![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb toch maar de Creative Sleek Photo 20GB besteld, met Sennheiser lauwerkrans. Binnenkort arriveert ie vast ![]() Goedkoper dan een ipod, en geef toe; hij ziet er veel geiler uit. ![]() zo kan ie wel weer ![]() |
|
Ik vind het een lelijk mormel. iPod's heerschen echt veel harder, zeker aangezien je er iTunes bij gebruikt en dat is een fantastisch programma. In dit geval heeft de massa gewoon gelijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Ik heb ook een hdd maar die werkt echt niet 'alleen met windows media player'. Philips werkt wel met de heersende mp3 id tag. Doel je daar misschien op? Kwestie van smaak denk ik. Ik heb liever in het nummer alle info staan dan een ziljoen mapjes en submapjes die ik steeds bij moet houden. Laat dat ding dat maar lekker voor mij doen ![]() Ipods blijven zuigen en duur zijn ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Fout! ITunes is bagger naar mijn mening en daarbij komt dat IPod ook technisch niet de beste speler is. Dus ja, het is niet zo zwart wit als het lijkt ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
itunes op mac is geweldig.. op pc vind ik m toch echt inderdaad een stuk slomer werken ipod icm itunes op mac is perfect op pc ben ik er nog niet uit In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Alles werkt beter op een mac! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
op protools en reason na... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: en games ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Hij's te koop ![]() Blijk ik 'm toch niet nodig te hebben waarvoor ik 'm meende nodig te hebben ![]() ZM-ers krijgen nog eens €25 korting en 20GB aan herrie. http://koopjes.marktplaats.nl/audio_tv_en_video/mp3_spelers_en_ipods/51793119.html?adcode=3c8318fb742d9dc6b80af717c8befe44 quote: [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 20-09-2006 10:53] ![]() |
|
weet iemand hoe ik m'n ipod kan aansluiten op m'n autoradio ? ik heb een gewone cd speler, en er zit geen input aansluiting geloof ik.. www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality ![]() |
|
"Geloof je"...? Hoe wil je dat ding aansluiten ZONDER INPUT???? Je hebt dus geen RCA input, geen USB input en geen 3,5mm input? Koop dan een nieuwe autoradio. Genoeg te vinden die voldoen onder de €200. Kijk maar hier: http://forum.showyoursound.nl/ ![]() |
|
ja kweet het niet zeker, kzit nu niet in m'n auto ![]() kga het wel ff checken www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality ![]() |
|
quote: Heb dit ding zelf ook, zeker een aanrader! ![]() |
|
quote: Heb um ook (de X5L met 30 G ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: Zo'n FM transmittertje kopen.. Aan je Ipod hangen, frequentie instellen en dan kun je hem gewoon via je radio ontvangen! In NL te koop, gebruik is in principe verboden (gebruik van etherfrequenties moet je in principe een vergunning voor hebben) maargoed, alsof ze daar ooit achter komen.. En het schijnt dat het gebruik zeer snel gelegaliseerd zal worden! OA bij de Dixons te koop.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Dèèènk alleen dat je wel kwaliteitsverlies hebt met zo'n transmitter. Als ik mij niet vergis is het niet mogelijk om de hele CD-muziekfrequentie (20Hz~20kHz ofzo?) via FM te versturen. Dus dan treedt er minimaal tweemaal kwaliteitsverlies op; eerst via de MP3-codec en vervolgens dit. ![]() |
|
Godsamme, wat een mooi apparaat Mikeee!!! Helaas heb ik andere prio's a.t.m. ![]() ![]() |
|
quote:Neehoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
*rotschop* Ik ben JudgePod via iTunes aan het volstouwen met mijn halve cd kast zo ongeveer alleen nu loop ik tegen het fenomeen "beveiligde cd" (in dit geval Remagine van After Forever) aan en zelfs iTunes herkent hem niet eens. ![]() Iemand tips hoe ik deze schijf toch op mijn iPod krijg? ![]() |
|
quote: Stap 1: Gebruik geen homo software zoals iTunes Stap 2: Gebruik geen homo apparaten zoals iPod Stap 3: Gebruik geen homo cd's zoals After Forever Probleem opgelost! ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Rippen met een ander programma en dan toevoegen? "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) ![]() |
|
quote:Yup. Audiograbber did the trick. Alleen een error bij de laatste track maar dat neem ik dan wel op de koopt toe. ![]() |
|
quote: Ghehe wat ben jij toch praktisch ![]() Hmzz ipod, heb er eentje gekregen tijdje geleden en heb er behoorlijk naar zitten vloeken. Tot ik de gebruiksaanwijzing eens door ging lezen (soms best handig). En nu.. mijn beste vriendje! Eigenlijk sleep ik dat ding overal mee naar toe. ![]() |
|
+1 JudgePod ftw! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |