|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Wolfheart op LP das wel gaaf, nu Irreligious nog. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: mja dat is dan de enige die ik nog moet hebben euh.... kom is op msn ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote:hehehe, om 3 uur een horde agenten aangestormd: WAAR IS DE BRAND?? BBQ ok...pilsje agentjes? vuurspuwen is niet gaaf (vraagt maar aan Vik) We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Nee, ik ben een film aan het kijken en het is nu reclame. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik persoonlijk vind het ook één van hun beste, hoor. Tired, Archangel, Lustmord, can't be,...stuk voor stuk zeer goede nummers. Het beste aan the Butterfly Effect vind ik het feit dat de nummers onderling nogal verschillen en het voller en zwaarder gitaargeluid |
|
quote: Ik niet!ik vind ze geweldig,ja de cd's verschillen best onderling,maar slecht kan ik ze absoluut niet vinden. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:serieus? en vuurspuwen is wel gaaf |
|
Niet slowchatten en on topic! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Wie heeft The Antidote al gehoord? Ik ben hem nu aan het beluisteren en hij bevalt mij erg goed! Weer een hoop lekker snelle nummers afgewisseld met rustiger spul. Zenial |
|
Ik ben em op dit eigenste moment aan het reviewen, man man, deze CD is goed... ware het niet dat Moonspell nooit echt weggeweest is zou ik het een schitterende comeback noemen... |
|
Mjah ik vond Darkness and Hope een tikje minder dus wat dat betreft misschien toch een beetje een comeback. Maar ik vond Sin/Pecado ook een tikje minder dus was The Butterfly Effect ook weer een soort comeback.. hehe... [wiskundefreak]eigenlijk is het een golfbeweging[/wiskundefreak] Zenial |
|
Haha, ik ben het volkomen met je eens wat Darkness and Hope en Sin/Pecado betreft... |
|
Zenial |
|
Hmmm aan het einde van de cd vind ik hem toch iets saaier worden... Maar misschien moet ik hem nog een paar keer horen. Zenial |
|
Hij is echt geniaal, 2003 is echt een top jaar! Katatonia, Type O en nu Moonspell! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Wie heeft em nog gehoord intussen? |
|
Ikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeee Ben er helemaal weg van.. Mijn arme collega heeft hem 5 keer achter elkaar moeten horen gisteren.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Heb die sample op hun site gehoord en nog een soundtrack-nummer (titel kwijt) dat klonk allemaal veelbelovend I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
hoe vind men de nieuwe cd trouwens?? hij heerscht weer vooral euh.... alle nummers GVD wat een pracht-cd ik wist wel dat Moonspell het nog in zich had!! ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Yep, ik heb em ondertussen suf gedraaid, t is vanalles wat, agressie, opgebouwde spanning en slepende duistere sfeer, dit is weer te gek. Darkness and hope meets Butterfly effect met een wolfheart-sfeertje, of zoiets I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik wil de cd niet al te vaak draaien, want ik "vrees" dat ik hem dan snel lang laat liggen zonder hem te draaien. Want wat is het een schitterend album zeg! Jammer dat ik op een of andere manier geen Quick Time meer kan draaien op mijn pc, waardoor ik de video niet kan bekijken. Maar "The Antidote" is echt met afstand het beste album van het jaar! Bring The People Together |
|
ik vind de nummers beduidend minder dan die op de vorige cd, om nog maar te zwijgen over Wolfheart en Irreligious... beetje jammer no text supplied |
|
quote: Hmmm.. Wolfheart en Irreligious vond ik de beste albums. Dan is die laatste vast ook niks voor mij, maar ik ben nu toch nieuwsgierig.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
banned [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 12-01-2004 2:38] ik ben dom, o zo dom |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |