IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : bestaat kerstmetal?? Vorige pagina | Volgende pagina
Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 23-12-2002 16:27 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

En zo maar een leuke discussie weggooien? Da's zonde!

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 23-12-2002 16:28 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 16:27 schreef Mortanius het volgende:
zelfde geldt inderdaad voor fucking halloween en al die andere shit!

BELACHELIJKE MASSA MENSEN DOEN ALLEEN MAAR MEE MET DIE ONNOZELIGHEDEN!
NORMALE MENSEN HEBBEN HUN EIGEN MENING EN GAAN OM MET MENSEN DIE ZE ZELF GRAAG HEBBEN EN DOEN WAT ZE ZELF GRAAG WILLEN ZONDER FUCKING COMMERCIE EN DEBIELE MAATSCHAPPIJ STOMMELINGEN!

Wil je een eigen mening horen, moet je eens goed opletten: kerst is leuk!

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-12-2002 16:28 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

SLOTJE!!

Ok, ik kap nu.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2002 16:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Discussie
Dom gel;ul ..

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 23-12-2002 16:29 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Wat jij wilt.

*zet nog een kerst cd op en zet de lichtjes van de kerstboom aan*

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 23-12-2002 16:30]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2002 16:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 16:28 schreef Lord Morgoth het volgende:
Wil je een eigen mening horen, moet je eens goed opletten: kerst is leuk!
Een EIGEN mening .. hahahahahahaha

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-12-2002 16:31 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hmz, deze discussie is jammergenoegd verneukt door een paar asocialen.
Er zit nu dus niets anders op dan een slotje.

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 23-12-2002 16:31 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Yep. Eng he, een eigen mening.

Nee kerst een niet true vinden zoals een echte metalhead beaamt, da's inderdaad een stuk stoerder.

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 23-12-2002 16:32 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 16:31 schreef Slechtheid het volgende:
Hmz, deze discussie is jammergenoegd verneukt door een paar asocialen.
Er zit nu dus niets anders op dan een slotje.

En wie zouden dat nou zijn he? (denk eens goed na)

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 23-12-2002 16:34 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 23 december 2002 16:31 schreef Lord Morgoth het volgende:

Nee kerst een niet true vinden zoals een echte metalhead beaamt, da's inderdaad een stuk stoerder.

Heeft niets met die kut - true houding te maken of met metal. Het heeft te maken met gezond verstand.

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-12-2002 16:34 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 16:31 schreef Lord Morgoth het volgende:

Dus als je kerst niet true vind ben je geen echte metalhead?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2002 16:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Inderdaad.
Heb jij 2 dagen in het jaar nodig om gezellig te doen?
Zo ja, dan ben je uitermate triest ..

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 23-12-2002 16:36 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Gaan jullie maar lekker 2 dagen lang mokken. Dan ga ik gezellig mezelf volstouwen met goed voedsel.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-12-2002 16:37 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

pfffff

Lam topic..

Kerstmetal bestaat niet, als een verlepte powermetalnicht kerstliedjes wil gaan bleren, prima (nou... ach hij is toch al Homeau) maar dat is dan nog geen metal maar stompzinnig christelijk/ commercieel gekwetter wat NIETS MAAR DAN OOK NIETS met metal te maken heeft.

Als Bruce Dickingson een duet met Kylie Minogue opneemt is het zeker ook metal

Kerstmetal bestaat dus niet

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 23-12-2002 16:38 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

ik stuw mezelf elke dag vol met goed voedsel, er moet daarom geen maatschappelijk opgelegd scheinheilig KUTfeest voor zijn.

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 23-12-2002 16:39 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Okay dan vind je dat niet:

Paul Di'anno is metal... Maar leg me nou eens gewoon uit waarom hij dan geen kerst cd kan maken? Omdat het commercieel is? Mwa, d'r zijn genoeg andere commerciele zooi op de markt dus kerst als commercieel uitgangs punt te kiezen lijkt me wat overdreven.

Mijn standpunt, kerst en metal gaan best goed samen.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 23-12-2002 16:40]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2002 16:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pff, wat een kerstspirit heb jij zeg ..

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-12-2002 16:40 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

LOL!!!

geweldig topic!

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 23-12-2002 16:40 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 16:39 schreef Jenje het volgende:
Pff, wat een kerstspirit heb jij zeg ..

Ja he!

*Stooit met wat poedersneeuw en engelenhaar*

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 23-12-2002 16:41]

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-12-2002 16:41 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 16:35 schreef Jenje het volgende:
Inderdaad.
Heb jij 2 dagen in het jaar nodig om gezellig te doen?
Zo ja, dan ben je uitermate triest ..

100% mee eens, ik loop die 2 dagen met een nog langer gezicht als de rest van het jaar, ik word echt behoorlijk aggro van die hypocrisie, elk jaar opnieuw. En dit jaar ben ik weer vrijgezel dus geen verplichte etentjes bij schoonouders. Ik heb ruzie met mijn moeder dus dat word ook al niks. Lekker helemaal niks doen met kerstmis behalve zuipen met vrienden.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2002 16:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar als jij in kerst 'gelooft' mag je ook niet zo onvriendelijk doen tegen mensen , bijv. een Slechtheid ..

*reactie op Santa Morgoth*

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 23-12-2002 16:42]

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-12-2002 16:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

guttegut, Lord MoreGod houdt van gezellige vrijwillig verplichte familiefeestjes

Sja..

ach.. laat ik er ook maar niets meer over zeggen. zie het christelijke feestdagen topic, daar heb ik me flink boos in gemaakt.

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 23-12-2002 16:42 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

groot gelijk

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 23-12-2002 16:43 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Jesus waar maken jullie je allemaal zo druk om. Geen zin in kerst, mij een biet.

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 23-12-2002 16:43 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

een rode biet?

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com