![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn eega. Ik kijk niet echt mee, hehe. Wat vooral geen tip is, de real-life serie van peter jan rens. Vorige week de eerste aflevering gekeken en hoewel ik enorm fan ben van slechte tv, dit is zielige tv en daar hou ik helemaal niet van. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Ik heb het nu op de achtergrond opstaan, geen idee hoe ik er verzeild ben geraakt... Niet te doen. Jezus. Kan iemand die knakker tegen zichzelf beschermen? Die column van Youp snap ik inmiddels, en ik ben het hartgrondig met hem eens. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Wendy anders niet. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik heb het ook allemaal gelezen, ja. Ik heb het niet opstaan, ik ga er niet meer naar kijken. Youp heeft wel een punt. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ik vind niet direct een beter topic, maar gisteren, op Sundance Channel, een erg interessante docu over Killing Joke. Zo veel muziek ken ik er niet van, maar het klonk allemaal best goed en heftig. Die zanger heeft ook een erg goede stem, en een charismatisch voorkomen ook. Het ging dan over, blijkbaar, erg heftige opnamesessies, o.a. in een pyramide, en destructief gedrag a volonté. Soit, reden genoeg om me meer in deze band te verdiepen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 13-01-2017 14:17] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |