|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn er hier mensen die aan hekserij doen? (ha ha lach maar) |
|
Leg uit...... |
|
Nee,heb geen godsdienst of speciale rituelen nodig om me goed te voelen... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Wicca is bullshit, volgens mijn bescheiden mening althans. |
|
Nope, vind het wel interessant, maar meer ook niet. Ben er gewoon niet serieus genoeg voor |
|
Ik vind het wel gaaf om erover te lezen enzo, maar zelf 'doe ik er niet aan' 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
quote:Inderdaad.....heb nooit echt de tijd gehad (genomen?) om me er echt in te verdiepen. I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ja ik doe aan hekserij. D'r ging vanochtend alleen wat fout... Enig iddee hoe lastig het typen is met kikkerpootjes, en dan heb ik het nog niet eens over trek in vliegen Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
LoL!!! nou ik doe zelf niet aan magie vind het wel interesant om over te lezen, met name Wizadry en Sorcery I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
quote:Beetje mandrake root doet wonderen (Zie het spelletje hero's quest van sierra ) |
|
Hero's Quest!!! zucht....die goeie ouwe tijden I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
ik ben slachtoffer van hekserij nooit meer goed gekomen Ben nu lelijker dan de hunchback van Notre Dam |
|
quote:FOTO! |
|
Wil je foto add me aan je msn : the_vampire_angelus@hotmail.com En hou je vast het word geen pretje Nee hoor zie er gewoon normaal uit denk ik |
|
Ik ga zo dadelijk op de bezemsteel naar mijn werk... (Effe serieus, ik hou me totaal niet met die dingen bezig.) Dead things grow from deep inside... |
|
Ik ook niet hoor, het is gewoon leuk leesvoer I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
quote: Zij zien de geinverteerde pentagram ook als slecht en willen er niets mee maken hebben... anders hadden ze het symbool ook wel gebruikt. quote: En jarenlange ervaring vertelt me dat er ieder jaar zowel zomer als winter is. In de middeleeuwen betekende het nog steeds niet slecht. In de 1800+ jaren heeft Eliphas Levi er de slechte betekenis aan gegeven en Anton -leugenaar- LaVey heeft die populair gemaakt. Forward into the light, forward into infinity! |
|
Foto van mijn schoonmoeder Bazzio Attacks!!! |
|
lol , kewl 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe ... leuke foto Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
En ze hadden 't haar nog zo gezegd: rijden(oeps,pardon,VLIEGEN )en drinken gaan niet samen... [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 01-08-2001 21:32] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Hahahaha leuk haha heerst wel |
|
hehehe Humor, leuk voor in de tuin I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Mijn moeder is heks zij heeft een boek geschreven en is bezig met nog een boek je hoeft het niet te geloven je kan lachen wat je wil maar goed.... ik dacht de meeste mensen die gothic zijn weten er wel wat van af..... |
|
quote:Ik denk niet dat het de bedoeling is je belachelijk te maken.....denk dat veel mensen er niet het fijne van weten..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |