|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
www.pestilence.prv.pl guestbook,view Mameli's post. Well, here i am again telling you : that i will record a new album called 187 to the world, and my first for my new project: C-187. Some songtitles are: Stalker, Roadblock D.O.A. ,Hostage Situation :21 dead ,Side Walk Chalk. The style is described as GangstaMetal,Grunge Gangsta Raps with intense technical metalriffing and should provide fans all over the world a new boost for this new style, Cheers , Patrick YES!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-07-2002 15:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat moet ik horen!!!! ......Evilterrestrial.................................. |
|
Ik kan niet zeggen dat ik een slecht nummer van hem heb thuis liggen, dus ben ik wel erg benieuwd........ ......Evilterrestrial.................................. |
|
quote: Jij kent duidelijk de loopbaan van Pestilence niet; als een band voor de muziek ging en niet muziek voor het geld maakten dan waren zij het wel! Pestilence is commercieel nooit interessant geweest; muzikaal des te meer Ze hebben lef en breken door de muzikale hokjes heen; niet elke metalband met rap klinkt als mallcore; Candiria is daar een bewijs van dus ik zou eerst die uit te komen plaat eens luisteren voor je je oordeel velt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
inderdaad eerst uns ff afwachten ......Evilterrestrial.................................. |
|
inderdaad eerst uns ff afwachten ......Evilterrestrial.................................. |
|
Ik heb alleen het oude van Pestilence wel eens geluisterd, ik heb ze ook een keer live gezien, met Grave en Vader eind jaren '80. Pestilence heeft me nooit zoveel geboeid. Dus ik weet er idd niet veel vanaf. Maar als ik dat stukje lees weet ik al dat ik het ruk vind. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik ben zeeeeeeeeer benieuwd! |
|
Gangstametal, ik ben ook erg sceptisch. Klinkt als een noviteit die uniek is omdat het 'nieuw' is. Maar ja, wil je er echt iets over zeggen dan moet je het wel horen ja. Ik zal er echter niet actief naar op zoek gaan. |
|
"spheres" was ook wennen in ut begin ......Evilterrestrial.................................. |
|
er is toch al een band die zo heet? Coporation 187... of is dat dezelfde? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
dit moet ik horen |
|
Yeah!! Dit is goed nieuws!! Ik vroeg me al af wanneer Patrick weer van zich zou laten horen Ik heb trouwens gehoord dat andere Patrick een spier- of zenuwziekte heeft en dus geen gitaar meer kan spelen Pretty shitty! Maar fok, Pestillence heerscht!! |
|
Ik ben wel benieuwd maar eerst maar eens luisteren. ik ben niet eht dol op rap maar we zullen wel zien. |
|
ik heb geen idee wat ik moet verwachten, het lijkt op Nu-Metal met tits 'n ass ofzo? |
|
Als ut klaar is, waar zouden d nieuwsgierige mensen onder ons dit kunnen beluisteren? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Is er geen URL ofzo ben namelijk wel erg benieuwd |
|
quote: Hier moeten we het nog even mee doen : www.pestilence.prv.pl guestbook,check Mameli's posts. Ik zet em boven ook maar ff neer [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-07-2002 15:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gangstametal, Hahaha. Het lijken wel negers. |
|
quote:Laatst zette ik met een vriend van me "Consuming Impulse" nog eens op. We kwamen toen vrij vlot tot de conclusie dat die tegenwoordig nog heel goed kan, ook al ben ik zelf een groter liefhebber van "Testimony of the Ancients" en "Spheres." Touché, pussycat! |
|
Als iemand me uit kan leggen hoe ik een mp3 bestand op internet kan krijgen heb ik 2 songs voor jullie om te beluisteren. ~yvonne~ |
|
quote: nou ja, nieuw. hadden we al niet een tijdje body count, metal met rap, met ice t. copkiller was een hitje. (suckte trouwens wel!) Oud Vuil. |
|
Ben er inmiddels achter.... denk ik.... de links op zich werken niet, maar wel als je de link kopieert en plakt in je mediaspeler..... als iemand een tip heeft om het anders te doen GRAAG Song 1 http://www.emptywords.demon.nl/C-187%20promo.mp3 Song 2 http://www.emptywords.demon.nl/C-187promo2.mp3 |
|
quote: bij mij werkt de link prima, alleen resume not supported, en brakke kabel, dus ik denk niet dat ik 't binnen krijg. edit. nee, ik haal de 90 %. iemand anders? [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 09-07-2002 21:44] Oud Vuil. |
|
en als je het op mijn manier probeert??? dus via je mediaspeler |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |