|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik vond de vootstukjes (voor de film zelf dus) erg overdreven. als je een film van drie uur gaat kijken wil je geen 15 minuten reclame en james bond. overduidelijk een pact gesloten om toch nog geld te verdienen aan de nieuwe james bond film. jullie december wij januari maar dan wel veel reclame voor ons maken. |
|
Hmmz, dan mag ik dus een kwartier te laat komen vanavond . |
|
Ik ga LOTR II woensdag voor de tweede keer zien Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Vond het wederom een topfilm. Ik begrijp de meesten verschillen met het boek wel en vind dat het oorspronkelijke verhaal meer dan genoeg overeind blijft. Enne... het fragment waarop Legolas achterstevoren op dat paard springt "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
Waren die elfjes niet onsterfelijk ofzo ? Anyways, ik ga 'm morgen zien Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Dat moment is echt zooooooooooo fake! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
waarom heet het topic eigenlijk: Premiere tLotR II ? Waar staat die "t" voor? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: T = The "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: the? argh [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 29-12-2002 20:34] |
|
quote: nnnnanannanaaaaaaaaa "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ow Iedereen noemt het gewoon LotR in mijn omgeving sorry voor de overduidelijk domme vraag Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Elven in Middle-Earth zijn in dusverre onsterfelijk dat ze niet doodgaan aan ziekte of ouderdom. Maar als je de kop eraf haakt zijn ze hardstikke dood. Alleen dan nog zijn ze eigenlijk niet compleet dood, want hun 'Spirit' gaat naar 'The Hall of Mandos', waar het wacht om herboren te worden. |
|
quote: EEuhhh waarover moet ik dan lullen ?? staat toch allemaal wel in me profiel ! ik vondt alleen dat allebei de film wel goed waren en het tweede deeel vondt ik wel beter dan het eerste ! Nee ik heb de boeken nog niet gelezen dus misschien mis ik dan ook wel wat maar goed ! zo zit mijn verhaal dus in elkaar ! tevreden ? whoei ! WOW ! jij ook weer blij I've havent seen me willy in two years!Thats long enough to declare it legally dead! |
|
Het viel me ook op dat Gandalf geen ring om zijn vinger had. Hij draagt toch de ring Narya? () [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 30-12-2002 12:34] |
|
quote: Misschien had ie die ff afgedaan voor die vrijgezellen-party in Rivendell Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: smeerlap! dat verklaart ook meteen je nickname The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Oew wat weet jij dat goed "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Waar ze ook nog gereincarneerd kunnen worden zoals Glorfindel. |
|
quote: Dat is onduidelijk. Glorfindel en een Balrog doodden elkaar na de Val van Gondolin geloof ik. Maar nergens staat dat de Glorfindel in Rivendell dezelfde is als de Glorfindel uit Gondolin. Wel gaaf, Tolkien had wel epische visioenen. Ik zou zo'n über-Elf vs. Balrog-battle wel eens verfilmd willen zien . Dragonball-Z eat your heart out . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 30-12-2002 12:39] |
|
Toen Tolkien LOTR schreef toen was Glorfindel van Rivendell niet dezelfde als de Glorfindel van Gondolin. Hij heeft dit probleem opgelost door de spirit die naar de Halls of Mandos ging door de Valar te laten te reincarneren in de Glorfindel van Rivendell (Peoples of Middle Earth. Maar idd het staat nergens in de boeken. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 30-12-2002 12:52] |
|
quote: Ikzelf zou al zeer tevreden zijn met een verfilming van "the hobbit". SMAUG!!!!!!!! en Beorn die flink wat orks afslacht tijdens de veldslag!!!!!!!!!!!!! |
|
yeah! vanavond ga ik em eindelijk zien!!! |
|
quote: Ja, maar dat zijn zo veel dingen. Ik vond het moment waarop hij (Legolas) skateboardend van die trap af glijdt weer net niet kunnen. Ach soms is fout goed "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
quote: Heersch dude! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |