|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Gewoon een hele strakke film, ik heb echt genoten Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik ga hem zaterdag zien. |
|
Ikke ook, in Groningen |
|
Ik ga hem ook zaterdag zien in Zwolle "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ja ja!!! Peper het me maar in. There is no religion higher than Truth! |
|
quote: Met ikke |
|
quote: Jazekor "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik moet eerst deel 1 nog meer eens een keer gaan bekijken alvorens ik naar deel 2 ga. Aangezien ik door mijn TJOKKEFOLL instelling niet zoveel van deel 1 heb meekregen. |
|
Zo vanmiddag om 1700 uur ben ik aan de beurt! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Succes d'rmee Ad Astra... |
|
quote: ha, ik vanavond om 20.30 Ik heb er echt ultra-super veel zin in. |
|
anti-"two towers" website: http://www.twotowersprotest.org/grievances.htm voorbeeld uit de FAQ: We believe that Peter Jackson and New Line Cinema's actions are in fact hate speech. The movie is intentionally being named The Two Towers in order to capitalize on the tragedy of September 11. Clearly, you cannot deny the fact that this falls under hate speech. We believe that if they will not willingly change the name, the government should step in to stop the movie's production or to force a name change. |
|
HAHAHAH die amerikanen zijn echt achterlijk. Punt 1: de films is zo'mn 3 jaar geleden opgenomen. Punt 2: Het boek heet zo. Punt 3: Het boek is al fokking oud!! Geschreven toen die gasten die nu zo'n heibel maken nog in de luiers lagen (of daar net uit waren...) |
|
BELACHELIJK! domme amerikanen! |
|
Morgen om 13.30! |
|
morgen om 18:15!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
kheb hem al 2 keer gezien |
|
|
|
quote: damn dat meen je niet "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
En het zullen er wel meer worden? |
|
quote: zijn de enten een beetje stoer? Ik verwacht eigenlijk vooral veel als ze saruman onder handen gaan nemen. |
|
Die zien er echt goed uit, alleen een beetje klein. Als ze door Fangorn lopen zien ze er in vergelijking met de Hobbits uiteraard zeer groot uit, maar in vergelijking met andere grote oude bomen zijn ze veelste klein. Maar die battle met Saruman is zeer stoer. [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 20-12-2002 12:41] |
|
quote: mooi!!!!!!!! laten we hopen dat alle houtkapbedrijven hier een duidelijke boodschap in zien. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 20-12-2002 12:46] |
|
did you seriously believe you could condemn the will of nature? there a none who can! Dat zegt Treebeard toch tegen Saruman? krijg al kippevel als ik het lees! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |