|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kan het me goed voorstellen. wat een fantastische film. Ik kan we 10.000 dingen opnoemen die keigaaf zijn in de film. maar de opgefokte enten zijn toch wel de max. De oorzaak voor het ten strijde trekken van de enten was iets anders dan in het boek maar wel slim gevonden. Zo werd de motivatie veel duidelijker in beeld gebracht. Wat een klein nadeel is het abrupte einde van de veldslag maar goed, dit is nog maar een voorspel voor het serieuze werk. |
|
Een voorspel? We zitten al op twee derde van het verhaal. Maar ik moet hem nog zien. Zal ongetwijfeld een dezer weken wel gebeuren. |
|
quote: ik zal het anders uitdrukken. we zijn nog niet bij de climax. |
|
Heb hem gisteren met Muilkorfje gezien en het was weer geweldig! |
|
argh kan niet wachten!!!!!!!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:geweldige man!! |
|
quote: Ja wat verwacht je dan? dat een battle binnen 15 minuten te winnen is. |
|
quote:dat was juist genieten!! |
|
ben wel benieuwd... deel 1 was wel leuk om te zien, volgens mij is het juist goed dat ik het boek nooit heb gelezen... ga je je toch alleen maar ergeren zoals bij the discovery of heaven Je moeder. |
|
Peter Jackson heeft behoorlijk wat veranderd is me verteld; blij dat ik het boek niet gelezen heb anders zit je volgens mij steeds te toetsen of het klopt; ik vind de film dus fantastisch!!!! Ik kan dan ook niet wachten op de director's cut van deze film, want de director's cut van 'Fellowship' mist een behoorlijke zooi fragmenten waar aan gerefereerd wordt in 'Towers' Tolkien's protest tegen de industrialisatie dat ten koste gaat van de natuur heeft Peter Jackson goed onderstreept (doordat de hobbits Treebeard naar het zuiden laten lopen met waar hij het verrotte bos tegenkomt in de buurt van Saruman) Vanaf het eerste moment op puntje van de stoel want Balrog blijft mijn favo figuur met de Uruk Hai als goeie runner-up('HUMANFLESH') "WELL BOYS, LOOKS LIKE MEAT IS BACK ON THE MENU!!!" The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Bwo uitpluizen, uitpluizen...een film is gewoon een ander medium en zelfs in zo lange prenten kan je niet alle details verwerken,... Het blijft mooi gedaan...hier een daar wel een minder 'geloofwaaardige' scene maar hey, da's muggeziften, ...*zucht* was t al maar weer najaar voor de extended DVD I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik ga donderdag lekkor weer!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik heb hem vrijdag gezien. De verassing was er wel een beetje af na het onverdonderende eerste deel. Neemt niet weg dat het nogsteeds een gruwelijk vette film was. Maar ik was een klein beetje afgeleid (met goede reden) dus ik ga hem morgen nog een keer kijken voor de zekerheid . I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Was-t-ie lomp ?? Vind de boeken zo vet he... Vind ze ook best goed verfilmd, maar de perfecte sfeer als in de boeken, zou die wel te verfilmen zijn ?? Wel grappig om een beeld te hebben bij alle gebeurtenissen en personages... Hoezo afgeleid ??? Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
Ik werd na deel 2 wel helemaal gek van die acteur van Frodo ... steeds weer die rare bek trekken als er weer een Ringwraith dicht bij is ... zo met die ogen zo half omhoog... en dan weer van die uitspraken als "Sam, I can't do it! ... it's just tooooooo hard! ... wheheeheeeeh" en dan ook nog van die James Bond acties van Legolas... dat ie zo op zo'n schild van een trap af glijdt en onder tussen 5 Orcs neerschiet met zijn super-peil skills. Allemaal overdreven ... bah. Zo heeft Tolkien het niet gewild En ik vind ook dat ze dat hele 'Arwen' personage uit de film moeten kicken. Ze kwam me al geeneens bekend voor uit het boek, en dan is het ook nog zo'n bekende actrice ... en ze gedraagt zich al een hoer in deel2 ... Goeie punten: mannen met zwaarden en speren die fantasy monsters kicken !! en wandelende bomen en alle computer animaties zijn gewoon fuckin geniaal! (maar dat ze daar nou het Lord of the Rings verhaal aan vast moeten plakken is jammer ) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
moet er nog naar toe gaan, maar heb horen zeggen dat het 2e deel beter is dan het eerste, is dat ook zo???? Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Dat ligt eraan. Deel een vond ik behoorlijk verassend. Het hele uiterlijk van de film en de caracters zijn dan helemaal nieuw. Die verassing is bij deel twee uiteraard weg. Maar in deel twee zit wel veel meer actie en spanning. Hoewel ik soms idd vond dat het een beetje TE veel werd verdraait zodat het het goed zou doen op het witte doek. Zoals bepaalde James Bond acties inderdaad, humor op plekken die ik liever serieus had gezien en romances waar iets teveel nadruk op werd gelegd. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dat is vaak ook het nadeel van het verfilmen van een boek, je kan het nooit zo doen dat het perfect word Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
quote: Euhm, zit jij zondags toevallig naar dat life and cooking te kijken, volgens mij zat daar zo'n gozer met een soortgelijk commentaar The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ik ben bang dat jij de enige bent die naar dat programma kijkt dude I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Niettes M'N MOEDER! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Heersend |
|
Ben gisteren in Maasmechelen wezen kijken: zeker wel de moeite waard, maar wat hebben ze de boel aangepast! De veldslag bij Helmsdiepte was wel okee, maar ik ergerde me een beetje aan die dwerg: te lollig... Ach, ik ga m toch nog een keer of 4 zien, zo slecht was ie niet.. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Ik ben net terug van de 2e keer. Hij wordt gewoon alleen maar beter!!! Brute film! Nog even een vraagje...ik heb het boek al tijden geleden uitgelezen en ik weet het even niet meer. In The two towers zijn er meerdere mijlpalen waaronder Gollum, de Enten en de slag bij helmsdiep. Welke mijlpalen staan ons in The return of the king te wachten? Ik kan alleen op Shelob komen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |