|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
kijk ik erg naar uit! |
|
Nou, nou. Ik begrijp dat een muzikant zijn laatste album zijn beste ooit vindt, maar je kunt het ook overdrijven. |
|
Klinkt wel degelijk, maar om nu te zeggen dat ik meteen overtuigd ben... Ik verwacht van het geheel wel iets leuks echter. Faustian Spirit of the Earth |
|
Erg stevige gothrock. Ik vind't lekker! |
|
Boxset besteld |
|
|
|
Nummer zelf vind ik niet zo speciaal, maar de clip is best gaaf. Faustian Spirit of the Earth |
|
Godver, wat een saaie zooi, die Alpha Noir. Night Eternal was heel erg sterk en mijn verwachtingen waren behoorlijk groot... maar er gebeurt gewoon niks op die plaat. Ik moet Omega White nog wel luisteren, maar echt veel zin heb ik er niet meer in. Zaaddodend. Faustian Spirit of the Earth |
|
Dit is niet de eerste reactie die ik hoor die niet erg positief is om het zacht uit te drukken. Ik zal normaal de cd begin volgende week hebben, maar mijn hoop op weer een topalbum zakt steeds. |
|
Omega White redt zowaar een beetje de meubelen. Veel rustiger dan Alpha Noir, maar zoveel sterkere songs. Faustian Spirit of the Earth |
|
Volledig mee eens, hij valt me heel erg tegen t.o.v. de twee voorgaande albums. |
|
quote: Ja, na 4 jaar mag je wel een sterkere plaat dan dit verwachten. Heel erg standaard. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik ben momenteel bezig aan een tweede luisterbeurt. Slecht vind ik het zeker niet, maar een kleine teleurstelling kan ik toch niet verbergen. Bonus cd moet ik nog beluisteren. |
|
Sexplaat [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 18-05-2012 16:50] |
|
quote: Geniet van Omega White Faustian Spirit of the Earth |
|
De eerste luisterbeurt beviel me in elk geval al zeer goed. Ik moet wel zeggen dat bij men tweede luisterbeurt Alpha Noir me beter beviel, dus ik schrijf het album nog niet af. |
|
zeg, Moonspellies, wat zouden jullie Moonspell vragen mocht je kunnen een vraag stellen? signature |
|
Goeie Bart. Ik mag ze binnenkort ook interviewen. |
|
hehe, ik zondag, ze treden op met Pain in Antwerpen signature |
|
Ook in Tilburg in 013. Daar mag ik ze paar vragen stellen. |
|
rest van de bands zegt me wel niet bijster veel signature |
|
quote: signature |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Muzikaal wel te doen, al blijft het een beetje voortkabbelen naarmate het nummer vordert. De boodschap is wel heel kazig. Belerend vingertje, maar wat ze nu precies bedoelen kan ik uit de clip niet opmaken (tenzij "wij-zijn-tegen-alles-wat-niet-woke-is" het thema is). When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |