|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Wauw.. mazzel Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Eenieder die de hokus-pokus van accu's niet snapt moet dit in z'n volledigheid lezen: http://batteryuniversity.com/parttwo-34.htm Lithium-batterijen komen in verschillende smaken en dat is zo bedoeld. |
|
quote: Dit model is helaas USB1.1 wanner het als host wordt gebruikt. De meeste mp3-spelers zijn zo (wanneer ze überhaupt host-functionaliteit hebben. je bent beter af met een externe 2.5" HDD op accu. Try to find one you can pay). Bovendien heeft de firmware van de X5 allerlei limieten bij USB-hosten zoals bijv. niet meer dan 1499 folders en 2999 files en max. 2,5 MB JPG's en GEEN RAW's oid bekijken. Meer mogen er wel op zitten maar je kunt ze niet bekijken. Pure luiheid van de programmeurs. De X5 werkt ook met RockBox dat heel veel extra functionaliteiten toevoegt maar dat is nog alpha-software. Ik denk dat ik dat pas ga installeren wanneer m'n garantietermijn verlopen is. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 10-07-2006 19:59] |
|
Ik zou maar uitkijken als ik jullie was: quote:Bron: http://tweakers.net/nieuws/43386/Jongen-met-iPod-op-getroffen-door-bliksem.html |
|
OMG Ride The Lightning zeker ? |
|
quote: Sry, helemaal niks. Typisch engrish. Niks meer. |
|
quote: Sja... 20gig voor 125 (dacht ik) en nooit problemen? Weer een duidelijk geval van neem geen Ipod Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Dan heb je een abbo boven de 10 euro en wordt je keihard in je anus genaaid quote: Er de blits mee maken niet. Maar ik denk dat alles van de Razr en up nog wel meegenomen wordt hoor. Er zijn immers nog steeds mensen die een mobiel in de winkel kopen. Soms als je de abbo zooi optelt nog goedkoper ook quote: Onze Mocro ehh ik bedoel random mensen die toevallig voorbij lopen, doen dat wel hoor quote: Ik heb liever altijd spullen bij me. Als er iemand opeens last heeft van het niet meer doen oid bel ik graag een bodybag brigade enzo. En zonder mobiel zoek je je een breuk naar al die mensen die je zou moeten kennen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
hmm, ja de iPod, prachtig apparaat, maar daar houdt het dan ook meteen bij op. Het geluid is minder, de batterij gaat maar een paar uur mee en dan die V.E.R.S.C.H.R.I.K.K.E.L.I.J.K.E. software...en de prijs ook niet mis. Al met al: ik ben al 2 jaar erg blij met deze; super geluid, batterij doet het 48 uur zonder opladen en is te vervangen, lekker compact, 20 GB, alleen de toetsen hadden verlicht mogen worden...is wel handig in het donker...voor de rest , ook voor de software. |
|
quote: Hoe duur is dit geval? Creative is ook een erg goed merk. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
ik begrijp niet waarom mensen op zo'n klein beeldscherm een film willen bekijken, koop dan een PSP, groter beeldscherm, ook voor spelletjes enzo |
|
quote: Mensen met een PSP snap ik al HELEMAAL niet.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik heb een PSP, tot nu toe heb ik er 1 film op gezien. Final Fantasy Advent Children. Voor een keertje is dat wel te doen. Maar ik zit liever achter een normale tv. Ik wil voornamelijk een mobiele muziekspeler en niet meer dan dat. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Mensen met PSP snap ik niet, kan hoogstens 1 GB aan muziek op als je zo'n stick hebt. Deze is 30 GB... en zoals ik al zei, het is niet belangrijk dat ik er films op kan kijken maar is wel cool meegenomen. En wat ik ook al zei is dat hij 300 Pleuro kost |
|
Leuk, heb ik een iPod shuffle gekregen, kan ik er niet mee omdat ik niet het specifieke besturings syteem heb |
|
Geef hem dinsdag maar aan mij dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: nee films kijken op een beeldscherm van 5x7 cm , dat werkt lekker.........ook op 16:9 formaat ....de PSP heeft anders een vrij hoge resolutie voor spelletjes,....heb er zelf geen...het is wel een RSI apparaat. D'r zijn nog niet echt gadgets die alles in één briljant uit kunnen voeren...zoals je telefoon gebruiken als mp3 speler....keuze uit 15 plaatjes...tja..dan maar als camera...kutfoto's, en niet te vergeten de filmpjes, prachtig! Schitterend gewoon, die techniek.... een goede mobiel om mee te bellen, een goede camera om foto's mee te maken, een goede mp3 speler voor muziek onderweg, een goede tv+dvd voor films en een goede PC voor werk, muziek en evt. spelletjes en natuurlijk dit soort onzin vind ik nog steeds het meest praktisch om te gebruiken. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 09-07-2006 23:56] |
|
quote: Helemaal mee eens. 1,5 jaar geleden dacht ik alles goed te kunnen combineren in zo'n nokia geval, maar dat viel vies tegen. De oordopjes waren grandioos kut. En betere oordopjes bestonden niet voor dat ding. De foto's waren van kut kwaliteit. Oftewel je kon er goed mee bellen. Als ik er weer één neem wil ik een simpel ding met een goede batterij en voor de rest moet je er goed mee kunnen bellen. Morgen ga ik overigens even kijken voor een goede MP3/WMA speler. Die van creative ziet er ook wel erg goed uit. En die is ook nog een stuk goedkoper. Volgens mij is die echt niet slechter. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: N-Gage? Ik heb daar ook een first gen van. De latere hadden weer geen mps spelert... quote: Ah, geen n-gage dus Meer iedere kleine plug headset doet het wel op een Nokia om te luisteren. Zelfs op de N-gage met 2 poorten. quote: Dat niet. Creative is alleen ook veel te duur IMO Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ik dacht dat het 2 jaar geleden was dat ik mijn potje gekocht heb, maar de tijd gaat snel en het is dus al 3 jaar terug.. maar goed.. toen heb ik veel sites bezocht waar mensen hun mening gaven over de ipod.. toen helemaal vol lof.. Maar daar lijkt nu niet veel meer van over. De software is idd echt klote. Ik dacht dat apple beter liep dan windows, maar ik had het mis. Ik ben nu opzoek naar een nieuwe battarij voor mij ipod want ik vind het zonde om hem weg te doen, maar ik moet eens even kijken wat de meerwaarde daar van is, of dat ik beter een helemaal nieuwe mp3 speler kan aanschaffen. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 09-07-2006 22:00] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zowel Google ("ipod battery") als eBay.nl ("ipod batterij") staan bol van de iPod-barretijden Als je geen credit card hebt kun je ook met PayPal betalen. Ze komen met alle benodigde gereedschappen om te openen, verwisselen enz. Kosten allemaal zo'n €16 ofzo. |
|
mijn nano doet het prima wat een klachten hier allemaal signature |
|
quote: Deze heb ik ook, maar dan in 30GB uitvoering, geweldig apparaat! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Het is een loze kreet die iAudio op bijna al z'n spelers zet tot ergenis van vele. Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |