IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Apple iPod. Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-04-2004 10:38 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 10:09 schreef M. het volgende:
Koop geen iPod, geluid is veel minder, je zit vast aan Apple iTunes en dat 4GB ding heeft een harde schijf = bewegend onderdeel = dus minder geschikt om mee te joggen.

Je hebt een flash memory-speler nodig.


nadeel daarvan is dat 1gb nauwelijks te betalen is


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 27-04-2004 10:47 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 10:09 schreef M. het volgende:
Koop geen iPod, geluid is veel minder, je zit vast aan Apple iTunes en dat 4GB ding heeft een harde schijf = bewegend onderdeel = dus minder geschikt om mee te joggen.

Je hebt een flash memory-speler nodig.


Wat een ozin kan jij typen

En Micha, Van dollar omrekenen naar euro gaat helaas niet werken. Hij gaat hier waarschijnlijk €290 kosten. Maar dan nog zal je er lang op moeten wachten aangezien ze nu al gigantische leveringsproblemen in de USA hebben. Het lijkt mij ook een geweldig ding maar ik ga eerst even wachten of hij niet de zelfde accu-problemen heeft zoals de gewone ipod.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-04-2004 10:50 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 10:47 schreef Dunne_Hein het volgende:
Wat een ozin kan jij typen

En Micha, Van dollar omrekenen naar euro gaat helaas niet werken. Hij gaat hier waarschijnlijk €290 kosten. Maar dan nog zal je er lang op moeten wachten aangezien ze nu al gigantische leveringsproblemen in de USA hebben. Het lijkt mij ook een geweldig ding maar ik ga eerst even wachten of hij niet de zelfde accu-problemen heeft zoals de gewone ipod.

Waarom is mijn post nou weer onzin, was goedbedoeld advies. Misschien kan je ook vertellen waarom het onzin is, want we hebben een duidelijk verschil van inzicht. Prettige dag nog.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 27-04-2004 10:53 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 10:50 schreef M. het volgende:
Waarom is mijn post nou weer onzin, was goedbedoeld advies. Misschien kan je ook vertellen waarom het onzin is, want we hebben een duidelijk verschil van inzicht. Prettige dag nog.


Bewegende delen? Denk je nu echt dat die harde schijf over zal slaan ofzo? Dan kan je voor elke keer joggen wel een nieuwe hd kopen want daar kunnen ze niet tegen.

En waarom zit je aan i-tunes vast. Het is een optionele dienst om muziek te kopen. Wat is daar dan negatief aan?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 27-04-2004 10:54 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 10:09 schreef M. het volgende:
Koop geen iPod, geluid is veel minder, je zit vast aan Apple iTunes en dat 4GB ding heeft een harde schijf = bewegend onderdeel = dus minder geschikt om mee te joggen.

Je hebt een flash memory-speler nodig.


Idd, en bewegende delen slikken een pak meer stroom => batterijen sneller leeg. Flash mem is zowiezo de toekomst.

[typo-error]

[Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 27-04-2004 10:56]


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 27-04-2004 11:00 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 10:54 schreef Wolveken het volgende:
Idd, en bewegende delen slikken een pak meer stroom => batterijen sneller leeg. Flash mem is zowiezo de toekomst.



De batterij is idd sneller leeg. Dat is een groot nadeel. Zeker omdat je niet makkelijk een andere accu in de i-pod kan zetten. Maar als je de ontwikkelingen heb gevolgd kan je zien dat flash mem niet de toekomst heeft.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-04-2004 11:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 10:53 schreef Dunne_Hein het volgende:
Bewegende delen? Denk je nu echt dat die harde schijf over zal slaan ofzo? Dan kan je voor elke keer joggen wel een nieuwe hd kopen want daar kunnen ze niet tegen.

En waarom zit je aan i-tunes vast. Het is een optionele dienst om muziek te kopen. Wat is daar dan negatief aan?


T'is wel zo dat met een HD je bufferings problemen kan hebben. Na lang heen en weer bewegen zal net zoals bij een cd de HD stoppen met draaien, als je buffer vervolgens leeg is, dan gaat hij dus overslaan.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 27-04-2004 11:02 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 11:00 schreef Dunne_Hein het volgende:
De batterij is idd sneller leeg. Dat is een groot nadeel. Zeker omdat je niet makkelijk een andere accu in de i-pod kan zetten. Maar als je de ontwikkelingen heb gevolgd kan je zien dat flash mem niet de toekomst heeft.


Zit in elec sector, wat zeg ik, we ontwikkelen zelfs geheugens. Vaste geheugens, en daarom niet enkel flash, zullen zeker de toekomst uitmaken.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-04-2004 11:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 10:53 schreef Dunne_Hein het volgende:
Bewegende delen? Denk je nu echt dat die harde schijf over zal slaan ofzo? Dan kan je voor elke keer joggen wel een nieuwe hd kopen want daar kunnen ze niet tegen.

En waarom zit je aan i-tunes vast. Het is een optionele dienst om muziek te kopen. Wat is daar dan negatief aan?

Ah, dan zit ik met dat laatste goed abuis ja.

Maar eh, het lijkt mij gewoon niet prettig om met een HDDspeler te gaan hardlopen. Niet dat het ding elke keer over zal slaan maar erg goed lijkt het me ook niet.
Beste is natuurlijk om aan mensen te vragen die zo'n ding hebben en er al een tijd mee joggen.

Wat flash spelers betreft, 0tolerence, het 1 GB model van iRiver is idd erg duur maar je hebt ze ook voor minder geld (en IMO kan je met 0,5 GB ook wel toe). De iBead is geloof ik stukken goedkoper en het stikt trouwens van de merken en modellen.

http://www.tweakers.net is altijd een goede bron van info, zeker het bijbehorende forum.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 27-04-2004 11:08 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 11:01 schreef 0Tolerence het volgende:
T'is wel zo dat met een HD je bufferings problemen kan hebben. Na lang heen en weer bewegen zal net zoals bij een cd de HD stoppen met draaien, als je buffer vervolgens leeg is, dan gaat hij dus overslaan.


Een HD lijkt mij wel iets stabieler dan een CD

quote:
Op 27 april 2004 11:02 schreef Wolveken het volgende:
Zit in elec sector, wat zeg ik, we ontwikkelen zelfs geheugens. Vaste geheugens, en daarom niet enkel flash, zullen zeker de toekomst uitmaken.


Kan wel zijn maar als de consument er niet om vraagt is het snel afgelopen. Men wil steeds meer meer meer. En men wil niet teveel betalen.

Maar ik heb het dan puur over mp3-spelers. Want naar een telefoon met 512 mb geheugen zal wel vraag naar zijn. (of is dat er al, ik volg telefoons voor geen meter?)


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 27-04-2004 11:23 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Wat op de markt wordt gegooid heeft weinig te maken met waar men technisch staat. Het is commercieel veel interessanter iedereen eerst een speler met een HD te laten kopen om ze vervolgens week te laten worden voor een speler met vast geheugen maar goed, doe maar


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-04-2004 11:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 11:08 schreef Dunne_Hein het volgende:
Een HD lijkt mij wel iets stabieler dan een CD



Kan wel zijn maar als de consument er niet om vraagt is het snel afgelopen. Men wil steeds meer meer meer. En men wil niet teveel betalen.

Maar ik heb het dan puur over mp3-spelers. Want naar een telefoon met 512 mb geheugen zal wel vraag naar zijn. (of is dat er al, ik volg telefoons voor geen meter?)


Iets stabieler misschien, maar het bestaat nog steeds uit een head en een platter. Zoals een cd en een laser.
Maar idd, ik denk dat je er best mee zou kunnen joggen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 27-04-2004 11:32 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 11:23 schreef Wolveken het volgende:
Wat op de markt wordt gegooid heeft weinig te maken met waar men technisch staat. Het is commercieel veel interessanter iedereen eerst een speler met een HD te laten kopen om ze vervolgens week te laten worden voor een speler met vast geheugen maar goed, doe maar


?????
Volgens mij waren er eerst de spelers met het vaste geheugen en pas sinds kort met hd's. Maar goed...

En wat technisch haalbaar is heeft er helemaal niets mee te maken. Het gaat er om wat het kost. Ze zullen vast wel 5 of 10 gig flash geheugen kunnen maken. Maar als dan een mp3-speler dan €2000 gaat kosten zal het niet een commercieel succes worden


quote:
Op 27 april 2004 11:24 schreef 0Tolerence het volgende:
Iets stabieler misschien, maar het bestaat nog steeds uit een head en een platter. Zoals een cd en een laser.
Maar idd, ik denk dat je er best mee zou kunnen joggen

Tuurlijk blijft het een gewone HD. Maar denk je niet dat ze er geen rekening mee hebben gehouden dat dat ding bewogen word? Ze maken die dingen zo klein zodat ze in mobile apparaten passen.


*tiepvout*

[Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 27-04-2004 11:33]


I can't shoot straight unless I've had a pint!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-06-2004 9:46 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Gadgetry

iRiver iFP-1095





Dit draagbaar stukje extra testosteron heeft 512 MB flash geheugen aan boord, 2x18 mW headphone-output, 35 uur speeltijd op de lithium-ion accu en als nutteloze klap op de vuurpijl een 0.3 megapixel camera. En USB 2.0.
Jammer van die kleine 512 MB . Verder is-ie retegeil en lachwekkend tegelijk, met die camera. Stoer dingetje.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-06-2004 9:47]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 08-06-2004 9:55 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Ik vind er dus helemaal niets aan. Die dingen lijken mij veel te kwetsbaar en zijn daarbij ook nog eens erg makkelijk om kwijt te geraken. En dan moet je je cd's ook eerst nog rippen naar de PC. Ook heb je waarschijnlijk geen CD-boekjes bij om de teksten te lezen terwijl je in de bus zit ofzo.

Wat is er mis met de ('ouderwetse') discman?


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 08-06-2004 9:57 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 8 juni 2004 9:55 schreef ouwe het volgende:
Ik vind er dus helemaal niets aan. Die dingen lijken mij veel te kwetsbaar en zijn daarbij ook nog eens erg makkelijk om kwijt te geraken. En dan moet je je cd's ook eerst nog rippen naar de PC. Ook heb je waarschijnlijk geen CD-boekjes bij om de teksten te lezen terwijl je in de bus zit ofzo.

Wat is er mis met de ('ouderwetse') discman?


Kwetsbaar?
ZO'n ding heeft als het goed is niet één bewegend onderdeel meer. Dus dat lijkt me een STUK minder kwetsbaar dan een discman. Plus dat het heel erg handzaam is.

Btw, M! Is dat ding ook echt van jou of overweeg je de aankooop?


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 08-06-2004 10:00 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 9:57 schreef rajackar het volgende:
Kwetsbaar?
ZO'n ding heeft als het goed is niet één bewegend onderdeel meer. Dus dat lijkt me een STUK minder kwetsbaar dan een discman. Plus dat het heel erg handzaam is.

Btw, M! Is dat ding ook echt van jou of overweeg je de aankooop?

Met mijn onhandigheid sloop ik ieder mechanisch ding... Zo heb ik onlangs mijn USB-stick gesloopt, waarvan ik dacht dat ie ook onbreekbaar was. Zal wel een kwaaltje van mij zijn.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-06-2004 10:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ouwe, het slopen van een USB-stick is inderdaad behoerlijk onhandig .
quote:
Op 8 juni 2004 9:55 schreef ouwe het volgende:
Ik vind er dus helemaal niets aan. Die dingen lijken mij veel te kwetsbaar en zijn daarbij ook nog eens erg makkelijk om kwijt te geraken.

Ze zijn wel jatgevoelig ja, haha! Godverdomme.... Kwetsbaar zijn ze niet. Mijn arme ouwe dingetje is al een paar keer geflikkerd, niet stuk te krijgen. Maar iRiver is ook geen cheapass merk, stevig spul, magnesium casing etc.
Maar uiteraard ben je voorzichtig met je gadgets....

quote:
Ook heb je waarschijnlijk geen CD-boekjes bij om de teksten te lezen terwijl je in de bus zit ofzo.

Dat CD-rippen moet ik je nageven ja, maar met Exact Audio Copy of zo + een juiste encoder eraan gehangen is dat slechts een druk op de knop en dan heb je alles, inclusief juiste directorystructuur, ID3 tags etc.
Dat van die bus is geen argument. Je kunt net zo goed een boek lezen in de bus. Op de fiets kan dat trouwens niet. Tijdens het sporten ook niet. Tijdens werk ook niet (niet dat ik dat ding gebruik tijdens werk, maar het zou kunnen bij bepaalde werkzaamheden).
Het heersende eraan is natuurlijk dat het gewoon een draagbaar harddiskje is.

En gadgets zijn gewoon geil.

quote:
Wat is er mis met de ('ouderwetse') discman?

Als jij een USB-stick weet te slopen, geef ik je discman ook niet veel kans hoor .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-06-2004 10:16 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 9:57 schreef rajackar het volgende:
Kwetsbaar?
ZO'n ding heeft als het goed is niet één bewegend onderdeel meer. Dus dat lijkt me een STUK minder kwetsbaar dan een discman. Plus dat het heel erg handzaam is.

Btw, M! Is dat ding ook echt van jou of overweeg je de aankooop?

Het laatste -- na de inbraak van het weekend is o.a. m'n iFP-599T weg en ik wil een nieuw Ding. Ik ben intussen wel verknocht aan iRiver, nog even het model overwegen. De 599T heeft enorm veel voordelen en enkele kleine nadeeltjes. Voor die nieuwe iRiver spullen geldt hetzelfde, dus dat wordt nog een moeilijke keuze.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 08-06-2004 10:22 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 10:15 schreef M. het volgende:
[quote]Ouwe, het slopen van een USB-stick is inderdaad behoerlijk onhandig .


Je weet nog niet ha... laat ik mijn mond maar houden ook...

quote:
Ze zijn wel jatgevoelig ja, haha! Godverdomme.... Kwetsbaar zijn ze niet. Mijn arme ouwe dingetje is al een paar keer geflikkerd, niet stuk te krijgen. Maar iRiver is ook geen cheapass merk, stevig spul, magnesium casing etc.
Maar uiteraard ben je voorzichtig met je gadgets....


Ik heb het zowiezo al niet op gadgets, dat ten eerste. Ten tweede geloof ik dat het jatgevoelig is ja, zeker weten. En dat is misschien al zelfs de doorslaggevende reden dat ik zo'n ding niet koop. Klinkt misschien dom, dat geef ik toe, maarja...

quote:
Dat CD-rippen moet ik je nageven ja, maar met Exact Audio Copy of zo + een juiste encoder eraan gehangen is dat slechts een druk op de knop en dan heb je alles, inclusief juiste directorystructuur, ID3 tags etc.
Dat van die bus is geen argument. Je kunt net zo goed een boek lezen in de bus. Op de fiets kan dat trouwens niet. Tijdens het sporten ook niet. Tijdens werk ook niet (niet dat ik dat ding gebruik tijdens werk, maar het zou kunnen bij bepaalde werkzaamheden).
Het heersende eraan is natuurlijk dat het gewoon een draagbaar harddiskje is.

En gadgets zijn gewoon geil.


Zitten er al ID3 tags op een audio CD? Dat is voor mij nieuw dan? Of laat je hem connecten met Internet voordat hij jou spelertje instroomt?

En in de bus kan je inderdaad ook de Sp!ts gaan lezen ofzo, maar ik lees altijd graag teksten als ik in de bus zit, vandaar. En gadgets zijn niet geil. Sommige vrouwen zijn geil.

quote:

Als jij een USB-stick weet te slopen, geef ik je discman ook niet veel kans hoor .



rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 08-06-2004 10:57 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

ID3 tags worden gegenereerd aan de hand van de cd signature die gematched wordt aan een database op internet
prima systeem!

@M:

Zonde dat die vorige gejat is, wel verzekerd hoop ik?
Die iRiver dingen zien er wel erg slick uit zeg. En ze hebben natuurlijk een hoge g33k waarde


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-06-2004 11:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik ken mensen die zo'n ding hebben of iets in die richting (mp3 speler) maar het grote nadeel vind ik nog altijd dat je zomaar effe een cd kan opzetten, ok je kan heel je collectie wel op dat ding flikkeren (moet je een kleine collectie of een grote HD hebben) maar dat is niet echt handig. Dat is eigenlijk het enige punt waarom ik nogsteeds met de ouderwetse discman loop... ik vind een mp3speler dan ook meer spul voor de download generatie.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-06-2004 12:22 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Even over de iPod nog,, je zit zeker niet vast aan I-tunes, Magixmaker Jukebox en andere kutprogramma's .. er zijn legio freeware progs te vinden waarmee je gemakkelijker en sneller je iPod beheert..

Vpod is een erg goed programmatje, ze sleept zo de mp3's die je op je Ipod wilt hebben naar het progje, drukt op synchronise en klaar is het.. verwijderen gaat net zo gemakkelijk...



Gwaihir
Shadow and Flames
Usericon van Gwaihir
Posted 09-06-2004 12:57 by Gwaihir Wijzig reactieProfiel van GwaihirQuote dit bericht

Heb sinds kort een 15 Gb Ipod en ben daar zeer tevreden over. Speelduur is ongeveer 8 uur zonder al te veel van songs te switchen (HD moet dan weer draaien, en dat verbruikt idd aanzienlijk wat stroom). Ik gebruik Itunes (windows-versie) voor songmanagement, en vind het zeer gebruiksvriendelijk. Ipod's heerschen.


I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-06-2004 23:52 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Moderators, misschien is het een idee om de topictitel te veranderen in 'mp3-spelers' of iets dergelijks want het gaat allang niet meer over die Apple iPod, die trouwens gay en overrated is.

Anyway... ik moet zeggen, ik ben intussen een behoorlijke iRiver-fanboy geworden. Ik had die prachtige iRiver-iFP 599, die dus gejat is bij de inbraak. Met de verzekeraar "moet het allemaal maar kunnen" dus ik ben zo vrij geweest om een nieuwe te bestellen.
Het "voordeel" is dan dat je een nieuwer model kunt bestellen... in mijn geval ééntje uit de iRiver-700 serie. Wat een heersding is dat zeg... het ontwerp is lelijker dan de 500-serie, maar voor de rest... het dingetje draait volgens iRiver 40 uur op 1 (één!!!!) penlite-batterij, maar dan wel een 128 kbps MP3'tje op volume 20.
Nu is 128 kbps niet zo tof, volume 20 wel, dat is behoorlijk hard. De schaal van het ding loopt tot 40, maar 20 is echt fors qua volume, uitstekend te doen. Op een hogere bitrate (bv. 192 kbps VBR) houdt zo'n penlite het nog steeds een uur of 25 vol. Ééntje dus. Ongelooflijk!

De geluidskwaliteit is werkelijk verbijsterend. Het klinkt gewoon nóg beter dan de 500-serie. Of je nu Muse, Aphex Twin of Cryptopsy erop afspeelt... de meegeleverde Sennheiser-oordopjes laten een uitstekend geluid horen, zonder vervorming of blikkerigheid.
De speler wordt meegeleverd met oordopjes, USB-kabel, kabeltje voor tussen speler & geluidskaart (voor direct-encoding of zo?), armband, beschermhoes en nekkoord én een Duracell-batterij (en natuurlijk software + gebruiksaanwijzing), kortom gebruiksklaar dus .

Sorry hoor, maar dit ding heerst iets als de iPod er vierkant uit. De interface is uitstekend (directory-structuur + het kunnen lezen en gebruiken van id3 tags) en hij klinkt beter dan de iPod + heeft een langere batterij-levensduur. Bovendien is de iPod gewoon erg duur voor de geboden kwaliteit... en in het geval van iRiver hoef je niet apart enkele accessoires bij te bestellen, die zitten gewoon in de doos.

Qua design vind ik de iPod iets mooier, maar overall ben ik een echte iRiver fanboy.

Dat was dan weer mijn eurocent in het zakje .

quote:
Op 8 juni 2004 11:50 schreef spectre het volgende:
Ik ken mensen die zo'n ding hebben of iets in die richting (mp3 speler) maar het grote nadeel vind ik nog altijd dat je zomaar effe een cd kan opzetten, ok je kan heel je collectie wel op dat ding flikkeren (moet je een kleine collectie of een grote HD hebben) maar dat is niet echt handig. Dat is eigenlijk het enige punt waarom ik nogsteeds met de ouderwetse discman loop... ik vind een mp3speler dan ook meer spul voor de download generatie.

Wat ben jij ouderwets, zeg . Hehe, ik denk dat je het gebruikersgemak onderschat. Met bv. Exact Audio Copy en een goede encoder kan je met een druk op de knop je CD's rippen en de mp3's/ogg's meteen in de juiste folder neer laten zetten. Het overzetten naar je spelertje is ook zo gebeurd, bovendien heb je meteen wat leuks te sharen op soulseek. Je gaat mij niet vertellen dat dat lastiger is dan een CD verwisselen in je discman, of telkens een CD moeten branden voor een zooi mp3'tjes...

En sinds wanneer kan jij praten over "andere generaties"?? Je bent jonger dan ik, en ik ben nog zo groen als gras .

*edit* hehe, ik zie hierboven zojuist dat Gwaihir z'n iPod zo'n 8 uur speelt.... lijkt me duidelijk, iRiver heerst. Hoge bitrate, hoog volume, één penlite, 25 uur. Ik bedoel maar.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 18-06-2004 23:54]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen