IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : bestaat kerstmetal?? Vorige pagina | Volgende pagina
Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 23-12-2002 15:06 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 23 december 2002 12:24 schreef helmet het volgende:
*wijst naar onze CD en vervolgens naar de scanner*

Moet ik alleen wel de scanner software installeren onder XP, maar dat moet lukken.
XP heeft toch zijn eigen software. Werkt prima

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-12-2002 15:10 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 december 2002 15:06 schreef Paul het volgende:
XP heeft toch zijn eigen software. Werkt prima
One way to find out Tot nu toe vind ik 'werkt prima' niet goed samengaan met XP eerlijk gezegd

I'm not being rude. You're just insignificant.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2002 15:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

He .. ON TOPIC GODVER !

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-12-2002 15:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Bestaat kerstmetal?

Nee. Slotje.

Fire
Usericon van Fire
Posted 23-12-2002 15:19 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Valt het X-mass fest ook niet onder kerstmetal dan

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-12-2002 15:20 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:19 schreef Fire het volgende:
Je zegt het zelf al:

Een fest is geen muziek.
Nee dus.
Slotje.

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-12-2002 16:10 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:19 schreef Fire het volgende:

Go Fire

bla...bla...bla...

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-12-2002 16:12 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 16:10 schreef Lady Rose het volgende:
Go Fire
Slotje!

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 23-12-2002 16:13 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ach man flikker op met je gezeur. Geen slotje dus.

Wat is er nou in godsnaam weer mis met kerstmetal? Paul Di'Anno die kerstliederen ten gehoren brengt? Geweldig!!

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2002 16:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Fire = metalrookie -->> geen recht van spreken ..

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-12-2002 16:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 16:13 schreef Lord Morgoth het volgende:
Ach man flikker op met je gezeur.
Klacht!

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 23-12-2002 16:15 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Go right ahead...

Kunnen we het nu weer over kerstmetal hebben in plaats van zeuren?

Jingle bell, jingle bell, jingle all the way :D

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 23-12-2002 16:16]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2002 16:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

JIJ zeurt LM.
Neem je modstatus eens in acht ..

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 23-12-2002 16:18 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

wat ik net al zei, leve de kerst gedachte (grmbl), JINGLE BELL, JINGLE BELL, JINGLE ALL THE WAY. OH WHAT FUN IT IS TO RIDE ON A ONE-HORSE OPEN SLEE.. HEEEE!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2002 16:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kerstmetal, rot toch op met die nichten zooi
Christelijke metal vindt iedereen belachelijk, maar kerstliedjes zingen is prima.

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 23-12-2002 16:21 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Dat heeft niemand mij ooit horen zeggen. Kerst is en blijft een leuk familiefeest. Gezellig eten, lekker lullen en gezellige muziek op de achtergrond, kerstboompje erbij. En Paul Di'anno past daar perfect bij.

Nu met z'n allen: Jingle bell, jingle bell, jingle all the way!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 23-12-2002 16:22]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2002 16:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nepgezelligheid
Nepvriendelijkheid

Één groot commercieel feest van schijnheiligheid, jammer dat er zoveel schaapjes hier rondlopen die er in trappen ..

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-12-2002 16:23 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ok, ok: De vraag luidt: Bestaat kerstmetal?

Nou? Nee! [misschien een metalartiest die wil incashen met een kersthit, maar verder niks].

Dus? Slotje!

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 23-12-2002 16:23 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Rotte kerstzever

Nogmaals:

Schijnheilig gezeik van familie e.d. onnozele opmerkingen, tussen massa - onnozelaars zitten met domme muziek/opvattingen en oppervlakkige nevenwaarden. Ik doe daar al niet aan mee, zo krijg ik eerder kotsneigingen dan eetlust.

Weg met al dat dwaas gedoe voor mijn part!

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2002 16:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Juist
Dicht die zooi.

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 23-12-2002 16:24 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Fuck to op man!

En hetzelfde geld zeker ook voor Halloween, etc?

Dat JIJ kerst nou een hypocriet feest vind best dat zal me echt aan m'n zak kriebelen, maar laat andere mensen lekker gezellig kerst vieren...

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 23-12-2002 16:25 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Omdat jullie kerst niks vinden? Ik zie daarin geen reden om dit topic dicht te gooien...

JIngle bells, jingle bell, jingle all the way!

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 23-12-2002 16:25 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 16:23 schreef Slechtheid het volgende:
Ok, ok: De vraag luidt: Bestaat kerstmetal?

Nou? Nee! [misschien een metalartiest die wil incashen met een kersthit, maar verder niks].

Dus? Slotje!

Fout kerstmetal bestaat dus wel, je zegt het zelf al.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-12-2002 16:26 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 16:25 schreef Lord Morgoth het volgende:
Omdat jullie kerst niks vinden? Ik zie daarin geen reden om dit topic dicht te gooien...

JIngle bells, jingle bell, jingle all the way!
Rede om dit topik dicht te gooien [alweer tevaak gezegd]:

There is no such thing as kerstmetal!

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 23-12-2002 16:27 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

zelfde geldt inderdaad voor fucking halloween en al die andere shit!

BELACHELIJKE MASSA MENSEN DOEN ALLEEN MAAR MEE MET DIE ONNOZELIGHEDEN!
NORMALE MENSEN HEBBEN HUN EIGEN MENING EN GAAN OM MET MENSEN DIE ZE ZELF GRAAG HEBBEN EN DOEN WAT ZE ZELF GRAAG WILLEN ZONDER FUCKING COMMERCIE EN DEBIELE MAATSCHAPPIJ STOMMELINGEN!

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com