IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Premiere tLotR II Vorige pagina
Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 31-12-2002 0:51 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 12:39 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat is onduidelijk.

Glorfindel en een Balrog doodden elkaar na de Val van Gondolin geloof ik. Maar nergens staat dat de Glorfindel in Rivendell dezelfde is als de Glorfindel uit Gondolin.

Wel gaaf, Tolkien had wel epische visioenen. Ik zou zo'n über-Elf vs. Balrog-battle wel eens verfilmd willen zien . Dragonball-Z eat your heart out .


HA, wat dacht je dan van Fingolfin (King of all Noldor) vs. Lord Morgoth? Toen kwam Fingolfin zo boos aanrijden dan geen enkele helper van Morgoth hem ook maar tegen probeerde te houden


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 31-12-2002 0:53 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 12:39 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat is onduidelijk.

Glorfindel en een Balrog doodden elkaar na de Val van Gondolin geloof ik. Maar nergens staat dat de Glorfindel in Rivendell dezelfde is als de Glorfindel uit Gondolin.

Wel gaaf, Tolkien had wel epische visioenen. Ik zou zo'n über-Elf vs. Balrog-battle wel eens verfilmd willen zien . Dragonball-Z eat your heart out .


Was die battle niet met nog 2 andere Elven?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-12-2002 1:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 december 2002 16:02 schreef attila_de_hun het volgende:
Ikzelf zou al zeer tevreden zijn met een verfilming van "the hobbit". SMAUG!!!!!!!! en Beorn die flink wat orks afslacht tijdens de veldslag!!!!!!!!!!!!!


Nu je het zegt...en laten ze meteen ook maar The Silmarillion verfilmen; snappen mensen tenminste waar het over gaat


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 31-12-2002 2:12 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

wist je dat:

-Merry ouder is dan Faramir, Pippin, Eomer en Eowyn?
-Frodo ouder is dan Boromir?
-Galadriel ouder is dan Elrond?
-Galadriel een 4e generatie Elf is en een van de weinige (naast o.a. haar man Celeborn) nog levende Elf die in Valinor is geweest en de Valar heeft gezien?



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 31-12-2002 2:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nerd .


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-12-2002 10:49 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

wat boeit mij dat nou!!


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen