|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou nog een poging dan, nieuwe song van C-187 te vinden op http://www.emptywords.demon.nl/C-187.htm Drugged & Mugged Staat het nou in de goede topic? |
|
Dit klinkt best wel intressant. Heb er wel oren naar. |
|
Damn, ik kan het niet luisteren. Of ik moet het snel ff branden... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
wel cool, lijkt wel een beetje filmmuziek. Oud Vuil. |
|
quote: Nee, dit is nog niet de uiteindelijke versie maar ik blijf het forum en andere mensen op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Uiteraard zitten er parallelen met het verleden maar who cares. Het gaat erom dat het fris en lekker klinkt. Cheers Patrick M. |
|
quote: Y., Het lukt mij niet om em te d.l. , doe ik iets verkeerd??? groet, Patrick. |
|
quote: Klopt zeker! Ik ben een grote fan van movie-scores. De muziek als stemming waar je als het ware zelf beelden bij kunt genereren. Ik zoek de juiste balans tussen de stijlen die mij boeien en daar is filmmuziek er inderdaad een van! Goed opgemerkt! Patrick. |
|
quote: Blijkbaar..... of je klikt links en het speelt automatisch, of je klikt rechts en je kiest voor 'doel opslaan als' en dan moet het dl lukken.... |
|
quote: Wat een vreselijke liftmuziek |
|
quote: Nou, die andere tracks kon je in realtime aanklcken en deze geeft aanhe page cannot be displayed.....Hmmmm. |
|
quote: Ik zou die muziek wel graag in een lift horen!!! Maar ieder z'n mening hoor, ga zo door Patrick M. |
|
De riffs lijken idd in het verlengde van de riffs op Spheres te liggen (sorry voor de link, makkelijke referentie heh ) ookal is het experimenteler en hoor ik minder metal () en meer fusion en hip-hop. Ben zeer benieuwd hoe het gaat klinken met als je het met een band hebt opgenomen Duidelijk muziek van jouw hand iig Patrick |
|
quote: Ja, je probeert es wat heh?! Ook voor mij zal het een nieuwe ervaring worden om met zo getalenteerde muzikanten dit materiaal te mogen opnemen. Nu is het allemaal nog zo hokjesmatig maar strax met een echte drummer en bassist zal het volgens mij waanzinnig en levendig worden....Ik ben blij dat je "mijn stijl" herkent. Groet, Patrick. |
|
quote: Gelukt hoor Y., Thanx! Patrick. |
|
Hmmm ik kan em niet downloaden; is het nummer er alweer vanaf gehaald? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Hier doet ie het prima. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Thanks voor aanleiding voor tweede poging; computertje werkte niet mee. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Update http://www.emptywords.demon.nl/C-187.htm De pol is weer leeg, dus stemmen maar.... PS sorry webmaster ik moest hem natuurlijk hier zetten |
|
Patrick, Dat laatste nummer klinkt echt geweldig! Je begint nu echt een eigen stijl te ontwikkelen met C-187. Die hiphop basdrum sound is ook een leuke vondst, ga je dat op het album ook gebruiken? Tymon |
|
hmm mijn mediaplayer loopt telkens vast one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Als ik de link in winamp gooi, doet die het. Ben aan het luisteren nu |
|
heel errug gaafh! als ik m'n ogen dicht doe, zie ik achtervolgingen, geren door smalle steegjes. gillende sirenes en mannen met lange bakkebaarden en foute pakken met veel goud om. soundtrack van de nieuwe GTA???? Oud Vuil. |
|
Ik moet ff kwijt; ik vind de muziek geweldig, maar de demonummers wel wat kort (zei het verwende ego); ben echt ontzéttend benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!!!! Verder ben ik benieuwd of de band al compleet aan het raken is? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Uiteraard ben ik nog steeds benieuwd; het geld brand in mijn zakken om de uiteindelijke cd te kopen; de link http://www.emptywords.demon.nl/C-187.htm werkt bij mij niet meer duzzz... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |