IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : bestaat kerstmetal?? Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2002 16:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik stoor me zo aan dat ingebakken schapengedrag van 90% van de nederlandse bevolking, ze doen het maar en vinden het maar leuk omdat het zo hoort, omdat de commercie hen dat opdringt.

Is absoluut een bewijs van niet nadenken en niet verder kijken dan de glittertjes.
Echt, flinke bommen onder elke nachtmis morgenavond, scheelt weer flink ...

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-12-2002 16:45 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

hmm ik zit ff deze dicussie te volgen en ik snap er nix van (ja blond idd).
Er zijn mensen die kerst wel leuk vinden en mensen die er geen reet aan vinden. Leven en laten leven zou ik zo zeggen. Laat een ander in zijn waarde en als je een hekel aan kerst hebt, wat doe je dan in dit topic?

bla...bla...bla...

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 23-12-2002 16:46 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 23 december 2002 16:45 schreef Lady Rose het volgende:
Er zijn mensen die kerst wel leuk vinden en mensen die er geen reet aan vinden. Leven en laten leven zou ik zo zeggen. Laat een ander in zijn waarde en als je een hekel aan kerst hebt, wat doe je dan in dit topic?

Proberen de ogen te openen van de "schapen" waar we het de hele tijd al over hebben.

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2002 16:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja, zo krijg je lekkere discussies.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-12-2002 16:47 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 16:44 schreef Jenje het volgende:
Ik stoor me zo aan dat ingebakken schapengedrag van 90% van de nederlandse bevolking, ze doen het maar en vinden het maar leuk omdat het zo hoort, omdat de commercie hen dat opdringt.

Is absoluut een bewijs van niet nadenken en niet verder kijken dan de glittertjes.
Echt, flinke bommen onder elke nachtmis morgenavond, scheelt weer flink ...

Hehe, juist

We vieren kerst omdat...

Sja, gezellig en iedereen doet het he! We moeten wel een mooiere boom dat de buren hoor, en ook duurdere kerstverlichting!

Ow en ookal kunnen we onze hypotheek al amper meer betalen kopen we toch maar voor 700 euro aan VRETEN omdat onze leuke familie die we alleen met kerst en verjaardagen zien anders vast denkt dat we het niet goed hebben.

DOOD

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-12-2002 16:48 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:

Spreading the real christmas-spirit, zonder hypocrisie en 'alles is goed en iedereen is lief' bullshit.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 23-12-2002 16:48 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 23 december 2002 16:47 schreef Snaack het volgende:
Hehe, juist

We vieren kerst omdat...

Sja, gezellig en iedereen doet het he! We moeten wel een mooiere boom dat de buren hoor, en ook duurdere kerstverlichting!

Ow en ookal kunnen we onze hypotheek al amper meer betalen kopen we toch maar voor 700 euro aan VRETEN omdat onze leuke familie die we alleen met kerst en verjaardagen zien anders vast denkt dat we het niet goed hebben.

DOOD

LOL

Inderdaad, zo van die achterlijke zever is dat altijd!

WAR!! I'm in

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-12-2002 16:49 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 16:46 schreef Mortanius het volgende:
Proberen de ogen te openen van de "schapen" waar we het de hele tijd al over hebben.

en ze dus niet in hun waarde te laten.
Ben ik fout omdat ik kerst wel leuk vind? Ik ga niet naar familie. Wordt niet door iemand of iets verplicht. Ik prop me niet vol.
Ik vind het gewoon gezellig om een kerstboom in huis te hebben en wat kerstcdtjes te draaien. En die hele kerstgedachte van vrede op aarde kan me gestolen worden.

bla...bla...bla...

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-12-2002 16:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:

LR, dit topic gaat over het wel of niet bestaan van kerstmetal, niet over kerst. Ik zie dus niet in waarom wij commerciele kerst haters dit hypocriete familiefeest ter ondersteuning van onze argumenten dat kerstmetal niet bestaat niet gruwelijk de grond in zouden mogen trappen.

Niet iedereen is ja-knikker of zwijger

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 23-12-2002 16:50 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 23 december 2002 16:49 schreef Lady Rose het volgende:
Ben ik fout omdat ik kerst wel leuk vind? Ik ga niet naar familie. Wordt niet door iemand of iets verplicht. Ik prop me niet vol.
Ik vind het gewoon gezellig om een kerstboom in huis te hebben en wat kerstcdtjes te draaien. En die hele kerstgedachte van vrede op aarde kan me gestolen worden.

Dat is het em net, je houdt ervan maar de gedachte erachter 'waarom het nu net bestaat' kan je gestolen worden. HALLO?? wake up zou ik zeggen en doe dan iets met een echte betekenis/nut.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2002 16:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 16:50 schreef Snaack het volgende:
LR, dit topic gaat over het wel of niet bestaan van kerstmetal, niet over kerst. Ik zie dus niet in waarom wij commerciele kerst haters dit hypocriete familiefeest ter ondersteuning van onze argumenten dat kerstmetal niet bestaat niet gruwelijk de grond in zouden mogen trappen.

HEERSCH
Inderdaad, kerst verneukt het dageklijkse leven al, aub ook niet nog eens de goede muziek .. (de GOEDE muziek dan he)

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-12-2002 16:52 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 23 december 2002 16:50 schreef Snaack het volgende:

*no comment*

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-12-2002 16:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 16:49 schreef Lady Rose het volgende:

Waarom moet ik perse iemand in zijn waarde laten, lazer op met die christelijke bullshit zeg

En sja, je viert klaarblijkelijk een inhoudsloze commerciele kerst.. Sja..

Ik geef mijn vrienden iets leuks als ik daar zin in heb, niet als ik door de media opgegeild met een brandende portemonnaie in de winkel sta.

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-12-2002 16:54 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 16:50 schreef Mortanius het volgende:
Dat is het em net, je houdt ervan maar de gedachte erachter 'waarom het nu net bestaat' kan je gestolen worden. HALLO?? wake up zou ik zeggen en doe dan iets met een echte betekenis/nut.

ik snap niet waarom je je zo druk kan maken om "de gedachte achter". Vier je je verjaardag? Ja? Das ook cmmericeel. Vier je oud en nieuw? Vast wel. Ook voorgeprogrammeerd door de maatschappij.
Ik vind het prima dat jullie nix met kerst hebben, ik toevallig wel.
Persoonlijk vind ik oud en nieuw maar onzin.

bla...bla...bla...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2002 16:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*Krijgt weer inspiratie om te schrijven*

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2002 16:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mensen in hun waarde laten is zo'n heerlijk overtrokken term en excuus om gedrag goed te praten.

De schapen laten mij ook niet in mijn waarde. Ik moet weer wekenlang al die kerstshit aan mijn hoofd horen.

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-12-2002 16:56 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

En dan nog ff dit:

Hoe staan jullie tegenover XMASS? Een metalfestival dat rond de kerst gegeven wordt en ook zo heet. Als dat niet commercieel is weet ik het ook niet meer.

bla...bla...bla...

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-12-2002 16:57 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Is dat dan niet een big fat fuck you tegen kerst ?? Ik kan het ook fout hebben hoor

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2002 16:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat heet een tegendraadse actie, een X-mass metalfest is namelijk een flinke tegenstelling ..

Net zoiets als een dapper watje ...

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-12-2002 16:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 16:55 schreef Jenje het volgende:
Mensen in hun waarde laten is zo'n heerlijk overtrokken term en excuus om gedrag goed te praten.

Een christelijk concept dat je respect voor iedereen moet hebben

Iemand moet mijn respect verdienen, tot die tijd kijk ik de kat uit de boom.

Maarruh waar hebben we het hier eigenlijk over? Een handjevol lachwekkende powermetal zangers die een kerstcd volbleren

Picture that Hahahahahahahahaha!

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 23-12-2002 16:58 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 23 december 2002 16:54 schreef Lady Rose het volgende:
ik snap niet waarom je je zo druk kan maken om "de gedachte achter". Vier je je verjaardag? Ja? Das ook cmmericeel. Vier je oud en nieuw? Vast wel. Ook voorgeprogrammeerd door de maatschappij.
Ik vind het prima dat jullie nix met kerst hebben, ik toevallig wel.
Persoonlijk vind ik oud en nieuw maar onzin.

Ik vier geen kloten, er is helemaal niets aan al die troep!
Feestjes komen spontaan, op het moment zelf als ik bij vrienden ben en zich de gelegenheid voordoet.

[Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 23-12-2002 17:00]

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-12-2002 16:59 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 16:57 schreef Azagthoth het volgende:
Is dat dan niet een big fat fuck you tegen kerst ?? Ik kan het ook fout hebben hoor

zou kunnen hoor.

bla...bla...bla...

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-12-2002 16:59 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 16:58 schreef Snaack het volgende:

Maarruh waar hebben we het hier eigenlijk over? Een handjevol lachwekkende powermetal zangers die een kerstcd volbleren

idd jullie maken je druk om nix

bla...bla...bla...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2002 17:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 16:58 schreef Snaack het volgende:

Respect moet je verdienen ...

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 23-12-2002 17:01 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 23 december 2002 17:00 schreef Jenje het volgende:
Respect moet je verdienen ...

Zeker weten.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com