![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zie af en toe wel eens fragmentjes als ik er toevallig voorbij zap, maar echt volgen doe ik het niet. [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 01-07-2002 21:16] ![]() |
|
Afgelopen zaterdag hebben Devoraz en ik de middag en deel van de avond op de bank voor de buis rondgehangen... met veel interesse een aantal wedstrijden gevolgd. Wel grappig, aangezien wij dus absoluut geen voetbal kijken, maar voor tennis maken we een uitzondering! If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
Ik volg het ook wel. Alleen als me het uitkomt ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Tennis is !!!!SAAI!!!! ![]() |
|
![]() geen mooie vrouwen of actie ofzo... ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote:Kijk dan wordt het tenminste een interessante finale... ![]() Trouwens er doen meer nederlanders mee aan wimbledon dan aan het voetbal WK ![]() ![]() |
|
Ik "volg" Wimbledon wel, hoewel ik moet toegeven dat ik Roland Garros wel leuker vond (charme kan ook te wijten zijn aan de commentatoren van de RTBF én het feit dat dat tijdens de examens was). Alleen spijtig dat Clijsters op haar kloeke benen er alweer uitligt... Dan maar alle aandacht vestigen op Henin en Malisse. ![]() ![]() |
|
quote:Op nederland wordt het dames tennis dus amper uitgezonden ![]() |
|
quote: En BBC kan je niet vangen? ![]() |
|
quote:Nee die golfjes zijn zo klein ![]() ![]() |
|
quote:Een spijtige zaak, me dunkt ![]() ![]() |
|
ik kan BBC wel ontvangen maar daar kijk ik eigenlijk nooit naar ![]() |
|
Ik volg het niet, kaksport. ![]() |
|
Op BBC vallen er nochtans leuke dingen te beleven... Wimbledon is er daar maar een van. ![]() |
|
kijk toch al nooit TV, en echt geen tennis. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
Krajicek heeft een zware dobber aan Philippoussis; het staat 2 sets gelijk (4 tiebreaks!); momenteel regent het op Wimbledon, dus ik denk dat ze pas morgen weer verder spelen. De laatste set is nooit een tiebreak, maar dan spelen ze gewoon net zolang door tot er eentje een set meer heeft... If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
Ah natuurlijk volg ik Wimbledon! Kraijentjeck (moeilijke naam ![]() Ennuh schalken is nu gewoon echt een topper....en die henin...damnnnn...hoe kan er zoveel kracht in die vreselijk magere armpjes zitten!>? Tja zelfde geval als met de beentjes van boogerd, maar nu dwaal ik af ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Wat ben ik blij dat Malisse gewonnen is... ![]() ![]() ![]() |
|
ik heb een hekel aan tennis (welke sport niet ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ik vind tennis saai. Maar ik vind het wel een prestatie van Krajicek na een tijd geblesseerd te zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Moet je nagaan, één van de makkelijkste sporten.... ![]() ![]() |
|
Malisse gaat nu wel z'n haar afknippen ![]() ![]() |
|
Wordt hij dan nóg onappetijtelijker om naar te zien? ![]() ![]() |
|
![]() hij mag het niet doen van z'n sponsor! ![]() ![]() |
|
Die Malisse vond ik wel een beetje een zielig persoon met z'n hardkloppingen hoor... If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |