![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is toch true-gothic ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:penis afhakken true gothic??? ![]() ![]() ![]() ja ,ziek inderdaad ![]() true disco chick ![]() |
|
De man is uiteindelijk tegen de lamp gelopen toen hij een advertentie plaatste op het internet waarin hij naar een slachtoffer vroeg dat zich vrijwillig wilde laten vermoorden en vervolgens te laten opeten. Hij kenden zijn partner ook via het internet namelijk. ![]() Kankerlul ![]() |
|
roflol ach ja als je nix beters te doen heb... he zullen we mn pik erafhakken en koken? (die zou trouwens wel het vrouwtje in de relatie geweest zijn) My madness, my sadness ![]() |
|
Achja, tis maar wat je hobbies zijn he? ![]() |
|
leuk materiaal voor de nieuwe macabre cd... Suck my piss ![]() |
|
de een zijn dood is de ander zijn boord .. to the max ! ![]() |
|
![]() ![]() BLASTBEATS FOREVER ![]() |
|
tjah, altijd leuk om iets anders uit te proberen ![]() |
|
Hehehe, ik krijg honger van dit verhaal ![]() ![]() ![]() |
|
WOOW ![]() ![]() Metal heerst ![]() ![]() |
|
Zijn hier foto's van? ![]() |
|
quote: Wel een video, maar die is in beslag genomen door de Deutsche Polizei. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Fuck? Een reconstructie maken dan maar, en dan de boel filmen? Ik vind het echt een fantastisch verhaal, wat een stel ONGELOFELIJKE lamers. ![]() |
|
quote: Nee nee, die kerels zelf hadden een video van het stuk dat ze z'n penis dr afsneden en weet ik veel wat voor ranzigheid nog meer. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Het was vanmiddag al op de radio, erg ziek inderdaad. Die band lijkt me best interresant. ![]() |
|
die lekt nog wel uit.. ![]() |
|
quote: COOL :D staat die video ergens op internet ofzo? wil ik weleens zien, is cool :D Thou blessed by night ![]() |
|
quote: ![]() Ik zo'n George Romero-achtig tafereel voor me met van die zombies die elkaars vlees afscheuren en het smakelijk opvreten ![]() ![]() |
|
hehe heersch ![]() |
|
quote: Het vermoorden, het opeten, echt alles dat ze gedaan hebben staat erop. ![]() |
|
quote: als iemand weet waar die video is zet dan ff op site :D Thou blessed by night ![]() |
|
quote: yeah ik ben ook echt benieuwd naar die tape man, het zal eerders vast wel op de 1 of andere manier gepubliceerd worden op het net, of maybe wel foto's op www.rotten.com ofzo? wat ik me niet kan voorstellen is dat die gozer zich vrijwillig heeft laten vermoorden, volgens mij zit er dan wel ergens een steekje bij je los.. Kankerlul ![]() |
|
quote: Je vrijwillig laten vermoorden is toch net zoiets als zelfmoord?? Met het verschil dat er in dit geval nog iemand was plezier heeft gehad van zijn dood. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: die tape lijkt me ook echt COOL :D ik MOET die echt zien :D Thou blessed by night ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |