|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanwege die klip met die onwijs lelijke meid. Nee, maar IN is wel ok, zie het als humoristische BM [i am the killer of trolls]. Verder niet speciaal. |
|
Van wie heb je dat gehoord dan? Ugra-Karma luister ik nu, en dat vind ik een te gekke plaat. De latere Impaled Nazarene vind ik niet zo interessant, maar uitkotsen... nou nee, helemaal niet. Nog steeds een fijne anti-christelijke spijkerharde band, mèt humor. |
|
Ik las dat ooit ergens, dat er op concerten nogal eens knokpartijen zijn geweest tussen IN en andere bands .. "Humble fuck of death" is een erg lekker nummer overigens |
|
quote:Dat komt waarschijnlijk omdat ze het nieuwe materiaal niet goed vinden. Ik moet zelf ook bekennen dat ik het oude materiaal, voorzover ik deze band ken, beter vindt. |
|
Amaai-ga dan eens toeren met andere bands- Btw,zijn ze live zo goed als op cd?Ik wil ze wel eens zien!Spitz ook,want voor hem kan het niet hard genoeg zijn-hij is dol op bands als Cannibal Corpse en Marduk Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ze komen toch op X-mas fest dit jaar ? |
|
Ook naar België? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Precies,ik heb Ugra-Karma ook, niks toe te voegen aan dwaallichts post. |
|
quote: Hoe is die plaat in vergelijking met Absence .. |
|
Weet ik niet, Absence... heb ik niet geluisterd. De oude Impaled Nazarene is iets goorder en rauwer, denk ik. |
|
Staat die op Raj's FTP ?? Zo nee, kun jij hem uploaden ? |
|
Zeg maar gerust STUKKEN goorder en rauwer. Ik moet Ugra-Karma ook eens hebben. En zeker die Tol Cormpt Norz Norz Norz. |
|
Ik heb hem alleen nog op mp3 En volgens mij mis ik het laatste nummer oid (snap het niet helemaal), maar hij staat in de upload. |
|
Impaled Negerin... Bij de Sound Session hier in Veenendaal lag destijd voor vrij weinig geld die Tol Cormpt of die Ugra-Karma (kan me niet herinneren welke). Maar het is wel typisch iets dat ik waarschijnlijk nooit aan zal schaffen ondanks dat ik dat wel wel. Hey, ik heb pas een CD van Del Shannon besteld. |
|
quote: Absence of war doesn't mean peace is ook wel een lekkere plaat. Alleen hij is inderdaad lang niet zo rauw. |
|
quote: hey, die tol cormpty norz norz ofzo etc kun je blind aanschaffen als blackmetal liefhebber! zelf noemden ze het anders, maar wat is die plaat hard en bruut en black klinkend. ik had 'em ook altijd alleen op teep, heb 'em 2 of 3 jaar op ceedee gekocht, ook voor weinig. wat een plaat, laatst heeft rajackar 'em ook gehoord bij mij in de auto, hij vond 't wel erg tof, hoewel hij niet zo'n BM freak is. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 17-07-2002 22:48] Oud Vuil. |
|
Impaled Nazarene heeft overal t schijt aan, en alleen daarom al zijn ze ontzettend tof. K heb ze in '99 in 013 gezien en dat was ook cool, speelden ze aan een stuk door allemaal halve nummers hehe... Zenial |
|
Impaled Nazarene Heerscht godver! sebinsagoil |
|
quote: Inderdaad! Impaled Nazaren mag dan niet meer klinken zoals vroeger, ze blijven tenminste black fuckn metal!!!!!!!! 't Laatste nummer op The Absence... is subliem. Je kan me de bout hachelen! |
|
geweldige band en vooral absence of ........ vind ik zeer heerschend vooral de artwork , maar sorry jongens deze band maakt dus echt geen black metal, ik weet dat ik wel 's iets black noem wat volgens jullie (vooral lampie) geen black is maar nu is t is andersom. de stem is idd erg bm achtig maar de muziek amonooitniet, hoe heet dat ook alweer: crushcore |
|
Ik denk dat ze begonnen als absoluut black metal, maar dat het nu meer de richting van de death'n'roll ingaat Zenial |
|
quote: Crustcore geloof ik 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
IN Crustcore ???? No focking way ... Heresy DAT is crust ... |
|
quote: Oh ik heb geen idee of IN dat is, maar ik heb de term weleens horen vallen wanneer het over IN ging. 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
Ik zou zeggen, downbload wat van Heresy, dan zul je het met me eens zijn |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |