![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee geen N-cage. Die wilde ik vanzelfsprekend wel. Uiteindelijk niet gedaan, omdat ik vast zat aan een andere mobiel. Gelukkig heb ik het nooit gedaan, want er is niet echt veel voor dat ding uitgekomen. Ik heb zo'n 6230 ofzo. Allemaal best leuk, maar uiteindelijk heb je er ook geen drol aan. Je moet gewoon een goede mobiel, een goede mp3-speler, een goede pc voor je werk, een goede spelcomputer, een goede stereo, een goede tv en een goede gitaar hebben. Niks combineren.... Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
hehehe En een goede gitaar jah hoe zou je dat dan willen combineren met iets van die andere ? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door SlayerRomain op 10-07-2006 11:00] ![]() |
|
quote: Ingebouwde muziekspeler, zodat je direct de achtergrondmuziek door je versterker knalt. De hals kan je gebruiken als antenne voor je mobiel...Ach ze zullen het vanzelf wel een keer verzinnen... Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
lol, ik heb een Ibanez, die is goed, goede pc, spelcomputer hoef ik niet, en een gms waar ik mee kan bellen als dat nodig is... :D ![]() |
|
quote: Dat valt nog reuze mee. Ik heb nog aardig wat cd's met films en games liggen. Ik blijk in de praktijk alleen een paar keer the simms gespeeld te hebben en dat was het dan wel weer ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Zoedoende... Bij de Dixons geven ze de Creative Zen Nano Plus bijna weg! De 256MB-versie kost €27.85 incl. verzenden. (rembours) Dit is wel een zgn. web-only aanbieding. Waarschijnlijk dat ze hun inventaris kwijt moeten omdat mensen geen 256MB meer kopen tegenwoordig. Ik koop bij nader inzien toch liever een Creative ding dan een no-name speler met het dubbele geheugen. Ik vind het een ideaal ding voor de sportschool en concertjes dus deze komt erbij. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 11-07-2006 11:30] ![]() |
|
Ik zie hem op die site anders staan voor 45 euro... Ik vind die mp3 spelers toch nog best wel duur tegenwoordig. Ik heb de mini, en nano is mooi, maar wel weer 200 euri ![]() Zoals Walvader wil, zal ik alles verhalen ![]() |
|
quote: Toen Cadaveria haar IPOD kocht was er nog geen I-Tunes voor Windows, en werd bij de IPOD standaard "Magic's maker Juke Box" of iets dergelijks geleverd, en DAT was dus wel echt een baggerprogramma. I-Tunes daarentegen is wel ok. ![]() |
|
Zoals Walvader wil, zal ik alles verhalen ![]() |
|
quote: Klopt, de actie is alweer voorbij dus. Ik heb toch echt maar 27,85 betaald incl. verzendkosten. Prima ding voor zo'n prijs. 45,- vind ik 'm zeker niet waard. De iAudio X5L was 338,- en dat vind ik weer juist een prima prijs voor wat je krijgt. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 14-07-2006 0:32] ![]() |
|
quote: itunes is t enige goeie aan t hele i-life pakket In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: Ik ken het programma, maar ik begrijp niet waarom iemand die namaak troep wil gebruiken als je ook iTunes hebt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Ho ho ho... Met jouw beredenering zouden projecten zoals Firefox en Apache dus ook "bagger zijn" omdat ze "namaak" zijn van producten van grote bedrijven? Denk aan Internet Explorer en IIS. Vaak zijn deze "namaak" programma's beter simpelweg omdat men niet met de tekortkomingen/onnodige toevoegingen/spyware/adware/bloat van de originelen willen werken. Uiteindelijk worden ze meestal beter dan de "originelen" ook. Zie ook iRiver (bekende maker van MP3-spelers) die een progsel [iRiverter] van onbekende programmeur aanprijst omdat ze zelf niks beters hebben. ![]() |
|
quote: Ik heb het over die namaaktroep. Daarmee doel ik dus op Ephpod en niet op Firefox e.d. Ik snap namelijk wel wat er mis is met IE maar absoluut niet wat er mis zou zijn met iTunes. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Vincent, Dixons heeft de Archos GMINI500 in de aanbieding. 80GB, USB-OTG en een grote scherm maar geen Ogg (denk ook niet dat dat jou boeit). Volgens mij ook al van aluminium gemaakt. €348,- (€10 duurder dan de iAudio en 60GB meer) maar wees er snel bij want die Dixons-acties duren maar enkele dagen lijkt het. Elders zie ik de GMINI500 met 30GB voor €370,- gaan, bijv. op kelkoo.nl De iAudio-equivalent hiervan (de A2) kost €450,- voor 20/30GB. Vergelijk: http://www.archos.com/products/pc_centric/gmini_500/index.html?country=global&lang=en (en ofschoon de officiële website de 80GB-versie niet noemt bestaat die toch echt --> http://dapreview.net/comment.php?comment.news.3231 ) http://www.cowonglobal.com/product/product_A2_feature.php [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 14-07-2006 6:54] ![]() |
|
quote: Itunes is een fijn programma, en zit goed in elkaar. Het enige probleem vind ik echter dat je minder overzichtelijk playlists kan editen. Ik ben dan ook sinds een half jaar ofzo overgestapt op een mac, en ik mis Winamp heel erg. Wat betreft de opmerking dat iTunes het enige goede is aan het iLife pakket moet ik je toch corrigeren. iDVD in combinatie met iMovie is een moron-proof solide video-editing en authoring applicatie, waar Windows Movie Maker en zelfs Adobe Premiere LE een puntje aan kunnen zuigen. Ik prefereer uiteraard Final Cut, maar da's weer zo Pro, he. ![]() ![]() |
|
quote: Ja, tussen iTunes en Winamp wint die laatste toch echt, zéker met de album-list plugin. Maar is er geen Macamp dan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
gebruik gewoon foobar, die wint het van beide. www.foobar2000.org Compleet te modificeren met plugins, waarmee je ook de GUI kan aanpassen en nog veel meer. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Winamp + album list is voor mij voldoende eigenlijk. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
het mooie van foobar is dat er al een album database in zit, die genereert het uit een directory die je selecteert. Hieruit kan je weer playlists maken, sorteren op bandnaam, genre etc. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote:Jawel! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Hmm, dat klinkt nog enigszins interessant. Maar dan moet ik wel genre goed gaan instellen overal. Sorteren op artiest/album/jaar kan album list zelf ook. Alleen genre niet. Maar ik zet toch het genre voor de artiestnaam, dus dat werkt ook wel ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Dan moet hij dat maar gebruiken ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: ![]() De enige problemen die ik heb met iTunes zijn gelegen in het feit dat het programma erg veel resources pakt maar dat komt omdat ik enorm veel smart playlists heb in combinatie met een behoorlijke mp3 collectie en een vrij langzame processor. Op het moment is daar helaas geen alternatief voor. Media Monkey kan nu zo ongebeer alles wat iTunes kan behalve het smart playlists verhaal. dat zijn ze nu aan het inplementeren en als dat is gelukt ga ik het testen en misschien overstappen. Zo niet, dan blijf ik lekker bij iTunes. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |