IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Borderline Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-08-2006 13:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2006 11:06 schreef Ralph Plug het volgende:
Madonna is jarig vandaag.

you keep on pushing my loovvvvvvvvvvvvvve over the borderline....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-08-2006 13:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2006 13:46 schreef SoM het volgende:
Ik meng me ook weer ff in deze eeuwen(?)oude discussie.
Volgens mij hoeft het niet altijd gepaard te gaan met pijn opzoeken: het gaat meer om destructief gedrag.

Verslavingen creeren bijv, aan drank, drugs, geld uitgeven, sex, aandacht. Dat zijn allemaal vluchtwegen die borderliners vaak opzoeken. Jezelf pijnigen komt idd voor, maar niet altijd. Al die goffik meisjes die zichzelf snijden (en die zie je steeds vaker, lijkt wel..) zijn dus ook niet automatisch meisjes met borderline




Borderline is dan oko de hipste aandoening van de laatste twee jaar. Dat is voor de gemiddelde puber reden om het te roepen. Trap onder hun hol en aan het werk.


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-08-2006 13:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Precies


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-08-2006 13:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2006 13:49 schreef Jenje het volgende:
Borderline is dan oko de hipste aandoening van de laatste twee jaar. Dat is voor de gemiddelde puber reden om het te roepen. Trap onder hun hol en aan het werk.

Echt niet, ADHD wint het met gemak. nee ik heb me huiswerk niet gemaakt, was te druk in mijn hoofd... yeah right, met tv kijken zeker!


SoM
Usericon van SoM
Posted 16-08-2006 13:55 by SoM Wijzig reactieProfiel van SoMQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2006 13:49 schreef Jenje het volgende:
Borderline is dan oko de hipste aandoening van de laatste twee jaar. Dat is voor de gemiddelde puber reden om het te roepen. Trap onder hun hol en aan het werk.


Als je echt in de knoop zit, wil je dat echt wel, maar gaat het niet. Maar dat is tegen dovemansoren gezegd he? Het is leuker om te bashen in dit soort topics.

[Dit bericht is gewijzigd door SoM op 16-08-2006 13:55]


"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-08-2006 13:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wiet is zelfmedicatie! Ik heb ADHD!!! Inderdaad, ja


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-08-2006 13:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2006 13:55 schreef SoM het volgende:
Als je echt in de knoop zit, wil je dat echt wel, maar gaat het niet. Maar dat is tegen dovemansoren gezegd he? Het is leuker om te bashen in dit soort topics.
Op teentjes getrapt? Valt me alleen op dat de laatste jaren zo 5 van de 10 jongeren ineens borderline hebben en dat zelfs de Yes er een kant en klaar testje voor heeft. Zegt mij dat er een grote groep is die zich aanstelt (en een andere groep die daar jammelijk genoeg de dupe van is).


SoM
Usericon van SoM
Posted 16-08-2006 13:59 by SoM Wijzig reactieProfiel van SoMQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2006 13:57 schreef Jenje het volgende:
Op teentjes getrapt? Valt me alleen op dat de laatste jaren zo 5 van de 10 jongeren ineens borderline hebben en dat zelfs de Yes er een kant en klaar testje voor heeft. Zegt mij dat er een grote groep is die zich aanstelt (en een andere groep die daar jammelijk genoeg de dupe van is).


Ik voel me allang niet meer op mijn teentjes getrapt en ik zie zelf ook genoeg mensen die zich graag voordoen als zielepootje, maar daar benadeel je wel die mensen mee die echt hulp zoeken .


"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-08-2006 14:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Tuurlijk bestaat borderline wel echt, maar het is zo enorme populaire ziekte tegewoordig. Artsen zijn er ook heel snel in om dat als diagnose te stellen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-08-2006 14:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. ja .. dat zeg ik ..


SoM
Usericon van SoM
Posted 16-08-2006 14:01 by SoM Wijzig reactieProfiel van SoMQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2006 14:00 schreef spectre het volgende:
Tuurlijk bestaat borderline wel echt, maar het is zo enorme populaire ziekte tegewoordig. Artsen zijn er ook heel snel in om dat als diagnose te stellen.


Hoe weet je dat? Hoor je ze die dagelijks uitspreken dan?
Het zijn eerder die types zelf die menen dat ze een diagnose hebben, artsen zijn daar echt niet zo rap mee hoor.


"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


SoM
Usericon van SoM
Posted 16-08-2006 14:02 by SoM Wijzig reactieProfiel van SoMQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2006 14:00 schreef Jenje het volgende:
.. ja .. dat zeg ik ..


Dat weet ik. Maar dat dat gebeurt is gewoon klote. Als je in de put zit en je wordt ook nog door niemand serieus genomen, dat werkt allemaal niet echt mee.


"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-08-2006 14:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mwa, elke miep die ik spreek die zich even niet zo lekker voelt en ermee naar een arts gaat krijgt iig 1x het woord Borderline te horen ...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-08-2006 14:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

haha zeker wel. Ze geven het ook aan mensen die helemaal geen borderline hebben, maar een moeilijker te definieren psychische aandoening. Artsen zijn alles behalve heilig, en zolang ze maar van het probleem af zijn, en pillen kunnen voorschrijven vinden de meesten het al lang best.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 16-08-2006 14:03]


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-08-2006 14:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2006 14:01 schreef SoM het volgende:
Hoe weet je dat? Hoor je ze die dagelijks uitspreken dan?
Het zijn eerder die types zelf die menen dat ze een diagnose hebben, artsen zijn daar echt niet zo rap mee hoor.
Laat ik zeggen dat ik een paar mensen ken die heel veel omgaan met zulke mensen, beroepsmatig.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-08-2006 14:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

In het diagnose stellen worden inderdaad heel veel fouten gemaakt, men wil soms gewoon te snel maar daarbij denk ik ook een deel van de mensen die zichzelf naar een aandoening praten.


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-08-2006 14:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ook natuurlijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-08-2006 14:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2006 14:03 schreef spectre het volgende:
Laat ik zeggen dat ik een paar mensen ken die heel veel omgaan met zulke mensen, beroepsmatig.
Je begeleiders?


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-08-2006 14:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Lul


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-08-2006 14:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2006 14:06 schreef spectre het volgende:
Lul
Ik ook van jou


SoM
Usericon van SoM
Posted 16-08-2006 14:09 by SoM Wijzig reactieProfiel van SoMQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2006 14:03 schreef ghoulliette het volgende:
haha zeker wel. Ze geven het ook aan mensen die helemaal geen borderline hebben, maar een moeilijker te definieren psychische aandoening.


Borderline is ook heel vaak een verzamelnaam, maar als zo iemand een volgens jou moeilijker te definieren aandoening heeft, is het sowieso al goed dat er iets gebeurt en dat zo iemand verder komt of uit zijn situatie.
Klinkt vast heel geitewollensokkerig, maar alleen maar afzeiken en "ga maar werken" roepen, brengt ze uiteindelijk niet terug in de maatschappij. Hulp bieden wel.


"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-08-2006 14:10 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Waarom denken mensen hier die zelf psychisch niks hebben er ook maar iets vanaf te weten?

Ervaren moet je het, anders zul je het nooit begrijpen [inlevingsvermogen gaat ver, maar niet zo ver].


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-08-2006 14:11 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2006 14:10 schreef Slechtheid het volgende:
Waarom denken mensen hier die zelf psychisch niks hebben er ook maar iets vanaf te weten?

Haha, scherp! Ik zou inderdaad ook maar niet naar al die doktoren luisteren totdat ze aangetoond hebben dat ze er zelf ook last van hebben!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-08-2006 14:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2006 14:10 schreef Slechtheid het volgende:
Waarom denken mensen hier die zelf psychisch niks hebben er ook maar iets vanaf te weten?

Ervaren moet je het, anders zul je het nooit begrijpen [inlevingsvermogen gaat ver, maar niet zo ver].


Dus alle psychologen en psychiaters en doctoren.. die weten helemaal nergens vanaf want ze hebben het zelf niet of niet gehad?


SoM
Usericon van SoM
Posted 16-08-2006 14:12 by SoM Wijzig reactieProfiel van SoMQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2006 14:11 schreef MMayo het volgende:
Dus alle psychologen en psychiaters en doctoren.. die weten helemaal nergens vanaf want ze hebben het zelf niet of niet gehad?


Die stellen een diagnose omdat ze daar 6 of meer jaar voor hebben gestudeerd


"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen