|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Eej! Die van mij heet geen Judge! Heb jij er ook een gayass hoesje omheen? |
|
quote: en inmiddels heb ik er ook een dock en een afstandsbediening bij. Dikke heersch |
|
quote: Ik heb van die cheapassboxjes gekocht, bij de wibra (3 eurie) kan ik dat ding meeslepen naar festivals. |
|
quote:Op die dingen hoort de doodstraf te staan. De tering, hoe irritant is dat in de trein Die van mij kan niet echt hard volgens mij. Op Dong hadden de buren een discman met boxen mee en dat klonk OK, met mijn iPod eraan was het niet te horen. Nee, ik hou het wel bij oordoppen |
|
Ik heb ooit eens een MP3 gekocht 6 gig (eentje van creative). Maar was na een maand al stuk, heb ik dan gratis kunnen laten vervangen dankzij het jaartje garantie. Daarna nog een tijd gebruikt en na 7-8 maand was hij weer stuk. Nu ik geen garantie meer heb, ga ik hem ook niet meer laten repareren. Ik blijf nu trouw aan de cd-speler! Verlekkerd op dood metaal |
|
quote: Gebruik dat niet in de trein pfffttt. Die oordoppen vind ik trouwens het enige nadeel aan die ipoddingen. Oh enne die boxjes klinken nog best aardig ook. |
|
quote: Dan koop je toch gewoon zelf fatsoenlijke oordoppen? Oh ja, koop dan meteen een fatsoenlijke mp3-speler hehe. Fock die Apple-shit man. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik moet zeggen dat ik vooraf behoorlij sceptisch was over Apple/iPod maar ik ben er toch dik tevreden mee tot op heden. Alleen zo'n 1200 cd's rippen is een pokkewerk |
|
quote: Jups, moet nog. |
|
Moet zeggen dat ik de originele wel OK vind eigenlijk. Klinken goed en passen goed |
|
quote: Oja voor in trein en alles wel, maar op de fiets klote. |
|
Dan probeer ik me toch op het verkeer te concentreren |
|
Toch fijn dat er iemand wil opletten. |
|
quote: Cowon/iAudio voor the win!!!1!11! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Doe mij maar een betaalbare mp3-speler, waarvoor ik niet dat ongeloofelijk homoseksuele Itunes voor hoef te installeren en die niets met Apple te maken heeft. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Itunes is dik handig, vind ik persoonlijk... Ookal heb ik geen Ipod. Goede mp3-rippert ook [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 17-07-2007 19:54] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Fok, die nieuwe Cowon iAudio 7 8 Gb wil ik wel hebben... speelt alle formaten 60 uur aan 1 stuk... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Nu op Discovery een docu over iPod/iTunes/appel |
|
quote: Had hier nog niets over gezien eigenlijk, zo juist eens bekeken en dat ziet er inderdaad wel nice uit. Eindelijk een waardig opvolger voor de G3 (wat speelduur betreft in ieder geval). Nu wachten tot de 16 GB uitvoering uitkomt en dan eens overwegen of ik naast mijn A5 nog een 7 wil. Op je knie en pijp voor genade! |
|
itunes?? media monkey ftw!!1~ mp3 speler/bibliotheek/sorteerder/(auto)renamer/tagger/beheerder/cd ripper in 1 en geen appelmeuk nodig the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
cd's rippen -> EAC Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: jij bent al homoseksueel genoeg zonder itunes, ik wens je veel geluk.. ondertussen bereken ik effe of ik een 2 Gb een 4 Gb of toch een 30 Gb ga halen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Heb de 30 Gb ben er intens happy mee, alleen had ik beter toen de 60 GB kunnen halen.. Maar ik ben zwaar iPod liefhebber! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Mijn JudgePod is echt een van de beste aankopen geweest die ik in jaren gedaan heb! Weten mensen hier wellicht of het ook mogelijk is om niet alleen te shufflen door alle tracks of dat het ook mogelijk is dat ik op genre of artiest shuffle? Of moet je dan playlists gaan aanmaken? Dat zou nog harder heerschen namelijk |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |