|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
tv tip...zet de tv maar uit dr komt tog nix boeiends op http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Zometeen op NOVA.... ---> strafkampen in Noord Korea KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Vanavond op Canvas om 21u: "Crouching Tiger, Hidden Dragon" Romantische kung fu, ik ben benieuwd! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Wanneer komt de modepolitie weer? Dat is zo'n goed programma. |
|
Que ?? |
|
quote: Geweldadige romantiek??? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Klinkt goed he! Waar is de sm-smiley? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Nog niet op de bon geslingerd neem ik aan? |
|
hahah, niets zeg zo veel 'ik hou van jou' als een goed pak slaag I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
|
|
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-08-2008 20:04] |
|
deze week waterworld http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: idd erg leuk! ben er nu naar aan 't kijken wuust robuust |
|
Les Miserables begint nu op NEt 5 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Die knop ergens onderaan je t.v. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: een van de mooiste verhalen ooit en ze presteren het om 0900-neukmeinmekont reclame's in de pauze uit te zenden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dan had je dus wat meer tijd voor je schijtpauze moeten nemen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Programma: Villa krakers: Rembo & Rembo Zender: Nederland 3 Tijdstip: 11-2-2004 14:25-14:45 Omroep: VPRO Genre: Jeugd I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Malcolm in the middle.. sorry ken er nix aan doen maar lach me hier kapot om.. moet ik mij hier nu schamen? Een kleine snol zit zo vol. |
|
'allo 'allo is toch ook weer in de rerun ? greetz, InFlicktis "you may kiss me now..." Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
dat "newly weds" op mtv is meesterlijk. jessica simpson is getrouwd met een vent van 98 degrees. wat een doos is zij, zeg. Oud Vuil. |
|
Ali G In Da USAii, hehehe, was wel weer leuk... |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |