![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Euh...Ik gooi mijn TV buiten met al die slechte programma's die er tegenwoordig zijn. Tenzij... Daan Schuurmans te zien is;geef me dan een breedbeeld ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: t kom trouwens ook om 6 uur... komt mij beter uit aangezien ik in mn slaapkamer niet eens meer een werkende tv heb ![]() ![]() ik kijk overigens wel veel tv...maar in de woonkamer ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
quote: dus als mensen het niet met je eens zijn mogen ze niet antwoorden... niet echt sterk... zoek je bevestiging dat je niet de enige bent met een belabberde smaak??? None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
quote: Ik post dingen waarvan ik denk dat andere mensen dat niet willen missen. Valt niet veel over te diskussieren dacht ik zo. ![]() |
|
Dat 'niks missen' staat me bijzonder tegen. Dat klinkt zo alsof je de TV je dag laat bepalen (dan en dan wil ik TV kijken, want ik wil niks missen). Een goede TV tip is het ding gewoon niet meer aanzetten. Geloof me, je mist NIETS. ![]() |
|
quote: Geloof me, mensen willen dat missen ! ![]() You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: Jawel, shit als GTST wil ik echt niet missen, maja, dat komt nu ff niet, dus dat post ik niet. ![]() ![]() |
|
quote: gaat mij er alleen om dat als iemand een reply doet die niet in jouw straatje past, dat je dan meteen begint te ouwehoeren over dat je dan niet moet posten. En als andere mensen dit liever niet missen, dan begrijp ik ook waarom RTL 65+ nog steeds bestaansrecht heeft. ![]() None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
quote: Het geeft niet als ik aangevallen word, maar dit is niet echt een diskussietopik. Als je wilt diskussieren mag je dat via MSN/ICQ/De Oven doen. ![]() |
|
quote: discussie is met een C en niet met een K ![]() None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
On topiC. ![]() |
|
quote: bah nog meer zendtijd aan die knakker uitgegeven ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Inderdaad, al dat gezanik over die Pim Fortuyn. Allemaal erg triest hoor....Gaan ze live uitzenden hoe die kist uit de grond wordt getrokken. Niet te geloven, toch ? ![]() You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote van DMTR: quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=291162&page=1 [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 28-07-2002 12:39] ![]() |
|
Vanavond rond een uur of elf deel 2 van Reportage op SBS6 over The West Memphis Three. ![]() |
|
Zaterdag 3 Aug: The Godfather, deel 1 van het maffia epos [RTL5, 2200]. Zondag 4 Aug: The Godfather, deel 2 van het maffia epos [RTL5, 2200]. Zondag 4 Aug: The Deerhunter, drama met R. de Niro [V8, 2200]. Maandag 5 Aug: The young ones, cultserie [NED2, 2000]. Maandag 5 Aug: Battlestripes, militaire realityserie [SBS6, 2330]. Dinsdag 6 Aug: True crime, thriller met C. Eastwood [SBS6, 2030]. Woensdag 7 Aug: Young frankenstein, parodie [RTL5, 2030]. Woensdag 7 Aug: The fearless vampire killers, horrokomedie [V8, 2220]. Donderdag 8 Aug: Het heelal, documantaire [NED1, 2313]. Vrijdag 9 Aug: Wild things, Thriller met vrouwlijk schoon [SBS6, 2030]. Vrijdag 9 Aug: Dick tracy, strip verfilming [DUI2, 0025]. ![]() |
|
The Young Ones! ![]() Heerschende serie. ![]() |
|
The Royle Family, iedere dinsdagavond rond 23.00 op Ned. 3, erg toffe serie ![]() 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron ![]() |
|
Nu op RTL5: The Godfather [vervolg van gisteren]. ![]() |
|
Nu op V8: GO Erg goede film!!!! Zenial ![]() |
|
Zometeen: The Osbournes !!!! Ozzy rules ! ![]() You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
The royle family is goed. Daarna op ned.2 kwam spannend speelgoed. Flauw, maar wel leuk. dead greets me warm, now I will just say goodbye ![]() |
|
TV tips: - de beeldbuis kapot schieten en het ding als bierkrat gebruiken - door het raam van een kerk smijten - de beeldbuis kapot schieten en als bloembak naast je deur zetten - de beeldbuis beschilderen met 666 darktroon logo's - de beeldbuis kapot schieten en dan door het raam van een kerk smijten, en er dan bloemetjes in zetten etc.... ![]() |
|
quote: jahzeker, vanaf aflevering 1, mensen, houd uw vcr in de aanslag! Oud Vuil. ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |