|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ga morgen(zaterdag) pas. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Tolkien was zelf erg tegen de industrie, hij vondt de motor ook 1 van de ergste dingen die de mens heeft uitgevonden. |
|
ik kan echt niet wachten!! Gisteren met de making of van deel II al die stukjes die je ziet zijn zo mooi! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik ben echt benieuwd naar dat stuk met Saruman die naar zijn leger van 10.000 uruk hai kijkt! Ik ben trouwens op zoek naar een gandalf the white avatar (uit de film) [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 20-12-2002 13:16] |
|
quote: een woord: WOW! |
|
Komen de ringgeesten weer voor? In het boek spelen ze in deze fase toch geen rol van betekenis. Maar ik wil zo een vliegbeest wel eesn zien. (als ik dit type verheug ik me nu al op deel III, als ze met de machtigste ringgeest gaan vechten). |
|
Ja! Ik wil een avatar van gandalf the white! |
|
quote: misschien dat je daar iets mee kunt? [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 20-12-2002 14:06] |
|
quote: ja er komt zo'n vliegbeest in voor Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
voor witchking |
|
Thanks Morgil!! |
|
quote: graag gedaan hoor |
|
Wat een verkrachting van de film zijn die franse en die duitse versie's trouwens. Sowieso kan ik me al niet voorstellen dat hobbits duits praten. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hahaha lol wil wel eens horen. |
|
quote: ich bin ein hobbit und ich gehe krieg fuhren mit der Ringdragers |
|
quote: Duitse versie staat (of stond, dat weet ik niet) compleet op mijn harde schijf omdat ik m had geleeched van een Duitser, en vervolgens heb ik ook maar een stukje van de franse versie gedownload, en ik kan het je zeer sterk afraden. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Daarbij is het Duits in de film niet eens overtuigend, want Duits dient gebruld te worden, zodat het heel autoritair klinkt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Gandalf lijkt wel een jedi-knight! heiligschennis? |
|
Sauron : Gandalf..im am your father! Gandalf: *gasp*! |
|
quote: hahahaha trouwens, nou kan ik vanavond weer niet naar de film kijken zonder deze zin in mijn hoofd. |
|
Heeft Gandalf nike-schoentjes aan? There is no religion higher than Truth! |
|
Op 2de kerstdag ga ik de film bekijken. Het beloofd een drukke avond te worden, daarom heb ik de kaartjes reeds in huis. the only pleasure is pain |
|
quote: Gejat van de ent Quickbeam . |
|
Zo morgen nog een keer. :D Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |