IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Moonspell Vorige pagina | Volgende pagina
Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 19-01-2012 1:33 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

kijk ik erg naar uit!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 19-01-2012 1:57 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Nou, nou. Ik begrijp dat een muzikant zijn laatste album zijn beste ooit vindt, maar je kunt het ook overdrijven.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-03-2012 12:08 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht



Matige kwaliteit van het nummer, maar klinkt wel aardig.
Staat op Omega White, wat vermoedelijk een zachtere cd zal worden en Alpha Noir dan de hardere nummers?


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 14-03-2012 23:37 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Klinkt wel degelijk, maar om nu te zeggen dat ik meteen overtuigd ben...

Ik verwacht van het geheel wel iets leuks echter.


Faustian Spirit of the Earth


daVid
Usericon van daVid
Posted 17-03-2012 20:03 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Erg stevige gothrock. Ik vind't lekker!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 17-03-2012 20:25 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Boxset besteld


daVid
Usericon van daVid
Posted 19-03-2012 12:36 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 14-04-2012 0:04 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht



Nummer zelf vind ik niet zo speciaal, maar de clip is best gaaf.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-05-2012 14:29 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Godver, wat een saaie zooi, die Alpha Noir. Night Eternal was heel erg sterk en mijn verwachtingen waren behoorlijk groot... maar er gebeurt gewoon niks op die plaat. Ik moet Omega White nog wel luisteren, maar echt veel zin heb ik er niet meer in. Zaaddodend.


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 12-05-2012 14:48 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Dit is niet de eerste reactie die ik hoor die niet erg positief is om het zacht uit te drukken. Ik zal normaal de cd begin volgende week hebben, maar mijn hoop op weer een topalbum zakt steeds.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-05-2012 12:40 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Omega White redt zowaar een beetje de meubelen. Veel rustiger dan Alpha Noir, maar zoveel sterkere songs.


Faustian Spirit of the Earth


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 17-05-2012 13:05 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Volledig mee eens, hij valt me heel erg tegen t.o.v. de twee voorgaande albums.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-05-2012 13:09 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2012 13:05 schreef Blueprint het volgende:
Volledig mee eens, hij valt me heel erg tegen t.o.v. de twee voorgaande albums.


Ja, na 4 jaar mag je wel een sterkere plaat dan dit verwachten. Heel erg standaard.


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 18-05-2012 14:42 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik ben momenteel bezig aan een tweede luisterbeurt. Slecht vind ik het zeker niet, maar een kleine teleurstelling kan ik toch niet verbergen.
Bonus cd moet ik nog beluisteren.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 18-05-2012 16:49 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Sexplaat





[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 18-05-2012 16:50]


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-05-2012 23:48 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2012 14:42 schreef Tool-fan het volgende:
Ik ben momenteel bezig aan een tweede luisterbeurt. Slecht vind ik het zeker niet, maar een kleine teleurstelling kan ik toch niet verbergen.
Bonus cd moet ik nog beluisteren.


Geniet van Omega White


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 19-05-2012 0:36 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

De eerste luisterbeurt beviel me in elk geval al zeer goed. Ik moet wel zeggen dat bij men tweede luisterbeurt Alpha Noir me beter beviel, dus ik schrijf het album nog niet af.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-11-2012 13:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zeg, Moonspellies, wat zouden jullie Moonspell vragen mocht je kunnen een vraag stellen?


signature


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 07-11-2012 13:50 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Goeie Bart. Ik mag ze binnenkort ook interviewen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-11-2012 13:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hehe, ik zondag, ze treden op met Pain in Antwerpen


signature


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 07-11-2012 14:00 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Ook in Tilburg in 013. Daar mag ik ze paar vragen stellen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-11-2012 14:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




rest van de bands zegt me wel niet bijster veel


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-11-2012 14:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2012 13:49 schreef Hypnos het volgende:
zeg, Moonspellies, wat zouden jullie Moonspell vragen mocht je kunnen een vraag stellen?


signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-11-2020 21:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-11-2020 17:12 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Muzikaal wel te doen, al blijft het een beetje voortkabbelen naarmate het nummer vordert. De boodschap is wel heel kazig. Belerend vingertje, maar wat ze nu precies bedoelen kan ik uit de clip niet opmaken (tenzij "wij-zijn-tegen-alles-wat-niet-woke-is" het thema is).


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen