|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
En zo maar een leuke discussie weggooien? Da's zonde! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
SLOTJE!! Ok, ik kap nu. |
|
Discussie Dom gel;ul .. |
|
Wat jij wilt. *zet nog een kerst cd op en zet de lichtjes van de kerstboom aan* [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 23-12-2002 16:30] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Een EIGEN mening .. hahahahahahaha |
|
Hmz, deze discussie is jammergenoegd verneukt door een paar asocialen. Er zit nu dus niets anders op dan een slotje. |
|
Yep. Eng he, een eigen mening. Nee kerst een niet true vinden zoals een echte metalhead beaamt, da's inderdaad een stuk stoerder. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: En wie zouden dat nou zijn he? (denk eens goed na) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Heeft niets met die kut - true houding te maken of met metal. Het heeft te maken met gezond verstand. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:Dus als je kerst niet true vind ben je geen echte metalhead? |
|
Inderdaad. Heb jij 2 dagen in het jaar nodig om gezellig te doen? Zo ja, dan ben je uitermate triest .. |
|
Gaan jullie maar lekker 2 dagen lang mokken. Dan ga ik gezellig mezelf volstouwen met goed voedsel. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
pfffff Lam topic.. Kerstmetal bestaat niet, als een verlepte powermetalnicht kerstliedjes wil gaan bleren, prima (nou... ach hij is toch al Homeau) maar dat is dan nog geen metal maar stompzinnig christelijk/ commercieel gekwetter wat NIETS MAAR DAN OOK NIETS met metal te maken heeft. Als Bruce Dickingson een duet met Kylie Minogue opneemt is het zeker ook metal Kerstmetal bestaat dus niet |
|
ik stuw mezelf elke dag vol met goed voedsel, er moet daarom geen maatschappelijk opgelegd scheinheilig KUTfeest voor zijn. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Okay dan vind je dat niet: Paul Di'anno is metal... Maar leg me nou eens gewoon uit waarom hij dan geen kerst cd kan maken? Omdat het commercieel is? Mwa, d'r zijn genoeg andere commerciele zooi op de markt dus kerst als commercieel uitgangs punt te kiezen lijkt me wat overdreven. Mijn standpunt, kerst en metal gaan best goed samen. [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 23-12-2002 16:40] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Pff, wat een kerstspirit heb jij zeg .. |
|
LOL!!! geweldig topic! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ja he! *Stooit met wat poedersneeuw en engelenhaar* [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 23-12-2002 16:41] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: 100% mee eens, ik loop die 2 dagen met een nog langer gezicht als de rest van het jaar, ik word echt behoorlijk aggro van die hypocrisie, elk jaar opnieuw. En dit jaar ben ik weer vrijgezel dus geen verplichte etentjes bij schoonouders. Ik heb ruzie met mijn moeder dus dat word ook al niks. Lekker helemaal niks doen met kerstmis behalve zuipen met vrienden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Maar als jij in kerst 'gelooft' mag je ook niet zo onvriendelijk doen tegen mensen , bijv. een Slechtheid .. *reactie op Santa Morgoth* [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 23-12-2002 16:42] |
|
guttegut, Lord MoreGod houdt van gezellige vrijwillig verplichte familiefeestjes Sja.. ach.. laat ik er ook maar niets meer over zeggen. zie het christelijke feestdagen topic, daar heb ik me flink boos in gemaakt. |
|
groot gelijk Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Jesus waar maken jullie je allemaal zo druk om. Geen zin in kerst, mij een biet. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
een rode biet? Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |