() ![]() |
|
Ik heb eigenlijk weer precies hetzelfde als met Tara, al bevalt dit iets beter. Die riffs zijn gewoon niet sterk genoeg. Waar zijn die beloofde analoge synths eigenlijk, bar weinig hoor ik ze Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
analoge synths? Is dat zoiets als digitale VCR tapes? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik vind Tara persoonlijk echt een masterlijke plaat. Ben blij dat de nieuwe plaat daar toch wel veel van weg heeft dus. ![]() |
|
quote:dikke + 1. Ben wel benieuwd naar die nieuw plaat. Nog niets van gehoord. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ben godverdomde benieuwd. Vanavond meteen op zoek. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Nee, totaal niet. Je kunt best geluid synthetiseren (?) met analoge middelen. Sterker nog, zo begon dat ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Er is iig een nieuw nummer te beluisteren op hun MySpace. Die klinkt al veelbelovend! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: ik vind op tara t drumgeluid dermate klote dat ik me m eigenlijk nooit draai, een sun of tiphareth is vele malen genialerdernerverderder ![]() |
|
quote:ah super! vanavond maar eens uitchecken dan! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: WTF is masterlijk? Ik zie dat de laatste tijd meer mensen gebruiken. Stompzinnig twee talen door elkaar gooien. ![]() Inmiddels, on topic, de nieuwe gehoord en die is meesterlijk!! ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
je bent oud papi IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Helemaal mee eens ![]() ![]() edit: met Ralph dan hé ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 04-02-2009 18:19] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: + quote: = ironie Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
On-topic dan ZelThoR? ![]() |
|
quote: De tering, wat ben jij ook een onverbeterlijke betweter he ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Volgens mij heb jij je definitie van betweter niet helemaal scherp ![]() quote: Zullen we dan maar, ja? Ontopic: Leuke CD die nieuwe, luistert lekker weg. Ik denk alleen dat hij uiteindelijk niet spannend genoeg is om echt een meesterwerk te zijn. Dat heb ik ook een beetje met de nieuwsten van Dark Fortress en Elite (beiden laten sowieso wel gelijkaardige black metal horen). Desalwelteplus ben ik er wel aardig tevreden mee ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Kan wel ja, kon zo zo snel geen ander woord vinden, maar volgens mij weet je heel goed wat ik bedoel, heer ZelThor ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |