![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
TV -> Ovens! ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Idd bertje heerscht! ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Vanavond komt American Pie om 21:00 ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 21-09-2002 19:09] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote:Correct me if i'm wrong, maar zijn dat niet van die 'ovens' waar pak 'm beet 60 jaar geleden heel wat andere 'dingen' dan t.v.'s in werden gestopt? ![]() ![]() |
|
quote: Welke zender? Don't blush when I rip you open ![]() |
|
En elke maandag rond acht uur op nederland 2 is the young ones Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
net Bertje gezien.. maar was een flinke tegenvaller ![]() ![]() |
|
Ik heb net ook Bertje gezien, ik vond het één van zijn sterkste show's zo niet de sterkste.. Wat een neurotische randdebiel zeg ![]() Chef: Ik heb met de directie gepraat, en je hoeft maandag niet terug te komen.. Zij: Ok, tot dinsdag Love it or hate it, ik heb me kapot gelachen ![]() ![]() |
|
jij vind alles grappig ps zet icq ff aan ![]() |
|
quote: MAAR JOU NIET MOMENTEEL ![]() dus..... ![]() |
|
hmmm... ik vond het 2e deel voor het grootste deel oersaai... die geintjes tussendoor waren wel geestig soms, maar dat hele gelul bij die bar, damn... mocht ie weg laten... Veel zooi uit oude shows enzo.. gewoon niet vernieuwend.. eerste deel was daarentegen tof! met die veteraan! geniaal! ![]() |
|
Ace ventura Pet Detective Volgende week zaterdag op yorin A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. ![]() |
|
Cadfael Nederland 1 Iedere vrijdag om 0.50 Niemand die dit opgenomen/gekeken heeft? Vrijdag komt er weer een namelijk ![]() You will never have, what i never had. ![]() |
|
quote: Dat heet recycling daar kun je weer mooie plastic duurzame kastjes van maken e.d. en monitors voor de computer! ![]() AAARg 2de dubbelpost alweer [Dit bericht is gewijzigd door Nolthuar op 23-09-2002 22:38] You will never have, what i never had. ![]() |
|
Quote: -------------------------------------------------------------------------------- Nolthuar: Cadfael Nederland 1 Iedere vrijdag om 0.50 Niemand die dit opgenomen/gekeken heeft? Vrijdag komt er weer een namelijk -------------------------------------------------------------------------------- ja, was wel aardig. Die gast kijkt overigens de hele serie lang knap sjaggerijnig.. BROODJE POEP! ![]() |
|
Ja het is een monnik he ![]() Ik vind het wel meevallen trouwens? hij denkt gewoon veel na ![]() You will never have, what i never had. ![]() |
|
Voor de (misschien wat onervaren)liefhebbers van klassieke muziek. 23:40 - 00:05 Ned 1 (woensdag 09 oktober)Beroemde componisten Bach (2) Oke de eerste aflevering was gisteravond (vivaldi), waarvan ik de helft heb gezien. Dat was wel leuk om te zien. Af en toe een dom argument voor het een of ander, maar grotendeels interessant en leuk om te kijken (en luisteren natuurlijk ![]() De volgende componisten komen aanbod: Vivaldi (al geweest) Bach Haydn Mozart Beethoven Schubert Mendelsohn Chopin Brahms Tsjaikovsky Dvorák Grieg Op woensdag 2-9-16 en 23 oktober om 23.40 uur op Ned. 1, Vivaldi, Bach, Hayden en Mozart. De overige programma's vanaf woensdag 8 januari 2003. links: http://www.teleacnot.nl/serie/beroemde_componisten/algemeen.htm http://componisten.uitdaging.org/ Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) ![]() |
|
Ah, heerschend. Bedankt voor deze tip. ![]() |
|
Hier is een goede tv tip: Maak de kabels los en gooi hem uit het raam. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
quote: Hebben ik en een paar huisgenoten al een keer gedaan, was de SSH niet zo blij mee. ![]() ![]() |
|
Komende 10 woensdagen om 2200 op V8: Band of Brothers [hh]. ![]() ![]() |
|
quote: HEERSCH! ![]() ![]() ![]() Ze zeiden destijds dat in september de boel op DVD verkrijgbaar zou zijn, maar dat wordt dus nu wel september 2003. ![]() ![]() |
|
quote:Ze staan anders wel al in Divx op KaZaa, dus ook op DVD. ![]() |
|
quote: Ik heb ze al op CD-tjes. ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |