|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja dat is idd zo ja |
|
quote: Ik vind Exivious een geweldige band en kijk uit naar jullie full lenght; gaat het nog lukken deze zomer? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben ook benieuwd naar die cd ja |
|
quote: Zo kijk je een paar dagen niet op ZM, heeft Patrick ineens de weg naar ZM gevonden Pestillence is nog steeds één van mijn favo bands, ik luister nog regelmatig naar Spheres bijvoorbeeld Een band die zijn tijd ver, ver vooruit was! Juist het experimentele van Pestillence vind ik geweldig, tenminste geen doorsnee DM-band. Gezien een aantal stupide reacties hier zijn er metalheads die dat juist niet tof vinden (omdat ze niet in de maat kunnen bangen ), fuck them! Die begrijpen muziek alleen maar als die uit snelle dubbele bass een stevige grunt e.d. bestaat Net gabbers Veel suc6 nog met de voltooing van het C187 project, kben zeer nieuwsgierig! p.s. --> weet jij toevallig hoe het met 'andere' Patrick gaat? Ik heb het gerucht gehoord dat hij een spier/zenuwziekte heeft en geen gitaar meer kan spelen |
|
Bedankt voor de interesse Deze zomer gaat helaas niet lukken. Korte uitleg: We wilden de CD eerst zelf opnemen in onze "home studio" en laten masteren door een pro iemand in een goeie studio. Maar een tijdje geleden werden we gecontact door een goeie producer en sindsdien voelen we er meer voor om toch de hele CD in een studio op te nemen. DUS: Zijn we eerst op zoek naar een label (er is al een geinteresseerde). Dus hopelijk wordt dat wat. Cheeeeeers Tymon |
|
quote: Yeah !!!!!!!!!!!! Je haalt me de woorden uit mijn mond hahahaha |
|
quote: Als we toch gaan vragen naar vroegere bandleden dan wil ik ook wel een duit in het zakje doen; wat is Marco Foddis up to these days? Eerlijk gezegd hoop ik dat hij naast drummen ook een filosofisch/ dichterlijk-achtig boek heeft geschreven want de teksten van Testimony en vooral Spheres zijn nog steeds súper qua inhoud én vorm!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Idd, wat een trio!! Wat een geweldige muziek Kent iemand trouwens Leo Kotke? |
|
Heb ik weleesn van gehoord ja...........tenminste is geen onbekende naam voor mij...... als we het dan toch over Robert Fripp gaan hebben kunnen we ook een paar van zijn mede muzikanten wel ff noemen.......... Trey Gunn Sean Malone...beste bassist wat ik zo ken volgens mij...... Bill Bruford....... Pat Mastello....... Die gasten rulen gewoon zwaar.........ben dan ook zeer benieuwd naar bv de nieuwe cd van Gordian Knot [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 12-07-2002 15:43] |
|
Leo Kotke zou ik zeker luisteren als je niet vies bent van fingerpickin' style akoustisch gitaar. Als ik die kerel hoor spelen vraag ik me altijd af of zijn partijen niet stiekem gedubbeld zijn, ongelooflijk gewoon |
|
Ja precies daar ken ik hem dus van..........idd erg vet ja |
|
quote: Ik meen het wel eens gehoord te hebben op een van de vele stonede avondjes vroeger; eerst steeds meer chill op Tangerine Dream of Pink Floyd om vervolgens te knallen op King Crimson en Mahavishnu Orchestra! Kotke is toch die dude die z'n eigen begeleiding speelt terwijl hij soleert ofzo? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja precies! En dat op een akoustisch gitaar, meesterlijk gewoon! |
|
quote: Heheh; King Crimson zit alweer een tijd in de studio he? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Holy shit!! Vet zeg De stijl doet me persoonlijk veel aan Rhadamantys denken, een band die ik zeer, zeer waardeer Ik ben errug benieuwd naar jullie CD! De 2 mp's die ik heb gedownd klinken zeer veelbelovend |
|
Nog een tip voor de mensen die Neglected Fields niet kennen; een soort fusion metal a la Atheist & Death met vocalen a la Carcass; helaas weer een voorbeeld van een veulstevroeg ontbonden klasseband! (Helaas maar 2 albums uitgebracht die het waard zijn op te snorren!!!) Ikzelf zoek nog Mephisto Lettonica origineel, dus als iemand wat weet? http://www.geocities.com/SunsetStrip/Stage/3439/ Hier zijn ook wat nummers te downloaden, al zijn dat niet hun beste nummers. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-07-2002 19:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
http://www.tonyfredianelli.com/ Ik heb hier een link neergezet naar de site van tony fredianelli. deze man is redelijk bekend geworden met zijn band apocrypha (een band die erg goed was) en heeft een uiterst goede solo-cd gemaakt "breakneck speed" waarop trash met allerlei invloeden wordt gemixt (o.a. gangsta rap!) de man in kwestie kan ook ongelooflijk goed gitaar spelen. op zijn site kune je erg veel downloaden (ook de gehele solo cd in kwestie) dus een bezoekje kan zeker geen kwaad. ik dacht dat alleen de kwaliteit niet zo denderend is maar je moet het maar eens proberen (ook het apocrypha materiaal) zeker iets voor jou mutilator! |
|
quote: Ja idd ik hoop dan ook zeer dat er binnekort weer iets van uitkomt !!!! En vooral dat ze dan misschien ook eens naar Nederland komen voor een paar live shows !!!! |
|
quote: apocrypha - klinkt idd zeer goed ja |
|
WOW! 4 albums en een demo! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hebben we tenminste wat te dowloaden |
|
shagadellic |
|
hehe |
|
[quote]Op 12 juli 2002 14:41 schreef Mutilator het volgende: Daar ben je al een tijd mee bezig, is 't niet? Ben benieuwd Toch vraag ik me af Patrick; heb je een mening over de hedendaagse metal? Ken je bijvoorbeeld Hate Eternal met Morbid Angel en ex-Ripping Corpse gitarist Erik Rutan? (ik vraag dit natuurlijk omdat ik weet dat je Dreaming with the dead wel een aardige plaat vindt ) Ja, ben er al een tijd mee bezig maar het moet perfekt zijn voordat ik 't uitbreng! Ik ben helaas niet op de hoogte van de huidige metalscene.......helaas=misschien wel goed, zodat ik niet zo kan copiëren van de hedendaagse metal.! Hate Eternal ken ik, maar mis het virtuose.... Ik doe gewoon mijn ding en kijk wel hoever ik kom!!! Dreaming with was wel cool voor z'n tijd, maar nu kan het mijn interlekt niet meer stimuleren met dit gegeven. Voor die tijd was het zeker vooruitstrevend!!! Cheers!!! P.M. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |