|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
die ga ik dl'en signature |
|
Onkel Tom heeft toch ook wel kerst nummers Against God and Government |
|
Check ONKEL TOM "Ich Glaub nicht an der Weihnachtsmann" eens! |
|
"Christmas with the vandals" punk met klokjes... |
|
twisted sister heeft laatst een album uitgebracht: a twisted christmas. hehe, maar dat is echt baggerslecht, met bestaande kerstliedjes, overgenomen door twisted sister |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Bad news had ook een kerstliedje Een kleine snol zit zo vol. |
|
murder corporation - Santa is Satan signature |
|
quote: Net even een liedje geluisterd. Bruut slecht, ja. |
|
Korn met Jingle Bells,Death Metal Version. Klinkt ook wel grappig I enter, you're screaming, 1 shot, you're bleeding, death silence.. |
|
Cumbeast - Raping Santa Op je knie en pijp voor genade! |
|
"Cashing in on X-Mas" van Bad News (weliswaar geen echte metalband maar toch vermeldenswaard). Hatsjikidee! |
|
Ik heb recent TWEE volledige albums geDL vanaf torrentspy met enkel en alleen maar kerstnummers. Het betreft een CD onder de noemer XMAS PROJECT en een verzamel geval. Welbekende kerstliederen in een speed emtal versie zijn altijd leuk om naar te luisteren! torrentspy.com (zoek op 'new metal' en de cd's zullen tevoorschijn komen) |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Inderdaad. Sicko! Subtiel kamerolifantje |
|
Ik zag gisteren dat Phil Lynott met leden van de Sex Pistols een tijdelijk groepje vormde dat 1 kerstnummer heeft gemaakt en 4 optredens heeft gedaan :D . Ik geloof dat ze The Greed heetten . Het nummer heet 'Merry jingle'. "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote: Ja, en bevrijdingsdag werd ook al meer dan honderd jaar voor de tweede wereldoorlog gevierd, maar toen noemden ze het nog "de verjaardag van Karl Marx". Dombo. |
|
Geloof dat GOR(e)DON m et z'n 2 vriendjes een vette 666 kerstcd heeft uitgebracht, gratis na 30 pleuro aan boodschappen bij C1000.666 |
|
quote: Ja, die had m'n schoonmoeder helaas opstaan gisteren . "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
Ja, het bestaat. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Jaaaah je hebt jingle bells van finntroll xD jaleuk |
|
op de frontpage staat het vol, de hava nagila versie van Rootwater is ook ok signature |
|
Die is erg geslaagd ja! EDIT: maar wtf heeft 't met kerst te maken? [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 24-12-2008 17:58] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |