![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
haha dat wordt een kerst kado'tje ![]() ![]() |
|
Kerst is debiel en achterlijk, en metal is cool en de max, dus logischerwijze bestaat er geen kerstmetal nee. (Slotje? ...hihi) ![]() |
|
quote:prijs gaat opeens naar 30 pleuro ![]() ![]() |
|
quote: ik mis vast de punchline van een hele leuke grap, maar ik snap em niet ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
quote:Kan je hem beter door iemand anders laten revieuwen anders krijg je zo'n eenzijdig "O wat is dit geweldig" verhaaltje. ![]() |
|
quote: tja dat kan, maar ken jij iemand die hem ook heeft dan? bla...bla...bla... ![]() |
|
Of je doet het helemaal niet. EUHM 8 jaar oud !! Ik kan Metallica - Master of puppets ook wle gaan recenseren .. ![]() |
|
quote: Lees: "Ik kan voor de GEIN wel een review over deze cd schrijven." Kom op, we hebben het hier over een kerstcd... niet zo serieus mensen ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
quote: Die schijnt best wel goed te zijn ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 23-12-2002 0:29] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) ![]() |
|
Metal en kerst? Flikker toch op zeg, als je als metalzanger kerstliederen gaat zingen --->>> OVENS~!!! ![]() |
|
quote:Schrijf het maar en post het in dit topic zou ik zeggen ![]() ![]() |
|
Nummer van CIA volgend jaar: CIA - Een vrolijk Kerstfeest ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 23-12-2002 0:32] ![]() |
|
Stryper zal vast wel een heftige kerst-cd hebben gemaakt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: CiA - Kerst in de Ovens ! mwuahahahaha ![]() |
|
Stryper.... ![]() ![]() ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
megagay dus ... ![]() |
|
![]() ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: James, 1 pistol, 4 bullets please. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) ![]() |
|
quote: ligt er aan wat ze daarover zingen ![]() The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense ![]() |
|
Tankard - Fuck Christmas ![]() ![]() |
|
had venom niet een nummer black christmas ![]() The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense ![]() |
|
quote: Waar gaat dat naartoe? ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Idd ![]() ![]() |
|
Natuurlijk bestaat kerstmetal! 'No Jesus No Beast' van Immolation bijvoorbeeld, en 'Illegal Angelz' van Antaeus ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |