|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier staat dat album ook tussen.... http://heavymetal.about.com/library/weekly/aatpxmas.htm Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Echt die gasten die op die cd staan dienen verbannen te worden naar Pakistan ofzo |
|
En dan nu weer even on-topic wij hebben maar liefst 2 metal KERST cd's... - X-mas project (met medewerking van: Ralf van Mekong Delta, Andy van Holy Moses en leden van Living Death, Steeler en Rage) http://nightmarepatrol.net/metal/cd.php?CDnr=71 en - X-mas, the metal way (met medewerking van (ex-leden) Iron Maiden, Thin Lizzy, Girlschool, Motorhead, Black Sabbath, Whitesnake e.a.) http://nightmarepatrol.net/metal/cd.php?CDnr=503 If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
X-mas project is trouwens een erg grappig cd'tje... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: King diamond heeft wel een zeer cool anti-kerst nummer gemaakt, gebaseerd op een kerstmelodietje. Een leek zou dit mogelijk als kerstmuziek beschouwen. |
|
kerst metal = lol ik heb 2 songs in de mail gekregen beide komen ze van X-mas Project - Bangin Around Ho Ho Fucking Ho--Monty Python is ook erg lache |
|
Und der Weinachtsman brennt Kirchen an. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Dat is echt een machtig nummer |
|
Ik heb ook de V&D metal kerst CD!Ding is geweldig! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Argh wat zijn we weer heerlijk hypocriet, christenen kut hier en daar, alleen als een of andere metalhead met zijn leren broekie zo strak dat de bloedtoevoer naar zijn hersens stottert "Oh dennenboom" gaat lopen blaten, dan is het ineens prima. Achterlijk kutfeest dat kerstmis, staat alleen maar voor schijnheiligheid. |
|
quote:leef je uit jongen |
|
Geef mij een zeis en een bijl en christenhoofden zullen rollen! Mwuahahaha Damn .. need food .. |
|
quote:Of het nu waar is of niet, je kan er altijd in geloven... Touché, pussycat! |
|
quote: Jij bent echt wel achterlijk he. Mooie foto btw |
|
quote: ja ik draai die troep. Ik vind powermetal naelijk wel goed. En ik draai ook TSO rond deze tijd van het jaar. En ik vind de kerst leuk. So fuck it all bla...bla...bla... |
|
quote: Heel juist! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Iedereen zich maar druk maken over kerstfeest, ik vermaak me prima hoor ! Extra veel bier zuipen, even geen gezeik met studie/werk en gewoon thuis goed eten ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:*wijst naar onze CD en vervolgens naar de scanner* Moet ik alleen wel de scanner software installeren onder XP, maar dat moet lukken. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
np: Throwdown - Jingle Bell Rock |
|
quote: Wat jij wilt... TSO |
|
quote: Trans Siberian Orchestra bla...bla...bla... |
|
quote: Wel schijnheilig gezeik van familie e.d. onnozele opmerkingen, tussen massa - onnozelaars zitten met domme muziek/opvattingen en oppervlakkige nevenwaarden. Ik doe daar al niet aan mee, zo krijg ik eerder kotsneigingen dan eetlust. Weg met al dat dwaas gedoe voor mijn part! [Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 23-12-2002 13:13] Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Kerstmetal jezuz kan de kribbekoorts krijgen! |
|
manowar en macabre speelden allebei kerstliedjes dit weekend wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |