|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Wallander op de Bels,zaterdag vanaf 20:40. |
|
verkeerd topic [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-02-2012 12:36] |
|
Je moet het "leuk" vinden, maar extreem veel WWII en nazi shit op Nat. Geo. deze week. Hoewel er, volgens mij, geen enkele nieuw materiaal bij zit. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Het ligt dan ook al een tijdje achter ons hé Op Canvas, het 'cultuurnet' van de Vlaamsche tv, hebben ze ook een verslaving voor all things Hitler en aanverwanten. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Fans! Met stip op 1. Wat een geweldig programma. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
21:45 Iron Maiden: Flight 666 Straks op Ketnet/Canvas. |
|
Anger Management bitches! CC 21:30. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Flight 666 van maiden op canvas D. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Bedankt Wim, ik heb het eerste kwartier gemist helaas, maar er is nog 1,5 uur over. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Daarom. Ik had het nog niet gezien, best vet, dat vliegtuig en enzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik had het ook nog niet gezien, veel kijkplezier. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
O |
|
quote: Was leuk! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Vanavond om 20:00 uur op RTL7: Inclusief reclame's en logo's in beeld ja. Maar er komen regelmatig veel slechtere films op TV. Denzel en Russel kunnen sowieso wel een potje acteren. Edit: lal, even omhoog scrollen voor een korte omschrijving. [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 04-11-2012 10:27] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Dat is in ieder geval de minste van alle gansterflicks die ik heb gezien (En ik kijk een hoop troep). "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote:Scarface staat zeker bovenaan? :') Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: You wanna fuck with me? Okay. You wanna play rough? "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote:You better back the fuck up before you get smacked the fuck up. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: You need a fucking army if you gonna take me. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote:This is nature bitch! We're getting primal in this house. Edit: vergat Grossman: I will massacre you. [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 04-11-2012 11:28] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Say hello to my little friend. (Nu houd ik op hoor!) "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
You're gonna have to call the fucking United Nations and get a fucking binding resolution to keep me from fucking destroying you. Same here, fijne zondag! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
The Wrestler In deze film maakt Mickey Rourke zijn filmrentree. Hij speelt een uitgebluste vechter die nog steeds zijn kunstje doet, maar - in tegenstelling tot twintig jaar geleden - nu in achterafzaaltjes. 10 januari 2013 Nederland 3 22:30 - 00:15 Dus een best wel 'leuke' film, zonder reclame's en in beeld springende gerard joling. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ik vond The Wrestler erg gaaf. Boeiender |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |