|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Voeg me maar toe, zie profiel. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Thanks Sater! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
als ik in een kalme bui ben luister ik Darkness & Hope wel eens .... Faustian Spirit of the Earth |
|
Nou en? Zenial |
|
[offtopic]Zenial, mail nog gehad? [/offtopic] |
|
quote: Ja, nog niet naar gekeken, sorry, zal t meteen doen![/offtopic] Zenial |
|
quote: Je bent een engel Misschien is het wat voor je |
|
Tjonge, wat heerst die nieuwe nogal, zeg! Bij vlagen ouderwets agressief en opnieuw zeer divers. Memorial klinkt trouwens weer een streepje bombastischer dan The Antidote. Ook is de mediteraanse stempel minder hoorbaar aanwezig dan voorheen (vind ik persoonlijk een klein minpuntje). Verder echt een heersplaat! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
np: Moonspell - Upon the Blood of Men niet meer verwacht van moonspell dit, vet album, lekker aggressief, maar idd. een beetje dat typerende geluid kwijt. the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Zeer fijne plaat, die nieuwe! no text supplied |
|
Ik vind het nieuwe album erg tegenvallen eerlijk gezegd. Weinig variatie, teveel herhalen van riffs en een te vol gepropt geluid waardoor de kenmerkende sfeer helaas verloren is gegaan. Ik vind het geenszins in de buurt komen van Wolfheart, die zich juist kenmerkte door goede afwisseling in en tussen de nummers en een passend 'open' geluid. |
|
Moonspell - Unplugged in Lisbon Heeft iemand deze video opnames al gezien en is het de moeirte waard. Ik bedoel, unplugged, hmmm. |
|
Nogal merkwaardig ja. Een metalband, unplugged. |
|
Ja, als het nou met een orkest was, dan snapte ik het nog wel. Misschien waren ze vergeten in te pluggen, hehe. |
|
Een pit houden op akoestisch muziek. |
|
Maar wel zachtjes, anders kom je boven de muziek uit. |
|
zijn toch wel meer metalbands die een unplugged set hebben gedaan? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Dat zal heus wel. Maar ik vind het maar apart. Suffocation: Unplugged. |
|
Life of agony heeft ook zo set. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ach het hangt natuurlijk ook van de muziek zelf af. Of het wel akoestisch waardig is. Maar mij zul je in ieder geval niet zo snel naar een akoestisch concert zien gaan van een METALband. [Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 28-07-2006 20:45] |
|
quote: Is Moonspell unplugged echt zoveel raarder dan Opeth unplugged dan? Zenial |
|
Idd, Moonspell zou er nog prima mee weg kunnen komen maar -pak 'm beet- Devourment:unplugged??? |
|
hhhmmm..., ik vraag me af of zijn zang goed genoeg is om overeind te blijven bij unplugged.... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
heeft toch best een goede stem? Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |