|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zat het ook net te beluisteren, idd erg lekker! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Toch blijf ik er een redelijk groot Pantera gevoel bij houden. Ansich weinig mis mee natuurlijk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat was toch allang uitgelegd? Ik verwachtte overigens juíst soortgelijke muziek dus je hád het ook kunnen weten [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-07-2007 13:02] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ga niet het hele topic napluizen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hmh, klinkt niet slecht. Die solo doet me nog wel denken aan spheres. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
k wist niet dat hij zo bekend was die patrick. voor my is hij een collega hahaha.. hij is tenminste niet aan het headbange aan zn bureau |
|
quote: "Heeii bezOekers.. Welkom Op mijn Site..=) Het is leuk dat je even mijn site bezOekt.. Ik ben een musicantje van 16 Jaar, en ik geef Persoonlijke serenade's. Kijk bij Discografie voor meer info. En Ook dat jullie in het GastenbOek aChter laten wat jullie er van vinden.. grOetJes.. Saxgekkie (dOrinda)" Welkom op dit forum! |
|
Kreeg de promo vorige week, toch maar eens geluisterd. Je kunt iig horen dat er gewoon topmuzikanten achter zitten, het is gewoon retestrak. Maar door alle berichten van te voren had ik meer/iets anders verwacht dan de tech/core/metal die het is geworden. |
|
Het nummer ripdeal heeft wel een Pantera groove... In hoeverre de topic titel ( voortzetting van Pestilence) er toe doet snap ik dan weer niet.. ( blond hé) |
|
Niets, maar goed sommige hier komen al klaar bij de naam Mamelli |
|
Splut.... Only 2 things in life are certain, death and taxes. |
|
Patrick heeft 100% gelijk dat een goed nummer schrijven oneindig moelijk is. Nu heb ik daarzelf geen enkele moeite mee, maar ik kan door mijn gebrekkige gitaarspel ook niet veel anders dan me te concentreren op goede songstucturen. Een band met stermuzikanten goede nummers laten schrijven is moeilijk, omdat het veelal ontaard in doelloos geblaas, geblast, gepats en gefreak zoals 99%van de extreme metalbands. Muzikaal doet C-187 me niet zoveel,maardathet goede nummers zijn met kop en een staart is een pluspunt. |
|
quote: Is er zo'n tijdloos liedje geschreven door jou te downen van jullie site? Nu begin ik toch wel erg benieuwd te worden. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Wim, heeft de vrouw het eten nog niet klaar? |
|
Hej, gewoon gezonde muzikale belangstelling, weet je wel. Ik ben trouwens de kok in huize W, met k-o-k. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ga koken, je hebt honger, je hapt |
|
... Damn... Hehehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Over damn gesproken, ik zie die promo gewoon al op kerrazy staan! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Lachwekkend, wat een kneuzen. Fuck the world and fuck you |
|
Vind de muziek erg goed, ben alleen niet zo'n fan van die teksten.. |
|
quote: Ho! Het is bewust de voortzetting NA Pestilence genoemd en niet VAN Pestilence. Overigens vind ik Jenje's geinsinueerde opmerking dat sommigen al klaarkomen bij de naam Mameli nogal lame; het lijkt juist dat er een aardig aantal eerder negatief bevooroordeeld zijn bij het horen van dezelfde naam; sowieso een zeer manke en danig overtrokken en vooral nutteloze projectie! Triest hoor.. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-08-2007 14:05] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Met de muziek is dan weinig mis alleen zijn de teksten een beetje jammerlijk. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Iszo, ik werd verketterd dat ik NIET klaarkwam, laat staan toen ik vertelde nog nooit 1 noot Pestilence had gehoord. Mooi man, dingen verplicht gaaf te moeten vinden |
|
quote: :D Interview met dhr. Mameli op Chronicles of Chaos Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |