IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : C-187 - 187 to the world : de voortzetting na Pestilence!!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Tymon
exivious
Usericon van Tymon
Posted 25-02-2004 17:20 by Tymon Wijzig reactieProfiel van TymonQuote dit berichthttp://www.exivious.net

quote:
Op 25 februari 2004 16:53 schreef Rottenbody-orgy het volgende:
"COOL"


Ja met Exivious he! Met C-187 gaan we gewoon in een vette studio opnemen Niet dat daar verwarring over ontstaat...



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 25-02-2004 17:21 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

vet, zeg!


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-02-2004 18:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2004 13:52 schreef REelax187 het volgende:
Hier ben ik en ik vorder meer met C dan Gestalt dus ik ga nu voor C-187. Ook een passie van mij. Ik heb nieuwe muzikanten die goed genoeg zijn om C tot een succes te brengen!! Wat wil een mens nog meer!!!

Patrick M.


Een mooie glanzende cd vol met goede muziek ! (maar dat zal wel goed komen denk ik)


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 25-02-2004 18:19 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2004 17:20 schreef Tymon het volgende:
Ja met Exivious he! Met C-187 gaan we gewoon in een vette studio opnemen Niet dat daar verwarring over ontstaat...


maar als ik het goed begrijp ga jij dus met Patrick Mameli spelen gaaf man!


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-02-2004 18:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 februari 2004 13:30 schreef REelax187 het volgende:
Tja, ik hoop zelf dus dat EX een toffe cd zal uitbrengen! Ik ben er van overtuigd dat dat gaat lukken. Het zijn bekwame musici met een doel. Naast hun doel om EX tot standard te maken kennen ze nu ook het project C-187!!! Mijn project dus en ik ben zeer verheugd dat ik deze namen mag toevoegen aan mij line up. Dus ik welkom hierbij Tymon en Iwan tot het C-187 team. Samen met mijn huisbassist Ruben is de line-up nu compleet.
En what a line-up it is!!! Ik kan eindelijk mijn nieuwe droom waarmaken met echte muzikanten!!! C-187 2 the World!!!!!!

Patrick Mameli.


WOW! POING! *raapt ogen op en plopt ze terug in de kassen* en Tymon en jij hebben elkaar leren kennen via dit forum?
Ik stel me zo aankomend gitaarwerkvuurwerk voor om de vingertoppen bij af te lebberen Echt geweldig gaaf!!!
En trouwens ook super dat Exivious ook doorgaat ondanks de hoogstwaarschijnlijke rehearsel/recordingdrukte!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Tymon
exivious
Usericon van Tymon
Posted 25-02-2004 19:03 by Tymon Wijzig reactieProfiel van TymonQuote dit berichthttp://www.exivious.net

quote:
Op 25 februari 2004 18:19 schreef Airwolf het volgende:
maar als ik het goed begrijp ga jij dus met Patrick Mameli spelen gaaf man!


Yep, cool huh?

quote:
Op 25 februari 2004 18:27 schreef Mutilator het volgende:
WOW! POING! *raapt ogen op en plopt ze terug in de kassen* en Tymon en jij hebben elkaar leren kennen via dit forum?
Ik stel me zo aankomend gitaarwerkvuurwerk voor om de vingertoppen bij af te lebberen Echt geweldig gaaf!!!
En trouwens ook super dat Exivious ook doorgaat ondanks de hoogstwaarschijnlijke rehearsel/recordingdrukte!!!


Ja wij kennen elkaar inderdaad via dit forum... bless the internet!

En tuurlijk gaat Exivious door, dat blijft natuurlijk mijn persoonlijke project. Iwan en ik geven C-187 wel voorrang overigens.



Ronster
Speed kills... hell yeah!!
Usericon van Ronster
Posted 26-02-2004 11:59 by Ronster Wijzig reactieProfiel van RonsterQuote dit berichthttp://www.callenish-circle.com

quote:
Op 25 februari 2004 13:52 schreef REelax187 het volgende:
Hier ben ik en ik vorder meer met C dan Gestalt dus ik ga nu voor C-187. Ook een passie van mij. Ik heb nieuwe muzikanten die goed genoeg zijn om C tot een succes te brengen!! Wat wil een mens nog meer!!!

Patrick M.


Allright!!

Dus de band is compleet.... nu is het wachten op de langverwachte plaat...

Suc6!!


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 26-02-2004 16:06 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

En optredens... zonder geel licht graag...


!!! THE SIGN IS ON !!!


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 26-02-2004 17:57 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

Ben eerlijk gezegd een stuk geïnteresseerder in Mameli's eventuele bijdrage aan James Murphy's Chuck-project. Enig nieuws daarover?


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 26-02-2004 18:58 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

quote:
Op 25 februari 2004 14:00 schreef REelax187 het volgende:
Ja, Gestalt maar ook C-187!!!


btw groeten van je ex buurman (andre vuurboom, je kent m denkelijk wel, is onze zanger



antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 26-02-2004 19:51 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

jezus wat een slijmballen!!!De meeste van jullie zitten op alles wat ook maar buiten het hokje metal valt af te geven en omdat een lid van pestilence ff boos reageert gaan jullie ineens zn kont kussen WHAHAHA.Ik kan mij alle reacties goed herinneren op elke band die met een rapper werkt(ja ook nu-metal ja)en zonder te luisteren is het dan op voorhand al ruk(dit is HET probleem waar Pestilence destijds ook mee te maken kreeg,de kortzichtige Metalscene).MAAR nu gaat het om een lid van pestilence die ook nog reageert en wola!iedereen is ineens reuze positief.En dan tegen je metalvriendjes stoer zeggen dat C-187 zwaar ruk is(uiteraard zonder er naar geluisterd te hebben!!)BAH altijd hetzelfde! Kom er gewoon eerlijk voor uit dat er ook andere muziek bestaat als alleen metal,ik luister buiten de metal, naar o.a.duran duran,talk talk,boudewijn de groot,anouk,bluf,doe maar,bob marley,ice t,kate bush,marillion,depeche mode,beethoven,neil young,springsteen,beatles,4 non blondes,bangles,prince,madonna,sinead oçonner,ilse de lange,de dijk,darkraver,stray cats en nog veeeeel meer en daar schaam ik mij lekker NIET voor leve muziek en vrijheid en dood aan die kloten hokjes


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 26-02-2004 20:01 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Yes, that's nice. Bye bye now.


Touché, pussycat!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2004 20:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

maar zit er dan geen kern van waarheid in?


(niet dat ik c187 van te voren kut zou vinden, dat staat ff geheel buiten kijf.)


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 26-02-2004 20:43 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 26 februari 2004 20:17 schreef Jenje het volgende:
maar zit er dan geen kern van waarheid in?


(niet dat ik c187 van te voren kut zou vinden, dat staat ff geheel buiten kijf.)


Er zit wel iets van waarheid in naar mijn mening



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 26-02-2004 20:57 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2004 20:17 schreef Jenje het volgende:
maar zit er dan geen kern van waarheid in?

Zeker, maar om je daar nu zo over op te winden. Bovendien denk ik dat Antipop in deze topic de verkeerde mensen aanspreekt (d.w.z. niet de mensen waar hij in zijn relaas op zit af te geven).


Touché, pussycat!


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 26-02-2004 21:00 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 26 februari 2004 20:57 schreef Sporty Voleg het volgende:
Zeker, maar om je daar nu zo over op te winden. Bovendien denk ik dat Antipop in deze topic de verkeerde mensen aanspreekt (d.w.z. niet de mensen waar hij in zijn relaas op zit af te geven).


Ik maak me niet druk. Kan me tijd wel beter besteden maar ja



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-02-2004 22:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 februari 2004 20:57 schreef Sporty Voleg het volgende:
Zeker, maar om je daar nu zo over op te winden. Bovendien denk ik dat Antipop in deze topic de verkeerde mensen aanspreekt (d.w.z. niet de mensen waar hij in zijn relaas op zit af te geven).


Dat klopt idd; ik vraag me idd af wie ze aan wil spreken of dat er niet een frustratietje gebotvierd wordt.

@jenje; voor anderen zou er best een kern van waarheid in zitten want Pestilence werd toendertijd idd onderschat; het gat wat achterbleef en de 'lasting and growing' kwaliteit van de muziek zorgde later wel voor herwaardering; bands die hun tijd vooruit waren krijgen wel vaker later pas de juiste waardering ipv op het moment zelf (zie bijv ook: Nocturnus, Watchtower, Cynic etc.)

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-02-2004 22:42]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 26-02-2004 23:14 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

Ik heb gewoon dit onderwerp es helemaal doorgespit en dan kom ik toch een hoop negatieve reacties tegen aleen om het feit dat er een rapper bij zit terwijl je nog niks gehoord hebt, hoe kun je dan negatief zijn???Ik weet dat als je alleen in hokjes denkt je een heleboel gave bands misloopt en dat er ook een heleboel bands zijn die, ondanks een stijl ontwikkeling, steeds beter worden.Voorbeelden dan maar:Sieges even,tool,in flames,paradise lost,amorphis,the gathering,tiamat,samael,mayhem,dimmu borgir,slayer,korn enz.Allemaal bands die gewoon veel beter zijn geworden in de loop der jaren maar omdat ze vroeger 'harder'waren worden ze nu uitgekotst door de true metalheads.Maar muziekaal zijn ze duizend maal zo interessant geworden(moet er toch niet aan denken dat slayer 6 'reign in bloods 'gemaakt zou hebben of dat paradise lost nog steeds op het nivo van' gothic' zat)


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 26-02-2004 23:28 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Jij vind dat ze beter zijn geworden, maar dat zijn ze niet


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 26-02-2004 23:39 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2004 23:28 schreef BARABAS het volgende:
Jij vind dat ze beter zijn geworden, maar dat zijn ze niet


neej tuurlijk jij hebt gelijk!ze zijn na al die jaren toeren en cd's maken steeds slechter gaan spelen


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 27-02-2004 0:09 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Dat bedoel ik niet....doordat al die lui ouder zijn geworden zijn ze anders gaan spelen, niet perse beter of slechter


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-02-2004 7:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2004 23:14 schreef antipop het volgende:
Ik heb gewoon dit onderwerp es helemaal doorgespit en dan kom ik toch een hoop negatieve reacties tegen aleen om het feit dat er een rapper bij zit terwijl je nog niks gehoord hebt, hoe kun je dan negatief zijn???Ik weet dat als je alleen in hokjes denkt je een heleboel gave bands misloopt en dat er ook een heleboel bands zijn die, ondanks een stijl ontwikkeling, steeds beter worden.Voorbeelden dan maar:Sieges even,tool,in flames,paradise lost,amorphis,the gathering,tiamat,samael,mayhem,dimmu borgir,slayer,korn enz.Allemaal bands die gewoon veel beter zijn geworden in de loop der jaren maar omdat ze vroeger 'harder'waren worden ze nu uitgekotst door de true metalheads.Maar muziekaal zijn ze duizend maal zo interessant geworden(moet er toch niet aan denken dat slayer 6 'reign in bloods 'gemaakt zou hebben of dat paradise lost nog steeds op het nivo van' gothic' zat)


smaken verschillenen meer valt er niet over te discusieren. Ik hou van de oude slayer, jij van de nieuwe; slayer gelukkig want uiteindelijk worden al hun cd's tenminste een keer gekocht.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 27-02-2004 17:41 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2004 23:14 schreef antipop het volgende:
en dan kom ik toch een hoop negatieve reacties tegen aleen om het feit dat er een rapper bij zit terwijl je nog niks gehoord hebt, hoe kun je dan negatief zijn???

Als je bijvoorbeeld absoluut niet van rap (als in de stijl van "zingen") houdt, weet je genoeg, toch? Dan hoef je het niet meer te luisteren. De muziek kan dan nog zo tof zijn, als je je constant ergert aan de zanger kan je het beter niet opzetten.

Verder zitten wij overigens wel ongeveer op "eenzelfde" golflengte (je verhaaltjes gelezen hebbende), ik ben slechts kritisch op een paar punten.


Touché, pussycat!


Tymon
exivious
Usericon van Tymon
Posted 27-02-2004 19:57 by Tymon Wijzig reactieProfiel van TymonQuote dit berichthttp://www.exivious.net

Dit is inderdaad misschien een punt waar sommige metalheads over zullen struikelen. Maar toch wil deze mensen graag het advies geven om open te staan voor andere stijlen behalve metal, er is nog zo veel moois achter de grenzen van de metal!

Het enige wat ik eigenlijk wil zeggen is: beoordeel C-187 nou niet voordat je het hebt gehoord, want echt, deze tech-hiphop-metal mix werkt super met rap erbij!!!



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-02-2004 20:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

[quote]Op 27 februari 2004 19:57 schreef Tymon het volgende:
Dit is inderdaad misschien een punt waar sommige metalheads over zullen struikelen. Maar toch wil deze mensen graag het advies geven om open te staan voor andere stijlen behalve metal, er is nog zo veel moois achter de grenzen van de metal!

Het enige wat ik eigenlijk wil zeggen is: beoordeel C-187 nou niet voordat je het hebt gehoord, want echt, deze tech-hiphop-metal

ligt eraan. Mordred vond ik super, limp bizkit is kut. we zullen dus wel zien.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen