![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
jeumig ![]() |
|
Yeah! Leuk weetje: een 747 jumbo met afgeschroefde vleugels past er makkelijk binnenin (incl. vleugels dus). ![]() |
|
effe de binnenkant tonen: ![]() Een echte laadtunnel zeg maar, 42 meter lang. Nu de binnenkant van de neus: ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Die film op Ned 1 gister was ook wel leuk...(belgische)....over zo'n gehandicapte bejqaarde vrouw...titel vergeten. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." ![]() |
|
Om 1u55 op BBC2, een van mijn favoriete films aller tijden: Repulsion van Roman Polanski.. ![]() ![]() ![]() ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Crime Scene Investigation Zaterdagavond RTL4 om 22.00 uur ben nu ook aan het kijken kewl..... luuuuuuv is in the air......... ![]() |
|
Ik loop een beetje achter de feiten aan, maar gisteravond was er op Nederland 3 bij het programma " Dokwerk " (VPRO?) een documentaire over een internet nieuwsgroep " alt.suicide.holiday. Dit is een nieuwsgroep voor mensen die zelfmoord willen plegen. De interviewer had een 4-tal mensen van de nieuwsgroep bereid gevonden voor de camera hun verhaal te doen. Het was niet als sensatie gebracht... echt heel goed! Misschien wordt het nog wel herhaald!!! Ik kan alleen op het moment niet echt op i-net zoeken (pagina's lopen vast enzo) raarrr... anyway... het was zeer interessant! [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 18-11-2002 9:34] If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
Ok... dit programma (zie vorige post) wordt dus VANAVOND herhaald om 00.08 uur. Is een VPRO-programma, Dokwerk: ASH worldwide suicide. Erg interessant vond ik het! If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
Momenteel weer bij Villa Achterwerk: ZAAI !!! Met postbode Siemen ![]() "neej... ik heb geen tijd!!!; ik moet werken... daarom..." DUSSSSSS... ![]() If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
24 januari Love letters ![]() |
|
Vanavond rond de klok van acht op Nederland 2: The Virgin Suicides Regie: Dochter van F.F. Coppola. ![]() |
|
quote: Oh da's wel een mooie film.. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Zondagavond op VT4: Wild at Heart van David Lynch! ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
ik kan geen VT4 ontvangen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Zo, dat was dan weer een handige tip van mij. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: wtf is VT4? ![]() |
|
Vanavond 20:30 op RTL5 - Grosse Point Blank. ![]() ...ik ben nog ooit door een traffic cop in Grosse Point aangehouden... ![]() ![]() Ik laat hem mijn internationale rijbewijs zien: 'Excuse me sir this is an out of state drivers' licence' 'No Shit'. Ik heb me toen wel mooi uitgeluld, beetje aanpappen ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Vanavond (23:20 - 01:15, België 2): Get on the Bus , geweldige 'praat' film van Spike Lee KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: cheers! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Dat dacht ik dus op te nemen op video, maar ik merk dat mijn afstandsbediening weer kapot is. En op de video staan dus niet de knoppen die ik nodig heb om iets te programmeren. Welke oen maakt nu zoiets?! ![]() ![]() ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: moet ik 'm voor je tapen? andere tip: (elke werkdag) King of the hill ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: KOTH is inderdaad ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Oeh da's lief van je, maar het hoeft niet per se. ![]() ![]() Op welke zender is King of the Hill? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |