![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ohhh, hahahaha. Ja dat is wel een beetje jammer. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Het gaat niet om het systeem om er nummers mee op de Ipod te zetten, maar de software in de Ipod zelf die bij mij continu vast loopt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Kun je die niet laten updaten bij het apple centrum hier in utrecht? ![]() |
|
quote:heb jij een schip met geld? Maar eerst een batterij, dan de software [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 17-07-2006 20:17] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Een software update is volgens mij gratis hoor. ![]() |
|
quote:zou je denken? Mijn eerste Ipod had daar ook flink veel last van en toen heb ik meteen een nieuwe gekregen. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 17-07-2006 20:22] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Voor de meeste apparaten kun je firmware laten updaten. Ik neem toch aan dat dat voor een Ipod niet anders is en gratis gedaan wordt. Ik zou iig ff bellen om te informeren. ![]() |
|
quote:Is een idee. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Dat weet ik ![]() ![]() |
|
winamp voor mac is indd dikke klotezooi ... net als de service van macstore utrecht, wat een stel kankanaries zijn dat In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
ohw dus niet echt een aanrader om daar ff langs te gaan? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
tuurlijk wel... rellen! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Dat is me op het lijf geschreven. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:dank je.. @mike.. ik lees net pas je berichtje over de batterij.. Is dat een beetje betrouwbaar om daar zelf aan te gaan zitten sleutelen dan? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
geweldig, de mijne slaat net ook op een gruwelijke manier vast..... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Als ik mijn Ipod een tijdje niet gebruikt heb.. zeg een week, dan doet dat ding er zeker 10 minuten over om eens op te starten.. is dit ook zo bij andere ipod gebruikers? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ik lees hier allemaal vage problemen. Mijn conclusie zou dan ook zijn, dat een iPod apeballen zuigt. Klopt dat? Ik heb een iriver, alweer meer dan twee jaar, en daar is nog *nooit* iets mee geweest. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:ik denk dt je conclusie klopt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
ik heb mn ipod al tweeenhalf jaar en er is niets mee geweest... batterij leeg - ipod updater eroverheen en t is weer oke!!! [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 18-07-2006 0:58] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Ik heb nu een half jaar een iPod-shuffle, niks mis mee. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: geen scherm lijkt me wel annoying edit: lamp aan helpt [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 17-07-2006 22:35] ![]() |
|
quote: Geen scherm = minder dingen die kapot kunnen ![]() Ik dacht ook dat het erg vervelend zou zijn, maar ik heb er eigenlijk alleen "last" van als ik nieuwe dingen erop zet die ik (bijna) niet geluisterd heb, en ik graag wil weten wat het eigenlijk is ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Bijna niemand heeft een iriver, dus je zult ook niemand erover horen klagen ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |