|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe okee dan heb ik al zes verschillende edities van deze cd. Ik zal eens op zoek gaan naar meer info over deze release... Zenial |
|
Jups twee promo's, twee europese en twee amerikaanse releases. Allemaal met verschillende tracklistings... handig Zenial |
|
Wolfheart |
|
Daar wil ik slechts een ding aan toevoegen.... MEPHISTO!!! Bleed me. |
|
Wat een zinvolle bijdrage aan dit topic |
|
Gelukkig net zo zinvol als een gezonde dosis sarcasme!! yay!! Hey, IK was on topic. Bleed me. |
|
..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: STUFU ook ff ontopic blijven; ik heb ze gezien met wolfheart-toer, toen waren ze nog tof Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Oeh, daar ben ik best jaloers op Die CD is inderdaad ontzettend vet, lijkt me ook supertof geweest om dat live te zien....maarja. Als Mephisto nu ook nog op Wolfheart stond... Bleed me. |
|
En dubbele posts zijn niet zo leuk. [Dit bericht is gewijzigd door Deathfetish op 07-03-2004 23:17] Bleed me. |
|
quote: Deze dus: http://www.zenial.nl/txt/darkness.htm De scans bij de verschillende edities kloppen alleen nog niet... Zenial |
|
De nieuwe videoclip voor de soundtrack van "I'll see you in my dreams", en het nummer zelf zijn absoluut zalig... Heeft iemand trouwens deze kortfilm? |
|
Nee maar ben erg benieuwd! Zenial |
|
www.illseeyouinmydreams.com geloof ik Erg rauw nummer. Lekker heur. Alleen de clip vind ik wel behoorlijk overdreven (maarja, dat krijg je als soundtrack-zijnde van een zombie-film) Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ik vond er geen flikker aan. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: quote: Ik wil em weer ff opnieuw downloaden; staat ie nog steed sop de site? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dan kijk je even op http://www.moonspell.com of moeten we je handje daarbij vasthouden? no text supplied |
|
Meeste van die shit is pleite, ook die remixen/alpha/betaversies van BFX en 2nd skin etc one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Jij weet die mp3 dus precies te vinden klaarblijkelijk? quote: Dat vermoedde ik al vandaar mijn vraag maar Lylke bood net zo aardig aan mijn handje vast te houden dus ik verwacht via hem alsnog die mp3 van de site te kunnen halen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-01-2005 20:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
http://v5.moonspell.com/bfx/sounds.html om precies te zijn, maar geen "Morbid God"... het werkt trouwens ook voor geen meter [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 25-01-2005 21:03] no text supplied |
|
Hij staat er wel, maar de link loopt dood. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Jammer maar helaasch...thanks voor de poging dudes The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heb je em hard nodig, ik kan em wel doormsnen ofzo? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |