IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Premiere tLotR II Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-12-2002 12:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik ben niet zo sterk in en dol op het interpreteren van metaforen etc etc. Maar dit stuk in the two towers is toch overduidelijk een verwijzing dat de natuur toch overwint (over de industrie??). ten minste, dat kun je zo interpreteren. of Tolkien het ook zo bedoeld heeft is natuurlijk een tweede.

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 20-12-2002 12:55 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

ik ga morgen(zaterdag) pas.

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 20-12-2002 13:00 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2002 12:53 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ben niet zo sterk in en dol op het interpreteren van metaforen etc etc. Maar dit stuk in the two towers is toch overduidelijk een verwijzing dat de natuur toch overwint (over de industrie??). ten minste, dat kun je zo interpreteren. of Tolkien het ook zo bedoeld heeft is natuurlijk een tweede.

Tolkien was zelf erg tegen de industrie, hij vondt de motor ook 1 van de ergste dingen die de mens heeft uitgevonden.

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 20-12-2002 13:01 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

ik kan echt niet wachten!!
Gisteren met de making of van deel II al die stukjes die je ziet zijn zo mooi!

"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 20-12-2002 13:05 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik ben echt benieuwd naar dat stuk met Saruman die naar zijn leger van 10.000 uruk hai kijkt!
Ik ben trouwens op zoek naar een gandalf the white avatar (uit de film)

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 20-12-2002 13:16]

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 20-12-2002 13:12 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2002 13:05 schreef Witchking het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar dat stuk met Saruman die naar zijn leger van 10.000 uruk hai kijkt!

een woord: WOW!

attila_de_hun
Posted 20-12-2002 13:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Komen de ringgeesten weer voor? In het boek spelen ze in deze fase toch geen rol van betekenis. Maar ik wil zo een vliegbeest wel eesn zien. (als ik dit type verheug ik me nu al op deel III, als ze met de machtigste ringgeest gaan vechten).

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 20-12-2002 13:17 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ja!
Ik wil een avatar van gandalf the white!

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 20-12-2002 14:06 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2002 13:17 schreef Witchking het volgende:
Ja!
Ik wil een avatar van gandalf the white!

misschien dat je daar iets mee kunt?

[Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 20-12-2002 14:06]

Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 20-12-2002 14:10 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2002 13:16 schreef attila_de_hun het volgende:
Komen de ringgeesten weer voor? In het boek spelen ze in deze fase toch geen rol van betekenis. Maar ik wil zo een vliegbeest wel eesn zien. (als ik dit type verheug ik me nu al op deel III, als ze met de machtigste ringgeest gaan vechten).

ja er komt zo'n vliegbeest in voor

Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 20-12-2002 14:18 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

voor witchking

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 20-12-2002 17:46 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Thanks Morgil!!

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 20-12-2002 17:51 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2002 17:46 schreef Witchking het volgende:
Thanks Morgil!!

graag gedaan hoor

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 20-12-2002 17:53 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Wat een verkrachting van de film zijn die franse en die duitse versie's trouwens.
Sowieso kan ik me al niet voorstellen dat hobbits duits praten.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 20-12-2002 17:54 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Hahaha lol wil wel eens horen.

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 20-12-2002 17:54 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2002 17:53 schreef Rasputin het volgende:
Wat een verkrachting van de film zijn die franse en die duitse versie's trouwens.
Sowieso kan ik me al niet voorstellen dat hobbits duits praten.

ich bin ein hobbit und ich gehe krieg fuhren mit der Ringdragers

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 20-12-2002 17:56 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 20 december 2002 17:54 schreef Witchking het volgende:
Hahaha lol wil wel eens horen.

Duitse versie staat (of stond, dat weet ik niet) compleet op mijn harde schijf omdat ik m had geleeched van een Duitser, en vervolgens heb ik ook maar een stukje van de
franse versie gedownload, en ik kan het je zeer sterk afraden.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 20-12-2002 17:57 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 20 december 2002 17:54 schreef Morgil het volgende:
ich bin ein hobbit und ich gehe krieg fuhren mit der Ringdragers

Daarbij is het Duits in de film niet eens overtuigend, want Duits dient gebruld te worden, zodat het heel autoritair klinkt.

attila_de_hun
Posted 20-12-2002 18:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2002 14:06 schreef Morgil het volgende:

misschien dat je daar iets mee kunt?

Gandalf lijkt wel een jedi-knight!

heiligschennis?

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 20-12-2002 18:30 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Sauron : Gandalf..im am your father!
Gandalf: *gasp*!

attila_de_hun
Posted 20-12-2002 18:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2002 18:30 schreef Witchking het volgende:
Sauron : Gandalf..im am your father!
Gandalf: *gasp*!

hahahaha trouwens, nou kan ik vanavond weer niet naar de film kijken zonder deze zin in mijn hoofd.

Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 20-12-2002 19:44 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Heeft Gandalf nike-schoentjes aan?

There is no religion higher than Truth!

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 20-12-2002 19:47 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Op 2de kerstdag ga ik de film bekijken. Het beloofd een drukke avond te worden, daarom heb ik de kaartjes reeds in huis.

the only pleasure is pain

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 20-12-2002 20:02 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2002 19:44 schreef Faceless Unknown het volgende:
Heeft Gandalf nike-schoentjes aan?

Gejat van de ent Quickbeam .

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 20-12-2002 20:08 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Zo morgen nog een keer. :D

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com